Galeria

Galeria

39 komentarzy:

  1. Ja rownierz dostalam propozycje przyjechania na casting jednka nie pojechalam... wystraszylam sie i zestresowala xD ... Przepraszam cie z literowki ale pisze na telefonie ada-adulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby mi ktoś zaproponował wystąpić w telewizji z pewnością nie odrzuciłabym takiej okazji :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem czy odważyłabym się wystąpić w telewizji ;3
    Zapraszam! Jeśli mnie zaobserwujesz, bądź pewna że się odwdzięczę :*
    Gabrielle->klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejuu szkoda ,że mając taką propozycje odmowilaś - bez ryzyka nie ma zabawy ! :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do telewizji, ale podziwiam osoby, które się na to decydują bo na pewno nie jest to łatwa decyzja :)
    zapraszam do siebie, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :) http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki wyjazd mógłby być ciekawym przeżyciem, ale nie sądze, żebym ja miała dużo do powiedzenia w telewizji...

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam za mało wiary w siebie, abym mogła wystąpić w telewizji :)
    Jednak za Ciebie będę trzymać bardzo mocno kciuki! :)
    Możesz zdradzić jaki to miał być program?

    Dziękuję Ci bardzo z całego serduszka za Twój komentarz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo zdradzę Wam tą tajemnicę ;)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia :*
    Bardzo bym chciała wystąpić w telewizji, tylko nie wiem czy dałabym radę.
    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia!
    Ja zapewne tak samo bym odmówiła ;)
    Pozdrawiam! :*

    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym się odważyła :) Do odważnych świat należy! Świetny post.

    rosa137.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jednak chciałabym spróbować , bo dlaczego nie ? może nie dostaniesz drugiej szansy . Mimo to również nie oglądam telewizji kiedyś jeszcze oglądałam Prawo Agaty a teraz same seriale typu ''szkoła'' :/ Świetne zdjęcia :D

    http://aryabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym się nie odważyła :( Jestem zbyt wstydliwa :(
    Leci obserwacja, liczę na rewanż!

    Zapraszam do mnie:
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zależy jakie to byłoby wystąpienie, ale znając mnie to tak. :P
    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie chciała bym wystapic bo nie lubie sie az tak afiszowac
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm to zależy w jakim programie/serialu :)
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hm. Chciałabym pokazać się w telewizji. Chociażby na spróbowanie, nie ważne gdzie. No chyba że jakaś rola naprawdę ,byłaby ciosem poniżej pasa ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)
    Kasia z rymowanemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie cierpię telewizji! Już po 5 minutach zaczynam się nudzić :D Jedynie w niedzielę oglądam 3 programy pod rząd na TVN Style ;)


    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie ogladam telewizji bo albo głupoty albo kłamstwa !
    po co sie niepotrzebnie denerwować ... lepiej posłuchac dobrej muzyki chociaz z tym tez juz coraz cięzej ! :*


    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdyby ktoś mnie chciał zaprosić do telewizji to zrobiłabym wszystko żeby jechać :)
    ZAPRASZAM igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja również nie oglądam telewizji, kiedyś bardzo chciałam mieć w pokoju, nie rozumiałam dlaczego mama nie chce się zgodzić, teraz jakbym miała to chyba bym komuś sprezentowała ten telewizor :) co do wystąpienia - nie wystąpiłabym. chociaż dzisiaj przeglądając oferty pracy trafiłam przypadkowo na to, że poszukują statystów do filmu w mojej miejscowości - mimo iż każdy grosz przed studiami się licz to nie chciałabym z tej opcji korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię oglądać telewizje, ale oczywiście nie zastąpi ona świeżego powietrza :)
    Poklikasz u mnie w linki?
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne zdjęcia, tez rzadko ogladam tv :)
    Świetny blog może wspólna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi mogłabyś podesłać! :) Ja chętnie spróbuję, może się poszczęśći, haha :)


    Mój blog tęskni za Tobą! KLIK! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. O, to świetnie, że miałaś taką propozycję, a do jakiego programu? Ja osobiście mało oglądam telewizji, ponieważ wszystkie seriale/filmy, które mnie interesują oglądam online :) Poza tym - piękne zdjęcia :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bym nie dała rady wystąpić w telewizji. Strasznie się stresuję i peszę jeśli musze gdzieś wystąpić. A w jakim programie dostałaś propozycję? Super zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj w komentarzu, a na pewno się uczciwie odwdzięczę :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. ogólnie powiem tak. zawsze telewizja mnie przyciągała (na równi z teatrem) chociaż nigdy nie chciałam występować jako aktorka. Praca jako scenograf/scenarzysta jest dla mnie jednym z największych celów, ale nie jakimś obsesyjnym:) A co do seriali to chyba w tv nie ma aż tylu przyciągających pozycji. Ja oglądałam tylko jeden serial z tv i to też w internecie bo mi godzina nie pasowała. A tak to seriale ponadczasowe typu House czy Dexter oglądam dość często:)

    http://jak-wloczykij.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Telewizję przestałam oglądać parę lat temu i myślę, że nie poszłabym na taki casting, nie dlatego że się wstydzę, ale dlatego, że mnie to za specjalnie nie interesuje ;)

    bblonparia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Telewizję przestałam oglądać parę lat temu i myślę, że nie poszłabym na taki casting, nie dlatego że się wstydzę, ale dlatego, że mnie to za specjalnie nie interesuje ;)

    bblonparia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mówiąc szczerze to jakoś specjalnie nie chciałabym wystąpić.
    Nie przepadam jej również oglądać
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie to nie kręci, w ogóle mało oglądam TV, wszystkie te głupie programy tylko dołują i każą mi źle myśleć o ludziach :D

    OdpowiedzUsuń
  32. nie wiem czy chciałabym wystąpić w teleiwzji, ale
    zagrać w filmie wyświetlanym w tv to już tak ;) prawdę
    powiedziawszy oglądam rzadko, bo rzadko jest coś dobrego ;)
    ewentualnie seanse filmowe na niektórych kanałach :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. You have got very natural looks. Nice outfit.

    http://www.trendin.com/leggings_6124

    OdpowiedzUsuń
  34. ja bym się nie odważyła, zresztą nie kręci mnie takie coś :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja chyba nie dałabym rady wystąpić w telewizji, jestem zbyt nieśmiała mimo że bardzo chciałabym spróbować!

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Powiem szczerze,nigdy nie chciałam być sławna.Gdyby było inaczej pewnie czytałabym o sobie w jakimś Pomponiku lub innym plotkarskim portalu,więc na co to??

    http://soalicepl.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja myślę, że dobrze zrbilas. Czasem za chwilę slawy płaci się naprawdę słono. ...

    Pozdrawiam

    Www.test-it.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger