Galeria

Galeria

Jak makijaż zmienia twarz?

Hej, czy zastanawialiście się kiedyś jak wyglądają Wasze znajome bez makijażu? W dzisiejszych czasach praktycznie większość kobiet nakłada go na co dzień, nawet jeśli jest on mało widoczny. Są zwolennicy jak i przeciwnicy malowania się. Nie wszystkim podoba się warstwa "tapety", ponieważ według nich wygląda nienaturalnie, a dziewczyny o wiele lepiej prezentowałyby się bez niej.




Moim zdaniem odpowiednio dobrany makijaż podkreśla urodę a nawet może zmienić rysy twarzy
Jak uważacie czy makijaż jest zbędny czy wręcz przeciwnie?
Jeśli chcecie być na bieżąco to obserwujcie mnie :)
                                                  Instagram
                                                    Vinted.pl

11 komentarzy:

  1. To zależy od upodobań, ale jestem tego zdania, że nam kobietom nie po to stworzono kosmetyki abyśmy z nich nie korzystały :) Także dla mnie głupotą by było stawianie na 100% naturalności, wszystko jest dla ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim skromnym zdaniem każdy tak naprawdę robi to co mu się podoba, a co nie. W moim przypadku jest tak, że bardzo rzadko się maluję, a jak już to na specjalne okazje, wyjścia, spotkanie z ukochanym po iluś miesiącach rozłąki lub po prostu jakieś święto. Czasami robię sobie delikatny makijaż sama dla siebie, ale nie umiałabym się malować codziennie nawet nie wychodząc z domu :) chcę dobrze wyglądać na starość. Wiadomo zmarszczki nie da się ukryć, ale nie chcę mieć aż tak zniszczonej skóry. Więc wygląda na to, że stawiam na naturalność. Tylko, że..niektórym z Nas makijaż pasuje, innym nie. Tu też chodzi oczywiście o to jaki robisz i czy umiesz go rzeczywiście robić. Ja nie jestem w tym dobra i nawet nie kombinuje.

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie? Potrzebny.
    Mam czasami straszne fale trądziku i muszę je zakryć, więc w sumie nie mam wyboru ;)
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Co kto lubi ;) ale faktycznie makijaż często zmienia ludzi. w umiarze jak najbardziej jestem na tak :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze dwa lata temu nie malowałam się w ogóle, później zaczęłam sporadycznie a teraz praktycznie nie wychodzę z domu bez makijażu :P Moim zdaniem makijaż to nic złego, wręcz przeciwnie jeśli ktoś lubi i dobrze się tak czuje to czemu nie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/09/all-black-stylizacja-3.html

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest właśnie prawdziwa magia makijażu. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście moje koleżanki nie przesadzają z makijażem i dałbym radę je rozpoznać bez "tapety" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie makijaż jest czymś super żeby się poczuć pewniej albo zakryć niedoskonałości. Gorzej jak ktoś przesadzi... albo po prostu nie potrafi się pomalowac

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Należę do osób, które na co dzień stosują jedynie tusz do rzęs, więc kiedy od święta (typu wesele/osiemnastka) pójdę do kosmetyczki i skorzystam z jej usług, kończy się na tym że rodzina ma kłopot z tym, aby mnie poznać ;) Myślę, że makijaż należy stosować z umiarem (jak wszystko zresztą) :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem makijaż powinien być tylko dodatkiem, przyjemnością. Niestety niektórzy nie potrafią wyjść bez niego z domu...

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na codzien ograniczam się tylko do korektora i tuszu do rzes - nie wyobrażam sobie marnowac zczasu przed lustrem, kiedy moge pospać te kilka minut dłużej ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger