Galeria

Galeria

Prawdziwy Hit: Waist trainers

Słyszeliście może o wyszczuplających gorsetach lub pasach? Tej modzie uległy już siostry Karashian i wiele inny znanych celebrytów. Która dziewczyna nie chciałaby mieć ładniejszej talii i wcięcia które jest widoczne? Większość! Dlatego właśnie waist trainers stały się tak popularne. Pomagają wymodelować sylwetkę i mogą zwiększać efektywność treningów.

Waist trainer pozwala skórze oddychać i nie zaparzymy się w nim. Podobno Kim Kardashian by wrócić do formy nawet spała w nim. Rezultaty jakie uzyskacie są odwracalne, więc nie trzeba się jego zupełnie obawiać.Oczywiście nie można tylko polegać na pasie i liczyć, że zrobi całą robotę za nas. Warto regularnie ćwiczyć i zadbać o to, by dobrze się odżywiać. Chętnie przetestowała bym taki gorset głównie z ciekawości, ale przyznam, że podoba mi taki dodatek, który pomaga w osiągnięciu perfekcyjnego looku. Taka talia w obcisłej sukience musi prezentować się świetnie. Wygląda to efektownie, choć czasami nienaturalnie. Część ludzi uważa to za absolutny hit, a niektórzy wręcz przeciwnie. 
A jakiego zdania Wy jesteście?
Jeśli chcecie być na bieżąco to obserwujcie mnie :)
                                                  Instagram

17 komentarzy:

  1. nie skusiłabym się na niego.. trochę przerażająco wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbim Kim i Kylie, maja swoj styl i w tym co na sie ie ubraly wygladaja przepieknie. Moze to malo wygodne ale zeby byc pieknym trzeba cierpiec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jest kilka miejsc w internecie np. http://fivesistersproject.pl/ :)

      Usuń
  4. Ja sama zastanawiałam się nad takim gorsetem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki gorset co całkiem fajna sprawa dla osób, które ćwiczą. Jako dodatek pewnie fajnie się sprawdzi. Jednak martwię się, że większość osób zacznie je nosić tylko ze względu na to iż sławne osoby to posiadają.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym się nie skusiła...
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze, że tak gorsety może i wyszczuplają talię, ale bardzo niezdrowo jak dla mnie to wygląda :/
    Nie skusiłabym się...

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chce sobie taki zamówić do ćwiczeń jeśli ma dawać takie efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię gorsety, wiadomo, że z niczym nie należy przesadzać.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nie skusiłabym się na noszenie gorsetu :D
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jakoś nie narzekam ale jednak wole tradycyjne gorsetowanie niż jakieś gumowe pasy. Gorsetuje się już od 3 lat

    zapraszam rónież do siebie
    http://klaudiaczphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi sie gorsety, bardzo ładnie wyglądają na innej osobie. Ja chyba nie odważyła bym sie, na to aby go nosić. Bardzo fajny post. Ciekawy i przydatny :)
    www.darjikas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak byn chciała mieć taką talię ale naturalnie. Może aby zobaczyć jak będę wyglądać to bym sie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  14. O gorsetach słyszałam wiele, ale podobają mi się jedynie na kimś, nie wyobrażam sobie bieć talii osy, a ud i bioder rozepchanych na kilometr;)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuszące aby lekko sobie wyszczuplic i zwezyc talie ale slyszalam o wielu komplikacjach i urazach wewnatrz brzucha wiec jestem na nie. No chyba ze ktos to robi pod okiem jakiegos specjalisty czy lekarza to jak najbardziej :) buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger