Jesienne Zakupy- Zamównie z Dresslily

Cześć, za oknem już dawno jesień, więc w samą porę dotarła do mnie paczka od Dresslily na którą czekałam około dwa tygodnie. Postanowiłam, że zamówię sobie buty, które będą pasować mi do spódnicy i do spodni, ponieważ zmęczyłam się już trochę chodzeniem na wysokich obcasach na co dzień, ponieważ mieszkam daleko od centrum.

Długie skarpety/zakolanówki są również praktyczne, zwłaszcza kiedy jest już chłodno. Te są oryginalne, ponieważ mają nietypowy wzór.
Bluzka z modnym dekoltem od razu wpadła mi w oko kiedy ją zauważyłam na stronie.
Naklejany tekst na ścianę.
***
Jeśli chcecie być na bieżąco to obserwujcie mnie :)
                                                  Instagram

12 komentarzy:

  1. jakie słodkie zakolanówki :D mega są ;D

    obserwuję (jako Dagmara K) i zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne ciuszki! :)
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się zakolanówki, ale to dlatego, że jestem zakochana w wszelakich zakolanówkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy post, zaobserwuje napewno:) chyba tez zakupie cos z tej stronki;)
    www.alienowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej z twoich zakupów podobają mi się buty.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kupowałam z tej strony...buty niestety okazały się za małe mimo dobrego rozmiaru :) Bluzeczka całkiem w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny blog - godny polecenia :)

    http://unrulywolfs.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah ta bordowa bluzka wygląda nieziemsko, chciałabym taką, wygląda na to, że muszę ją zamówić :)
    Chciałabym mieć taka naklejkę w swoim pokoju, taki miły, artystyczny akcent.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Skarpetki mnie zachwyciły, boskie są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne rzeczy! Duży jest ten napis na ściane?
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/11/keep-calm-and-smiley-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria