Galeria

Galeria

Zakopane


Hej, w niedzielę wróciłam z wycieczki do Zakopanego, na której byłam z klasą. Pogoda była średnia jak na chodzenie po górach, ale mimo wszystko warto było pojechać. W końcu nie wiadomo kiedy pojedzie się gdzieś kolejny raz. Na razie jest wiele rzeczy do ogarnięcia. Dostałam propozycję od jednej z zagranicznych agencji modelek, jednak nie znam żadnych szczegółów, dlatego podchodzę do tej oferty z dystansem. Wiele osób czy firm obiecuje młodym osobom złote góry, a w rzeczywistości wcale nie mają nic ciekawego do zaoferowania. Nie wszystko jest takie jak się wydaje i trzeba  na to uważać, ale zawsze można rozważyć różne opcje.



A Wy co o tym uważacie?
Jeśli chcecie być na bieżąco to obserwujcie mnie :)
                                                  Instagram
                                                    Vinted.pl

3 komentarze:

  1. Masz racje trzeba dokładnie uważać na co się zgadzamy :) ładne zdjęcia ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej jesli chcesz to ci moge pomóc z tą agencją parę lat temu siedziałąm w tym i troche sie orientuje ;).
    A góry zazdroszcze bardzo takiego wyjazdu :D
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam w Zakopanym, ale mam w planach pojechać :) A co propozycji, to ja bym zaryzykowała - raz się żyje a nóż widelec może coś osiągniesz! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger