Galeria

Galeria

Back To School DIY

Jeszcze zostało ponad 20 dni do rozpoczęcia roku szkolnego, ale niektórzy pewnie zrobili już jakieś zakupy(ja nie, to dopiero przede mną). Na różnych portalach pojawią się wzmianki o nadchodzącym wrześniu, szczególnie zauważyłam to na Pintereście i Weheartit.com. Właśnie z tych stron pochodzą obrazki poniżej. Jest też tam mnóstwo lifehcków, porad o organizacji, jak się efektywnie uczyć czy ozdobić swoje przybory szkolne. Jeśli znacie angielski to bez problemu ogarniecie, ale na szczęście instrukcje obrazkowe też są.

Ołówki z taśmy

Pomysł na ozdobienie zeszytów

Jak robić ciekawe notatki, które pomogą w nauce


Organizacja biurka




                                        Mój Insta KLIKNIJ

30 komentarzy:

  1. Liczę na więcej takich inspiracji, bo są świetne :) Szczególnie z notatkami :D
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super inspiracje diy :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie wspaniałości, lubię takie posty:)
    Zeszyty i ołówki są mega.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie wspaniałości, lubię takie posty:)
    Zeszyty i ołówki są mega.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne pomysły! Różne rzeczy mogą wyglądać o wiele ładniej :) Super post! Warto skorzystać z pomysłów :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysły ;) Osobiście uwielbiam kupować przypory szkolne. Ten post zatem będzie dla mnie inspiracją . Pozdrawiam :)
    http://lovesobeatiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super DIY a szczególnie organizacja biurka i notatek !
    http://hiddenvanilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysły są naprawdę rewelacyjne, aż żałuję, że już skończyłam naukę w szkole i owe przybory nie będą mi tak niezbędne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze mnie zastanawiało gdzie ludzie kupują te piękne tasiemki samoprzylepne. :) Sama mam kilka, ale w moim mieście rzadko można je znaleźć, albo są strasznie drogie. Fajne inspiracje.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne inspiracje! I te notatki! Kurcze, moje nigdy tak czysto nie wygladaja. Bede musiala sie w tym roku bardziej postarac :P

    Pozdrawiam i obserwuje
    http://pepilio.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje ^-^ Awww, pomysły na notatki są takie cute ^-^
    Pozdrawiam, Weronika
    Obserwuje :)
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzą mi się takie taśmy.Tylko niestety nie mogę nigdzie ich dostać :( Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się nigdy nie chciało bawić w zdobienia xD/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie inspiracje ;) mega jest to, że w tak łatwy sposób może otrzymać taki świetny efekt ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  15. jejkuuu kocham takie diy!

    Zapraszam do siebie+ obserwuje
    typical-teengirl.blogspot.com
    oddaje obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne pomysły, ołówki z taśmy mnie przekonały. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Notatki tego typu zawsze mi się podobały, natomiast jakoś nie potrafiłam sama ich wykonać, wydawało mi się że są zbyt pracochłonne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł na ołówki, najbardziej przypadł mi do gustu ;)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. niedługo się zacznie, blogerzy będa dodawać notki związane ze szkołą

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysły fajne, chociaż pisanie notatek na bieżąco w szkole może być problematyczne... Mniej tylko się będzie chciało i koniec ładnego pisania i zdobienia :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej :)) Zostałaś nominowana do LBA! Więcej informacji ---> http://juzniedlugobedefit.blogspot.com/2016/08/lba-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie świetne biurko z dużymi szufladami! Ciekawe gdzie można takie kupić. :)
    Pozdrawiam, maylinesia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne inspiracje jeśli chodzi o szkołę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe inspiracje, może pokażesz jak sama robisz coś podobnego? :)

    hidenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega inspiracje, szczególnie, ze kocham takie biurowe pierdołki haha

    OdpowiedzUsuń
  26. aaa, Uwielbiam takie inspiracje! Aż mam ochotę chwycić zeszyt i zacząć się uczyć! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś bawiłam się w takie dekorowanie zeszytów jak pokazałaś :D

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomysł z ołówkami cudowny! W tym roku chyba sama z niego skorzystam :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger