Jak kupować ubrania?- Wishlist

Cześć, zdarzyło się Wam kiedyś kupić rzecz podobną do takiej którą już macie? Warto przed zakupami zrobić sobie listę ubrań czy kosmetyków, których potrzebujecie. Dzięki temu można się powstrzymać od kupowania niepotrzebnych lub nie pasujących rzeczy do innych waszych ubrań. Na stronie Banggood obczaiłam to co od dawna mi się podoba, to moja wishlist.


Paletka do konturowania twarzy, dzięki czemu można nieco ją wyszczuplić

Cień w ołówku, nada lekkości w makijażu i łatwiej jest go nałożyć


10 komentarzy:

  1. Masz rację- zrobienie sobie listy zakupów jest bardzo dobrym pomysłem i pozwala uchronić przed złym zakupem :) Śliczna bluzeczka i zaciekawił mnie ten cień w ołówku- szczerze nie widziałam jeszcze nigdzie takiego :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja listy nie robie, ale przed zakupami zazwyczaj przegladam szafe, widze czego potrzebuje i to zapamietuje.
    Sukienka jest rewelacyjna! Podoba mi sie taka kombinacja :)

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze robie listę tego co chce ewentualnie mieć a potem po prostu szukam gdzie dostanę tę rzecz
    Poklikane x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/07/time-for-rest.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Koronkowe ubrania dla kobiet jak dla mnie- mega! :)
    fashionfreedom24.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł odnośnie zapisywania potrzebnych rzeczy na listę jest świetny, a o ten firmie nie słyszałam :)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy nie robie list i źle na tym wychodze haha! Śliczna koszulka!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Też może zacznę sobie pisać takie listy,zazwyczaj jest tak że idę do sklepu żeby sobie "coś" kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś na blogu robiłam post "chciejki" :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi ta bluzeczka bardzo się podoba :D Życzę Ci aby współpraca się udała! Kliknęłam w linki :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zrobimy sobie liste zakupow no to w sumie powstrzymamy sie od kupienia zbednych rzeczy, no ale wiemy jak to w praktyce wychodzi ;p

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria