Galeria

Galeria

Długie Zamszowe Kozaki Must Have+KONKURS


Hej, od dawna przeglądając Instagram, Pinterest czy różne strony o modzie zauważyłam, że w wielu stylizacjach pojawiają się długie kozaki za kolano. Obcisłe i czarne wyszczuplają nogi. Mi szczególnie pobają się w połączeniu z sukienkami, spódnicami czy tunikami. Nic więc dziwnego, że stały się ostatnio hitem wśród celebrytów i znanych blogerek na całym świecie. Nadają się do noszenia jesienią, bezśnieżną zimą a nawet wiosną. W połączeniu z długim płaszczem wyglądają genialnie. Takie stylizacje teraz najbardziej mi się podobają.


A wam jak podobają się te kozaki?

***

Konkurs!
Jeśli chcecie wygrać bon na 100$ do przeznaczenia na stronie Dresslily
Musicie:
1. Udostępnić mój wpis na co najmniej dwóch kontach social media(Instagram, Facebook, Twitter itd)
2.Wysłać linki do waszych stron na których to udostępniliście na mail: blog@dresslily.com 

Czas tylko do 18 października!!!

2 komentarze:

  1. bardzo mi się podobają takie kozaki, ale pod warunkiem, że nie są one za długie. Te ostatnie, brązowe są już jak dla mnie za wysoko

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie te kozaki to absolutny hit!
    Zapraszam do mnie: snowarskakarolina.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger