Galeria

Galeria

DIY- bluzka z wyciętymi ramionami must have!

Do łask wróciły bluzki z odkrytymi ramionami. Nie wiem jak wy, ale ja rzadko widuję takie w polskich sklepach, a jeśli się gdzieś pojawią to mają swoją cenę. Samemu też można tworzyć identyczną w domu. Modne wycięcia wcale nie są takie trudne do odwzorowania.

Na tym zdjęciu widać kształt wycięć, wycinamy owalne kawałki materiału z ramion. Wszystko czego potrzebujecie to: zwykła bluzka i nożyczki.




W swojej szafie mam dopiero jedną taką bluzkę w kolorze czarnym od Dresslily i często ją noszę. A jeśli chcecie zobaczyć co mam do sprzedania zapraszam Was TUTAJ. Rzeczy, które już u mnie się nie mieszczą chętnie oddam w dobre ręce. 
                                                                                                           ***
Jeśli chcecie być na bieżąco to obserwujcie mnie :)
                                                  Instagram

12 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się takie wycięcie. Sama mam taką bluzkę i latem chętnie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się takie bluzki , jednak jeszcze nie miałam odwagi takich założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne są te bluzki! <3 Zakochałyśmy się w nich, a nawet mamy już jedną taką z wyciętymi ramionami. Super tematyka wpisu! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Poluję gdzieś na taką bluzkę, bo ja niestety jestem łamagą i nawet tę prostą czynność potrafiłabym zepsuć ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na nowy ciuch, ja poszłabym o krok dalej i kombinowała ze swetrem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się takie bluzki :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten trend!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się strasznie takie bluzy sama kiedyś takie nosilam i robilam ale niestety są juz za male

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie to wygląda, chyba sama sobie sprawię taką :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chyba jednak wolałabym kupić taką, bo bałabym się, że coś źle wytnę... :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam je! praktycznie każda moja bluzka ma wycięte ramiona <3
    Jeszcze musze sie zaopatrzyć w sweterek, bo chociaż za nimi nie przepadam to z odkrytymi ramionami wygląda bardzo zachęcająco :)

    Obserwuje i zapraszam na mojego bloga o życiu którego odnowiłam po 5 latach: diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. It stimulates the apprehensive system and therapies anxiety issues. This herb is likewise used to treat anxiety, heart palpitations, and complications. Its sedative effect can be utilized in treating insomnia.http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger