Galeria

Galeria

Markowe rzeczy tanio?

Hej. Przez długi czas miałam ochotę zrobić zakupy w jednym z firmowych sklepów, jednak miałam dylemat czy wypatrzona rzecz będzie przeze mnie noszona nie tylko od czasu do czasu. Jeśli macie tak jak ja, że często zdarza wam się kupować rzeczy, które założycie zaledwie kilka razy, mimo, że wam się bardzo podobają nie ma co przepłacać na coś co będzie przez większość czasu leżeć w szafie. 
 Gdzie kupuję markowe rzeczy?
Odpowiedź jest banalna- w lumpeksach. Nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że zbyt szybko odpuszcza poszukiwania i w efekcie nie znajduje tam nic ciekawego. Do ciucholandu najlepiej wybrać się kiedy macie tyle czasu, by dokładnie przejrzeć rzeczy, nawet po kilka razy, bo często szybko przesuwając wieszaki możemy ominąć coś interesującego. Oto co udało mi się ostatnio dorwać za grosze w bardzo dobrym stanie:


Możecie również zaglądać na Vinted.pl gdzie codziennie pojawia się wiele używanych ubrań często w idealnym stanie, również w waszej okolicy. Ja również posiadam tam konto i nie raz sprzedawałam sama moje ubrania za symboliczne kwoty. MOJE VINTED

Jest też mnóstwo grup na Facebooku, na których ludzie sprzedają przeróżne rzeczy np. "Ubrania sprzedam tanio a modnie", "Lumpex. Sprzedajemy i wymieniamy ubrania". Jeśli boicie się przelewać pieniędzy i kupować w ciemno poszukajcie lokalnej grupy, dzięki temu będziecie mogli spotkać się z kimś i zobaczyć dany przedmiot na żywo.
  Co myślicie o tych sposobach?
 Jeśli chcecie być na bieżąco to obserwujcie mnie: Instagram
Zapraszam Was również do obejrzenia mojego filmiku prezentującego działanie szczotki Jade Brush Irresistible Me 

26 komentarzy:

  1. Zgodzę się z Tobą w 100%. Lumpeksy to sklepy gdzie można znaleźć naprawdę fajne ciuszki i wydać bardzo mało. Fajny post! :)
    Zajrzyj do mnie, http://strefcreate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Często można znaleźć w lumpeksach markowe ciuchy. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubie zakupy w lumpeksach ale w moim mieści jest ich mało ;/ Dosłownie dwa do których warto wejść
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka Kochana! :)

    Jako biedna studentka, też mam zamiar zacząć częściej do takich sklepów wchodzić!
    Byłam dwa razy, ale nie miałam tyle czasu by przejrzeć, ale owszem czasem są tak piękne rzeczy w tak niskich cenach!
    Tylko potrzeba czasu...

    Przez internet boję się kupować ubrania, zwłaszcza od "zwykłych ludzi", wydaje się że będą większe problemy z reklamacją itp...

    Miłego wieczorku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie miałam takiej możliwość kupić jakiś używanych rzeczy przez internet.Jednak z czasem zauważam,że co raz mniej produktów jest dostępnych stacjonarnie, i to mnie przeraża. Wole zobaczyć to moimi oczami i wtedy będę pewna że chce to kupić. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czasem chodze i trafiam na super rzeczy ostatnio dorwałam spódniczke z velvetu i sukienke
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie raz można dorwać świetne perełki :)
    wpadnij do mnie :*
    http://martienna.blogspot.com/2016/12/thank-you-santa-claus.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie polecam zakupów markowych rzeczy taniej w internecie , bo już raz zostałam oszukana i wolę kupić drożej ale mieć pewność że jestem pewna że dobrze wydałam pieniądze .

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, zapraszam do siebie http://oleksandrao.blogspot.com/2016/12/vinted-style.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to chyba nie mam szczęścia do lumpeksów 😣Przejrzałam każdy lumpeks u mnie w mieście i nic co by mnie zainteresowało nie znalazłam, a szkoda.

    Zapraszam do mnie - http://amelia-swietlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja rowniez mam tam konto i polecam z clego serca :)
    obserwuje i zapraszam!
    tysiatestuje.blogspot.de :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O lumpeksy i vinted to zdecydowanie podstawa! Za niską cenę można upolować cudowne perełki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam lumpexy, ciuchy za półdarmo się z szafy wysypują, ale przynajmniej nie trzeba ciągle w tym samym latać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja szczerze nigdy w lumpeksie nic nie kupiłam :( nie potrafię szukać i nie mam szczęścia by znaleźć coś fajnego :) wole mieć jedną rzecz a drogą i porządną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze mówiąc nigdy nic w lumpeksie markowego nie kupiłam ponieważ nie mam do tego nerwów, ale na stronach fb oraz vinted już nie raz widziałam tanie markowe ciuszki,buty. Fajnie że o tym wspomniałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam nosić obuwie sportowe i zazwyczaj kupuje w Go Sport lub Martes Sport. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Racja że czasami w Lumpexach można czasami znaleźć bardzo fajne rzeczy za grosze :)
    Mój blog KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie chodze do lumpeksow, bo jestem wielkim maniakiem czystosci i jak zakladam nawet bluze kolezanki to czuje sie najbrzydsza osoba na swiecie. Jednak bylam tam pare razy i mozna znalezc naprawde fajne i markowe rzeczy.
    moj blog❄
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze powiedziawszy nie lubię lumpeksów. O ile rzeczy tam są niekiedy na prawdę świetne, tak ludzie przychodzący już nie. Nie umiem się pchać, kłócić i wyrywać rzeczy z ręki więc chyba się nie nadaję :D czasem zdarza mi się zajrzeć do second handu w dzień kiedy nie ma oblężenia i czasem faktycznie udaje mi się znaleźć coś ciekawego :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niestety nigdy nie umiem nic znaleźć w lumpeksach stacjonarnych. ;/ Ale czasami korzystam z Vinted, bardzo fajna sprawa. :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post .Zapraszam do mnie.Obserwuję http://my-own-philosophyy.blogspot.com/2016/12/badz-najlepsza-wersja-siebie.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdybym tylko miała czas na chodzenie po sklepach/lumpeksach....ja wszystko kupuję z neta ;>

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger