Galeria

Galeria

Jednoczęściowy strój- hit czy kit?

Pewnie już nieraz byliście nad wodą w tym roku i wiedzieliście, że coraz chętniej dziewczyny znowu zakładają zapomniane jednoczęściowe stroje kąpielowe. Przez jakiś czas lansowane było tylko bikini tymczasem bardzo popularne na plażach stają się teraz różnorodne wycięcia i wiązania.





Plusy:
+Taki strój maskuje brzuch, więc jeśli wolicie go schować to idealne rozwiązanie
+Nogi będę w nim wyglądać na dłuższe
Minusy:
-Nie można opalić brzucha
-W przypadku fikuśnych wycięć nierówna opalenizna

  Mój Insta KLIKNIJ

61 komentarzy:

  1. Stroje jednoczęściowe są fajne, ale mi głównie zależy na opaleniźnie, a przez fikuśne wzory tak jak napisałaś - będzie nierówna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię jednoczęściowe stroje, fajnie modelują brzuszek;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem zdecydowanie hit. W niektórych sieciówkach można znaleźć bardzo fajne stroje z oryginalnym wzorem.

    obserwuję!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają jednoczęściowe, ciekawe stroje :) Sama posiadam jeden - klasyczny czarny z całymi odkrytymi plecami i drugi - biały, z koronkowym paskiem na brzuchu a co najlepsze! - Mam je z mojej mamy! Kto by pomyślał, że stroje które się nosiło 10, 15 lat temu wrócą do mody! :)
    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka lat temu nosiłam tylko takie,ale "przerzuciłam" się z 3 lata temu na taniki ;-)
    http://pocztowkizeswiataikraju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne inspiracyjne fotografie <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie rozumiałam, dlaczego każdy tak nienawidził tych jednoczęściowych strojów. Fakt, opalisz się śmiesznie, ale spotkałam się z dziwnymi spojrzeniami na dziewczyny w takich strojach też na krytym basenie xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię stroje jednoczęsciowe, ale zależy mi na opaleniźnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stroje jednoczęściowe są świetne, aczkolwiek wolę te dwuczęściowe.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubie sie czuc wygodnie szczegolnie jesli w miejscu gdzie idziemy plywac typu basen, aquapark sa zjezdzalnie to zdecydowanie bardziej stawiam na wygode i jednoczesciowy kostium kapielowy ;) Opalac sie nie lubie wiec czesto slonca unikam dlatego nierowna opalenizna to dla mnie zaden problem :)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja cenię stroje jednoczęściowe za wygodę! Co prawda moje nie mają takich fikuśnych wycięć, ale też mi się podobają!
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są stroje jednoczęściowe, ja jednak wolę dwuczęściowe ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się osobiście podobają stroje jednoczęściowe, ale kiedy nie są przesadzone - bez tych wszystkich ozdób typu paski czy sznurki ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten drugi model skradł moje serce! Przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fakt, jednoczęściowe stroje w tym roku znów wracają na rynek jednak warto pamiętać o dobrym doborze do figury, bo oprócz często dziwnej opalenizny od wzorów, można sobie zaszkodzić i wyglądać mniej korzystnie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi jednak bardziej podobają się stroje dwuczęściowe. Sama muszę kupić sobie jakiś nowy :) Jednak na basen w szkole idealnie sprawdza się jednoczęściowy. Nie tylko ja mam nie miłe przeżycia związane z noszeniem dwuczęściowego stroju na basenie w szkole. Skakanie do wody, chlup... a gdzie podział się dół od stroju?!!? Albo jest na nogach, albo pływa sobie w basenie... to nie było fajne :D Trzecia klasa w podstawówce ^^

    Pozdrawiam serdecznie, ^ MÓJ BLOG - zapraszam ^

    OdpowiedzUsuń
  17. great!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Stroje jednoczęściowe podobają mi się bardzo, ale tylko wtedy kiedy mają właśnie jakieś różne wycięcia, wcięcia. Takich pospolitych nie lubię.
    Co do 2 częściowych również uwielbiam :) Obserwuję
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi nawet podobają się takie stroje (niektóre), ale sama wolę 2 częściowe. Mam właśnie problem z tą opalenizną (jak pisałaś) że może być nie równa jak będą te wycięcia. Do tego czasem może być za gorąco (dziwne, ale tak)

    zajrzyj prosze do mnie, zaczynam!
    krokpokrokugradiam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasami jednoczęściowe stroje są znacznie lepsze. Np. gdy jedziesz do Azji, to nie wypada biegać w bikini. W Tajlandii to jeszcze OK, ale już w Malezji czy Kambodży to naprawdę źle widziane

    OdpowiedzUsuń
  21. piekne stroje! jednoczesciowe kostiumy kapielowe staja sie coraz bardziej popularne ciekawe kroje i ladne kolory przyciagaja coraz wiecej fanow!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się jednoczęściowe podobają ale nie ubrałabym bo nad wodę lub basen idę głównie po to by się opalić :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo zależy od kroju, ale myślę że może to być hit :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jednoczęściowe stroję są super, więc uważam to jak najbardziej za hit. Jedyny wielki minus to tak jak napisałaś nie równa opalenizna :(

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/motywacja-czyli-jak-wyjsc-z-dobrym.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  25. Osobiście nie przepadam za jednoczęściowymi kostiumami, ale nie sądzę, że to kit.

    OdpowiedzUsuń
  26. Taki strój może być fajną alternatywą do dwuczęściowego, aczkolwiek jedynie wtedy, gdy już jesteśmy opalone ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeżeli chodzi o mnie to zawsze miałam strój dwuczęściowy. W tym roku muszę się jednak przestawić z powodu jednego problemu na plecach :/ Ogólnie bardziej podobają mi się dwuczęściowe, no ale cóż poradzić :) Najważniejsze, aby było wygodnie ^^ Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ja preferuje jednak dwuczęściowy strój ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  29. osobiście nie założyłabym stroju takiego jaki mają na sobie dziewczyny na 2 i 3 zdjęciu, są za odważne i nie sprawdzą się dla biuściastych. Za to strój z ostatniej fotki jest prześliczny :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie hit ^^ http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Osobiście uważam,że jeśli szłabym nad wodę,aby się opalać - założyłabym bikini, ale w przypadku wypadu ze znajomymi nad jakąś rzekę i w celu pływania, podoba mi sie bardzo zestawienie stroju jednoczęściowego+fajnych shortów ^^ Buziaki ;*
    paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  32. czasami noszę stroję jednoczęściowe, częściej jednak ubieram bikini ponieważ zależy mi na opaleniźnie. Zapraszam x KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  34. Powoli się przekonuje do strojów jednoczęściowych :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. mi stroje kąpielowe nie potrzebne bo nie opalam się;p

    OdpowiedzUsuń
  36. Pokochałam stroje jednoczęściowe z wycięciami od pierwszego wejrzenia. Uwielbiam je :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  37. Niektóre z tych jednoczęściowych strojów bardzo mi się podobają, ale jak napisałaś w minusach, bardzo prawdopodobna jest nierówna opalenizna, a tego bym nie chciała.
    Pozdrawiam.

    https://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ja bardzo lubię stroje jednoczęściowe, te pokazane tutaj są super !:)/
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Stroje jakie pokazałaś są cudowne :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja nie przepadam za jednoczęściowymi strojami kąpielowymi, bo są dla mnie jakieś niewygodne, ale podobają mi się u innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. mi się podobają jednoczęściowe stroje, niestety ciężko coś ładnego znalezć :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Dla mnie są świetne. Może zostały po ciąży rozstępy więc dla mnie to super rozwiązanie, niż zwykły strój jednoczęściowy :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  43. Super post ! Moje zdanie na temat strojów jednoczęściowych jest podzielone, bo czasem są niewygodne, ale niektóre robią świetny efekt! Zaobserwowałam, mam nadzieję, że się odwdzięczysz !
    Zapraszam! www.lucky-eyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. jakie piękne inspiracje *.* wakacje mijają a ja nadal tak nie wygladam :c

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajnie się prezentują, ale opalenizna w paski. To może dla tych ci już są opalone 😊

    OdpowiedzUsuń
  46. ładniutkie są, ale ja tam wole takie dwuczęściowe :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Niektóre stroje jednoczęściowe są śliczne, ale niezbyt praktyczne co do opalenizny.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ładne są te na zdjęciach!
    Ja mam raczej takie zwyczajne i chodze w nich na basen.
    A na plażę chodzę raczej w dwuczęsciowym, aby się trochę opalić :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Osobiście noszę kostium jednoczęściowy zawsze kiedy zamierzam pływać. W innym wypadku zakładam dwuczęściówki.

    Zapraszam do mnie
    http://tiffuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Moim zdaniem jednoczęściowe kostiumy są bardzo sexy, tylko właśnie ta opalenizna bardzo mi przeszkadza. Gdyby pomimo materiału udało się opalić to byłabym w nich po prostu zakochana :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  51. Dla mnie hit, ale też zależy jaki strój. :)

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. ja nie przepadam za jednoczęsciowymi strojami :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  53. My raczej wolimy bikini, bo jest dla nas wygodniejsze, ale niektóre jednoczęściowe stroje są bardzo ładne i może się kiedyś na taki skusimy :)
    lawendowylakier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. każda dziewczyna 1 powinna mieć w szafie;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam takie stroje, ale u mnie chyba jednak przeważa bikinii :D
    Pozdrawiam :*

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajny post, jednak osobiście wolę bikinii :D
    Zapraszam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Jak dla mnie stroje jednoczęściowe są dobre na basen kryty, a na plażę bikini :)
    Może wspólna obserwacja-zacznij i daj znać http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/katy-perry-mad-potion.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo podoba mi się ten drugi czarny strój :) jednak nie wyobrażam sobie opalania się w nim :)

    Obserwuję :* zapraszam do mnie:
    https://joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. SUPER POST KOCHANA! ZAPRASZAM DO MNIE! :*
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger