Chińskie kosmetyki hit czy kit?

Cześć, pewnie słyszeliście już o chińskich kosmetykach sprzedawanych w małych marketach czy Internecie na zagranicznych stronach a nawet Allegro. Niektórzy mają opory przed testowaniem ich w końcu istnieje przekonanie, że można dostać uczulenia od takich kosmetyków. Jednak czy naprawdę musimy się ich bać? Ostatnio otrzymałam paczkę od sklepu internetowego Banggood. Przysłali mi zgodnie z zamówieniem biały cień w kredce- nałożony w wewnętrznym kąciku oka powiększa je optycznie KLIKNIJ oraz paletkę do konturowania twarzy KLIKNIJ


Kosmetyki używam już od jakiegoś czasu i nic mi się nie stało, nie wystąpiły u mnie żadne niepokojące objawy. Jeżeli chodzi o trwałość, to twarz wykonturowana przez paletkę dobrze się utrzymuje, jak informuje nas producent na stronie z opisem produktu. Natomiast cień nieco niewygodnie nakłada mi się na powiekę, chociaż jest w kredce. Ale za to daje fajny, rozświetlający efekt.
Więcej ciekawych produktów od Banggood znajdziecie na ich stronie.
Insta KLIKNIJ

19 komentarzy:

  1. Ja za kosmetykami z tego sklepu nie przepadam. Mam tusz do rzęs i strasznie skleja rzęsy :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. szczezre mówiąć pierwszy raz słyszę i widzę, nigdy nie używałam, więc nie mam zdania na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie slyszalam o kosmetykach z tej strony ;) osobiście bym ich nie kupiła, ale mam nadzieje, ze u Ciebie będą się sprawdzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby jak coś jest chińskie to na pewno nie będzie dobre. Co do kosmetyków to powiedziałabym, że nie koniecznie tak jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś miałam krem bb - strasznie uczulał ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie testowalam kosmetykow z chinskich stron :D

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym na twarz bała się nałożyć - nie wiadomo co w ich siedzi.


    http://veranerall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny produkt mega a nie musimy się bać kosmetyków :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wydaje mi się że mamy tak szeroki POLSKI rynek że kupowanie z chin naprawdę sie nie oplaca no i bała bym sie nakladać to na siebie :P.
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również nie chciałabym używać tych kosmetyków, bo nawet jak nie uczulenie to po prostu bardzo słaba jakość, szkoda nawet 1 zł. Jedyne co zamówiłam to słynne pomadki matowe ale one strasznie wysuszają i kleją się na ustach, ale faktycznie długo się trzymają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A może napisałabyś coś o jakości kosmetyków, wykonała z nimi próbny makijaż? Bo nie bardzo teraz wiem, czy je polecasz, czy nie, a przyznam szczerze że zainteresowała mnie ta paleta do konturowania.

    Pozdrawiam, theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie polecam chińskich kosmetyków, miałam kiedyś tusz i wysechł po paru dniach :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czy wypróbowałabym te kosmetyki ;/
    Zapraszam http://magnificablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie kosmetyki z tych stronek o dziwo się sprawdzają, kliknęłam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie miałam ich jeszcze okazji testować, jednak jestem jedną z tych osób, która ma mały opór do tych kosmetyków zza granicy :D
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej stronki, ale mam doświadczenie z chińskimi kosmetykami z innej strony. I nie tylko z kosmetykami. Jakoś wszystkich rzeczy jest różna, ale nie są to zazwyczaj drogie rzeczy, więc można nieraz zaryzykować :) Poza tym da się trafić na jakiś fajny produkt :)

    Zapraszam do mnie na nowy post: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak na prawdę to pierwszy raz o tej firmie słyszę. Może wypróbuję sama by ocenić

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria