Galeria

Galeria

Jak wygląda mój jesienny makijaż?

Hej, rzadko piszę o samym makijażu więc postanowiłam, że pokaże Wam wyjątkowo jak wygląda mój codzienny makijaż na tą porę roku. Co jakiś czas zmieniam sposób malowania oczu czy kolor pomadki, a zależy to najczęściej od sezonu.
1.Zaczynam od nałożenia różowego korektora pod oczy i zielonego na niedoskonałości.
2.Nakładam bazę pod cienie na powieki, może to być również jakiś jasny cień lub beżowy korektor.
3.Na całą powiekę nanoszę jaśniejszy cień, a ciemniejszy nakładam w załamaniu powieki.
4.Rysuję kreskę eyelinerem.
5.Nakładam podkład na całą twarz, a następnie konturuję ją bronzerem z paletki(Dresslink)
6.Na koniec twarz matuję pudrem transparentnym, żeby się nie świeciła.
7. Rzęsy tuszuję kilka razy, lubię też przedtem podgrzać zalotkę suszarką i podkręcić je.
8.Lekko podkreślam brwi.
9.Ostatnio maluję usta pomadką, w takim odcieniu

efekt:

Wiele kosmetyków dostałam od różnych firm, za co bardzo im dziękuję, bo prawdopodobnie sama bym ich nie kupiła. Dało mi to też możliwość przetestowania różnych produktów. Dajcie znać jeśli chcecie bym opowiedziała coś o moich współpracach :)
***
Jeśli chcecie być na bieżąco to obserwujcie mnie :)
                                                  Instagram

16 komentarzy:

  1. też mam tą paletkę z loveley ! fajnie pokazane prosto łatwo i zwięźle to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny makijaz :) tez bede musiala chyba kupic ta paletke haha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż :) Może coś opowiesz o swojej współpracy z różnymi firmami ?? ;)

    Obserwuję i pozdrawiam :* https://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteście zainteresowani to z chęcią napiszę o tym ;)

      Usuń
  4. Podobno ta paletka z Lovely jest okropna :/ Tak jak pisałam w komentarzu w poście, lusterko mnie bardzo przyciągło♡ Gdzie je zakupiłaś?
    Pozdrawiam ciepło xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W chińskim markecie w moim mieście :)

      Usuń
  5. Makijaż serio dużo zmienia.
    Zastanawia mnie jednak dlaczego, wszystkie dziewczyny się malują, naturalność jest przecież taka ludzka :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kilka z tych kosmetyków. Zestaw do brwi przykuł moją uwagę. :)

    FromCarolinee

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż fajny, taki na codzień, ale lusterko masz nieziemskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. juz mi się podoba blog i zostaję tutaj dłuzej :D miałam tą paletke z lovelyy i byłam z niej zadowolona także polecam :D
    i bardzo chętnie przeczytam następny post o tych współpracach :D
    http://momentformenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój makijaż wygląda bardzo dziewczęco i naturalnie, podoba mi się :)
    Mogłabyś poklikać w linki w TYM poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Lusterko cudowne! i jestem bardzo ciekawa tematu współprac :)

    http://carollinex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz:)
    Ja jeszcze bardziej bym podkreśliła brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie poczytam o Twoich współpracach ;)Paletka jest ciekawa.

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger