Ostatnia sesja tego lata

Hej, dzisiaj pokażę Wam więcej efektów z mojej ostatniej sesji zdjęciowej. Jeśli nie widzieliście poprzednich zdjęć tu koniecznie zajrzyjcie TUTAJ. Pewnie następne będą w bardziej jesiennej scenerii, bo zostało tylko kilka dni do końca lata. Mam kolejne propozycje, z których oczywiście skorzystam, ale w najbliższym czasie skupię się na szkole, bo w końcu jest to już ostatnia klasa.






A i w końcu zdałam prawo jazdy! Co prawda za 4 razem ale ważne, że jest :) Teraz mogę się w końcu poświęcić na innych rzeczach, które zamierzam zrobić.
Jeśli chcecie być na bieżąco to obserwujcie mnie :)
                                                  Instagram
                                                    Vinted.pl

12 komentarzy:

  1. Ale jesteś chudziutka :) Świetne zdjęcia! Gratulację zdania prawa jazdy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz świetną figurę ! <3
    śliczne zdj :)
    Pozdrawiam,lu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia <3 :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zgrabniutka jesteś :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś mega ładna i masz świetną figurę! :)

    Zapraszam również do mnie: http://aggiestyl.blogspot.com/2016/09/bizuteria-giorre-giorregirl-ambassador.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja, oczywiscie gratuluję zdania prawka :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sesja fotograficzna, świetnie ukazująca koniec wakacji :) Okres maturalny pamiętam jako bardzo intensywny, ale później cieszyły dobre oceny na świadectwie :)

    Pozdrawiam :)
    mowmikate

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieważne za którym. :) Ważne, że zdane. Mi też nie udało się za pierwszym razem.
    Bardzo fajna sesja!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia :)
    Aż żal,że te wakacje tak szybko się skończyły.Zapraszam cię kochana do mnie w wolnej chwili na nowy post http://nicole-500.blogspot.com
    Pozdrawiam gorąco :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugie zdjęcie jest genialne, a buty - super się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia i super stylizacja. Zwyczajna i prosta, ale przy tym piękna i nieprzesadzona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria