Galeria

Galeria

Modne Fryzury do Szkoły- Back to School

Hej, jeśli zastanawiacie się jak uczesać się w najbliższych dniach do szkoły i nie macie pomysłu to może czas postawić na coś nowego. Jest teraz kilka trendów, które możecie wypróbować.

1.Niski kucyk z ozdobną gumką



2.Przedziałek na środku

3.Opaski- wcale nie muszą kojarzyć się z czymś dziecinnym, są fajnym dodatkiem do stylizacji

4.Warkocze



5. Karbowane włosy- dodadzą objętości



6. Półkoczek

7. Podkręcane końcówki włosów


'

Ja stoję w sztandarze więc na rozpoczęcie idę w niskim kucyku, bo zostało mi to narzucone, ale planuję nauczyć się pleść ładne warkocze. Wyglądają naprawdę efektownie i zawsze to jakieś urozmaicenie. Półkoczek też jest całkiem niezły i jeśli pasowałby mi to nosiłabym taką fryzurę, jest prosta i pewnie wygodna ;) Zazwyczaj nie mam czasu rano na ułożenie włosów tak jak chce, ale zawsze można wstać kilka minut wcześniej i mieć lepszą fryzurę.

Jeśli chcecie być na bieżąco to obserwujcie mnie :)
                                                  Instagram
                                                    Vinted.pl

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajne propozycje fryzur :) Najbardziej podobają mi się warkocze, jeśli dobrze się je zrobi, mogą naprawdę świetnie wyglądać :) Choć osobiście preferuję rozpuszczone włosy, lub koczki. Nigdy półkoczki! Te akurat nie podobają mi się. Poza tym wszystko super :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne zdjęcia warkoczy! jestem zauroczona <3
    dziękuje za pełno propozycji!
    Nowy post! zapraszam: kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 7 I 6 są na prawdę mega! My w tym roku szkolnym chciałybyśmy coś pokombinować z fryzurami, jednak nie mamy pomysłów :/ No cóż ;p Super wpis! <3 Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja najbardziej lubie warkocze i przedziałek ❤️

    http://dryclaudia.blogspot.com/2016/08/dzis-powietrze-pachnie-jak-ostatni.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, inspirujący post. Poza tym bardzo fajne fryzury. Zdecydowanie moimi faworytami są rozpuszczone włosy i warkocze :D Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne propozycje. Ja ostatnio ścięłam włosy, więc moje pole manewru nieco się zmniejszyło haha ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna notka i zdjęcia


    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne propozycje, ja osobiście zapuszczam włosy, więc będę pleść niedługo :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykle inspirujący wpis. Ciekawe propozycje :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  11. warkocze i podkręcane końcówki włosów sa meega!
    te karbowane nigdy mi się nie podobały :P

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi najbardziej podobają się warkoczyki i falowane włosy na końcówkach.
    http://lifejulczistyle.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post! Beautiful styling!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger