Galeria

Galeria

Soufeel

Czy Wam również podobają się bransoletki ze srebra? Od dawna szukałam takiej która nie będzie wyglądać zwyczajnie i będzie do mnie pasować. Odwiedzając stronę Soufeel natrafiłam na mnóstwo biżuterii dobrej jakości m.in kolczyki, naszyjniki oraz pierścionki. 
Przede wszystkim moją uwagę przyciągnęły bransoletki i różnorodność zawieszek jakie można dobrać. Każdy znajdzie coś dla siebie. Najciekawsze jest to, że możecie zamówić zawieszkę z dowolnym zdjęciem(jest na nią obecnie 60% zniżki), literami czy swoim znakiem zodiaku. Sama bransoletka kosztuje około 50, ale biorąc pod uwagę ich jakość i profesjonalizm usługi nie jest to wygórowana cena.


Dostawa i dbałość o szczegóły są naprawdę na wysokim poziomie i nie mogę niczego zarzucić. Dodam, że firma pozwala na zwrot w ciągu 365 dni. 
Jeśli wpiszecie kod zniżkowy: BLOG5 dostaniecie 5% rabatu :)

28 komentarzy:

  1. Przepiękne rzeczy tu u Ciebie Bransoletki mnie urzekły Chcę wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNA BRANSOLETKA :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki wyglądają świetnie ^^ Były by idealnym prezentem na urodziny dla bliskiej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj te bransoletki są prześliczne ^^ Same taką byśmy chciały :D Lubimy biżuterię ze srebra. Super wpis ! <3 Spokojnych i radosnych wakacji życzą Agssymi <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o tej marce. Przypomina mi bardzo biżuterię od pandory :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bransoletka, a w sklepie jest jeszcze więcej interesującego asortymentu. :)

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne bransoletki *.* wolę złotą biżuterię ale jakbym miała takie bransoletki chętnie bym je nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te bransoletki! Niekoniecznie przepadam za zdjęciami na biżuterii, ale tutaj wygląda to mego uroczo! :) Zapraszam do mnie http://myprivateouterspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te bransoletki, widziałam je już u kilku blogerek i każda wersja mi się podoba :D
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/06/spring-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ślicznaa! ♥ Uwielbiam ich bransoletki :D

    Buziaki, xx Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te bransoletki *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne te bransoletki ! Nigdy jeszcze nie widziałam bransoletki z własnym zdjęciem bardzo mnie zafascynowały !
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mega bransoletka! Idealna na prezent :) ~ HiHania

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudeńka :O <3 Bardzo bym chciała podobną bransoletkę :)
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te bransoletki są boskie! :D
    http://bezblednakosmetyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczne! *o* idealne na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczne! *o* idealne na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne są! U mnie na blogu pojawił się właśnie post odnośnie pracy w H&M i Zara, zapraszam serdecznie, pozdrawiam! :)
    aladejewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam całą kolekcję takich bransoletek. Uwielbiam srebrną biżuterię.
    Naprawdę super blog!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Charmsy bardzo mi się podobają *.* Świetna bransoletka ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna bransoletka :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam bransoletki ! kocham je tak mocno jak buty! fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  23. tez mam od nich bransoletke w ramach wspolpracy i jestem z niej mega zadowolona :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Halo jak zamawia sie na ich stronie chciałabym zawieszke ze zdjeciem ale nie widze opcji dodaj do koszyka czy kup teraz? Czy trzeba miec karte kredytowa czy mozna normalnie zrobic przelew

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ich stronie można się zarejestrować aby kupić jakiś produkt. Jeżeli chodzi o zawieszki, na każdej stronie gdzie są wystawione na sprzedaż jest opcja "add image", a później zatwierdzasz "confirm desing". Można płacić kartą kredytową lub przez PayPa :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger