Szczotka Prostująca Włosy Moja Opinia- Irresistible Me

Hej, być może zastanawialiście się nad fenomenem szczotki do prostowania włosów tak jak ja, a jeśli jeszcze nie słyszeliście o tym urządzeniu to koniecznie musicie się z nim zapoznać. W sklepach pojawia się coraz więcej gadżetów tego typu. Uważam, że trzeba próbować różnych rozwiązań i testować nowości, może akurat natkniemy się na coś co ułatwi nam życie.

Ale czym właściwie różni się taka szczotka od prostownicy?  
Zarówno prostownica jak i szczotka do prostowania narażają włosy na zniszczenia po wpływem temperatury, jednak szczotka nie ma tak bezpośredniego kontaktu z włosem. Z jednej strony mniej niszczy, ale z drugiej jeśli chcecie uzyskać efekt jak najbardziej prostych włosów lepsza będzie prostownica. Działanie szczotki zależy też o struktury włosa, gęste mogą być uciążliwe i zapewne też mniej podatne na tego typu modelowanie.

Urządzenie, które wysłała mi firma IrresistibleMe.com pochodzi z USA, więc musiałam zakupić dodatkowo przejściówkę, która pasuje do polskich gniazdek. Na szczęście nie jest to droga rzecz.
Testowaliście kiedyś coś podobnego?


15 komentarzy:

  1. ciekawy gadżet

    https://emistrazaczka.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt. Sama zastanawiałam się nad zakupem :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Za niedługo też dotrzę do mnie paczuszka z tym produktem :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam szczotek prostujących bo niszczą włosy :( Ale produkt wygląda ciekawie :)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią zobaczę filmik. Jestem ciekawa produktu.
    wesołych świąt
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama bym chciała mieć taką szczotkę, chociaż mam stosunkowo proste włosy haha.
    Koniecznie nagraj filmik z efektem ♥
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wesołych świąt :)

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym chętnie zobaczyła efekty przed i po bo czytałam wiele pozytywnych jak i negatywnych opinii na temat tej szczotki :)
    Wesołych Świąt ! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam już kiedyś o tej szczotce. Ciekawa jestem czy naprawdę działa.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana!
    Życzę Ci aby te Święta pozostały
    w twojej pamięci na wiele, wiele lat.
    A także co najważniejsze, zdrowia!
    No i oczywiście wszelakich blogerskich sukcesów :*!
    Wesołych Świąt!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, nagraj. Widziałam gdzieś na Internecie, że efekt jest okej, ale to zależy od włosów. ;)
    Pozdrawiam wigilijnie, http://maylinesia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy gadżet :) obserwuje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym zobaczyła taki filmik z przed i po :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. taka szczotka jest na mojej liście bardzo potrzebnych rzeczy ;)

    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria