Galeria

Galeria

Dusty pink- zima 2016/17

Pudrowy róż będzie albo nawet już jest hitem sezonu. W Internecie czy sieciówkach można zauważyć produkty pojawiające się właśnie w takim kolorze. Według mnie wyglądają świetnie! Nadaje to ubraniom dziewczęcości i delikatności. Sama jeszcze nie mam nic w tym kolorze, ale myślę, że to tylko kwestia czasu i wkrótce taka rzecz trafi w moje ręce :)












Obecnie czekam na dwie przesyłki z rzeczami, które chciałabym dla Was zrecenzować. Sama nie mam pojęcia jak będzie to wyglądać w rzeczywistości, dlatego jestem bardzo ciekawa. Też przeżywacie natłok sprawdzianów, kartkówek itd w szkole? U mnie właśnie tak ostatnio było, dlatego mam zaległości w internetach. W święta wszystko nadrobię i będę robić to na co mam ochotę bez pośpiechu :)
                                       Jeśli chcecie być na bieżąco to obserwujcie mnie :)

                                                  Instagram

13 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, inspiracje! Masz rację, teraz w tym sezonie te kolory są hitem. Bardzo lubię pastelowe kolory, a w szczególności pudrowy róż i beż :) Bardzo fajny post. Masz ślicznego bloga! ;)
    www.darjikas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pudrowy róż! Szczególnie podoba mi się na sweterkach i w kosmetykach :) Świetnie pasuje na zimę, bo dodaje trochę barw. Fajny post i ciekawe inspiracje :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, osobiście mam chyba tylko jedną rzecz w tym kolorze, ale wydaje mi się, że to nie koniec. Ja w szkole mam już wystawione oceny półroczne, więc wiem o jaki natłok sprawdzianów ci chodzi :) http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pudrowy roz! Świetne rzeczy, i świetnie wyglądają w tym kolorze! Bluzka (drugie zdj) bardzo przypadła mi do gustu! Trochę przypomniały mi się lata 90te! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham ten kolor.Świetne rzeczy. Co powiesz na wspólną obserwację?

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten róż. Jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten kolor, najbardziej go lubię na paznokciach, często wracam do niego :)

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. intrygujący jest ten kolor, chociaż raczej nic w tym odcieniu nie mam i pewnie mieć nie będę, chyba że coś w nim dostanę pod choinkę. nigdy nie wiadomo. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor. Niestety nie za bardzo pasuje do mojego typu urody, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger