OOTD

   Mój Insta KLIKNIJ





    Mój Insta KLIKNIJ
Która stylizacja lepsza?

46 komentarzy:

  1. Druga stylizacja zdecydowanie bardziej mi się podoba. Spodenki i bluzka to idealne połączenie na lato. :)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga stylizacja jak dla mnie lepsza :D
    Zdecydowanie wolę spodenki od spódniczek :P


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza! wiązane sandałki mega<3

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie bardziej do gustu przypadła pierwsza stylizacja- uwielbiam spódniczki! *_*

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja jest bardzo ładna, mi się podoba. Gdzie kupiłaś spódniczke?
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja jest bardzo ładna, mi się podoba. Gdzie kupiłaś spódniczke?
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka najlepsza
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa ta koszula żółta.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe stylizacje :) Bardzo spodobała mi się apódnica! :^
    www.dziewczyna-intelektu@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się pierwsza bardzo podoba :D śliczna koszula ;)

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza stylizacja ładniejsza, druga bardziej w moim stylu i nie mam pojęcia, którą wybrać. Obie świetne! :)

    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza stylizacja jest totalnie genialna!

    pozdrawiam,
    Amy z http://pozytywnastronalustra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba twoja 1 stylizacja oraz te buty są śliczne!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się druga stylizacja bardziej podoba, aczkolwiek w obu wyglądasz przepięknie
    thebronzeseed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny uśmiech i włosy:) ładnei na zdjęciach wychodzisz:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post i super zdjęcia!
    .
    .
    Co powiesz na obserwację?( Ja już obserwuje)
    Zapraszam do mnie
    http://siforthestyle.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz śliczne włosy!

    zapraszam na konkurs
    https://strong-power.blogspot.com/2016/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Trudno powiedzieć ,która lepsza,ponieważ każda jest inna... ale pierwsza chyba wygrywa :)
    POZDRAWIAM I OBSERWUJĘ !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie druga stylizacja wygrała :)
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    https://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwsza mi się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardziej podoba mi się na tobie pierwsza stylizacja, ale sama wybrałabym drugą :) Spódnica ołówkowa jest świetna!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie stylizacja numer 2! Ślicznie wygląda! :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Obie są świetne, choć szybciej wskoczyłabym w pierwszą :) śliczny kolorek ma ta koszula!
    PS. Obserwuję i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 1 stylizacja najlepsza !
    http://m-grabowska.blogspot.com/2016/07/openbox-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Wolę luźniejsze zestawy, więc jak dla mnie 2 ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  27. I absolutely love the second outfit. Im following you on GFC, hope you can follow back x

    Glamrosexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. pierwsza! świetny post!
    zapraszam do mnie, mam nadzieję że wejdziesz :*
    http://szanellaa.blogspot.com/2016/07/it-makes-me-smile.html

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. drugi outfit jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie pierwsza, bo mam słabość do spódniczek ☻♥♥

    http://turqusowa.blogspot.com/2016/07/wspopraca-blogowa-co-i-jak.html

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne stylizacje ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. W pierwszym zestawieniu wyglądasz obłędnie :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIEKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak dla mnie druga ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. A i w tym i w tym super! :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Lepsza jest druga, sportowa :)

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. I def love the first one! What a gorgeous yellow top!!

    Would you like to follow each other? :)
    xoxo, Colli
    tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwsza stylizacja jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne stylizacje :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. najbardziej podoba mi sie stylizacja nr 1, ta spodcznika pieknie podkresla twoja figure <3

    juz obserwuje <3
    JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria