Galeria

Galeria

Jak wyglądać dobrze w szkole? Back to School

Hej, jeśli robicie już zakupy na wrzesień to pewnie też szukacie inspiracji na ciekawe outfity, dzięki którym będziecie dobrze wyglądać na szkolnych korytarzach i nie tylko. Więcej o nowych trendach przeczytasz >tutaj<. Która stylizacja podoba Wam się najbardziej?




A co na co dzień przydaje się mieć w plecaku lub torebce?


Przypominam, że jeszcze zostało trochę rzeczy, które sprzedaje na Vinted. Kilka ubrań muszę wysłać na dniach do osób, które je kupiły. Odpowiadam na wiadomości w miarę szybko więc, jeśli coś Wam przypadnie do gustu to kontaktujcie się ze mną, a ja udzielę szczegółowych informacji w razie potrzeby :)

Mój Insta KLIKNIJ


38 komentarzy:

  1. 4 zestaw cudowny ^^ :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy z zestawów ma coś w sobie, i chyba każdy chciałabym założyć!
    Super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nr 2 jest boski. Me gusta ;)

    natalianowotna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje, druga bardzo mi się podoba:) agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zwykle do szkoły wybieram coś w stylu pierwszej i ostatniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomnialas mi ze niedlugo szkola!! czas na zakupy..

    http://typical-teengirl.blogspot.com/ zapraszam serdecznie+ obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestawy są fantastyczne! :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba post, będę miała łatwiej, żeby zebrać wszystkie rzeczy do kupy przed końcem wakacji :D

    truedoctorm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zakupy , zaraz przeceny w sklepach co kocham najbardziej ... Twoje propozycje są boskie !


    Zapraszam do kliknięcia http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie zestawy bardzo mi się podobają ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zestawy! Szczególnie ostatni przypadł mi do gustu.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga stylizacja najlepsza :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe stylizacje.
    Najbardziej chyba podoba mi się 4
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stylizacje! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zestawy! Najbardziej podoba mi się przedostatni i ostatni :) Bardzo w moim stylu :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. podobają mi się te zestawy, są naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. bardzo ładna ta koszula w usta na vinted ^^

      Usuń
    2. możesz zajrzeć do mnie ^^ https://www.vinted.pl/members/235278-aaggaattaaaa/ubrania

      Usuń
  18. 2 zestaw moim ulubionym ! Świetny pomysł na zdjęcia :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. 4 i 5 zestaw najlepszee! Super mega inspiracja. Super by było gdybyś napisała gdzie można kupić :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie stylizacje bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne stylizacja potworzyłaś !

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkie outfity bardzo mi się podobają, nie potrafię wybrać jednego :D
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne ciuszki. :)
    Obserwuję!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Drugi i przedostatni outfit totalnie w moim stylu ♥

    www.turqusowa.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi najbardziej przypadły do gustu ostfity: 1,3,4, *-*

    www.janickaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej w moim stylu są stylizacje 3 i 4.
    mmartnw blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zestawy, ja zawsze stawiam na prostotę i minimalizm ;)
    Ładne imię :P

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. super outfity :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne stylizacje! Najbardziej podoba mi sie zestaw nr 3 :) Obserwuje! Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie są super, proste, luźne.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne pomysły na stylizacje do szkoły. :) Ja tak dziwnie się czuję, bo w tym roku nie wracam do szkoły, tylko zaczynam studia w październiku. Chętnie bym się odmłodziła.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie zestawy są świetne ale w 4 się zakochałam ❤

    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi najbardziej podoba się 3 stylizacja. W plecaku mam podobne przedmioty do tych, które tu pokazałąś :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Na pewno nie odnalazłbym się w tych stylizacjach ale uważam że ładnie by wyglądały na dziewczynach i są fajną inspiracją . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger