Galeria

Galeria

DIY: Kurtka Z Naszywkami

Wam też znudziły się zwykłe klasyczne kurtki jeansowe? Miałam już ich kilka, co prawda różniły się nieco fasonem i kolorem od siebie, jednak wpadłam na pomysł by stworzyć bardziej urozmaiconą wersję. Kiedy tylko zauważyłam kurtkę w lumpeksie za 4 zł postanowiłam ją kupić zupełnie bez zastanowienia i okazuje się, że była to dobra decyzja.
Co potrzebujecie do zrobienia kurtki z naszywkami:
-Kurtka najlepiej jeansowa
-Naprasowanki+ żelazko lub naszywki+igła i nici

Moja rada: Niektóre naprasowanki mogą się odklejać, dlatego można je po prostu przyszyć. Ze sztywnym materiałem poradzicie sobie dzięki grubej igle.
Mój efekt:


W internecie jest wiele inspiracji, wszystko zależy od waszej kreatywności. Możecie przyczepić je z przodu, tyłu czy na rękawach. W pasmanterii lub Internecie znajdziecie przeróżne ozdoby, które sprawią, że dawna rzecz zyska zupełnie nowe oblicze. Naszywki i naprasowanki pasuję nie tylko do jeansowych kurtek, ale też do spodni, spódnic a nawet torebek.
Co sądzicie o takiej metamorfozie?
Bądźcie na bieżąco i obserwujcie mnie na Instagramie

37 komentarzy:

  1. uwielbiam takie kreatywne zabawy, szczególnie z jeansem :) super kurtka!
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka wygląda zniewalająco bardzo podobają mi się takie naszywki na różnych bluzach czy kurtkach :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wyglądam! Myślałam nad przerobieniem tak swojej kurtki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze podobały mi się naszywki dodatkowe na takiej dżinsowej kurteczce jaką Ty masz. Zawsze prosiłam mamę lub sama zaopatrywałam się w dużej ilości naszywek i potem eksperymentowałam :)

    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Lubię takie pomysłowe rzeczy :) Gdzie kupiłaś te naszywki?
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wygląda ta kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super efekt końcowy :) bardzo oryginalnie, fajne w tym jest to, że nikt inny takiej samej rzeczy nie będzie mieć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno to fajnie odświeża starsze ciuchy :D Mi tam naszywki kojarzą się z dzieciństwem: nigdy nie wiedziałam do końca co to, zawsze chciałam je kupować, a mama mi nie pozwalała XD
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wygladasz:D
    Bardzo ładna kurteczka , podobają mi się z naszywkami :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku! Uwielbiam takie naszywki, a tak się składa, że mam jedną, czystą i rzuconą w kąt kurtkę :)

    Może wpadniesz na krótkie życzenia? :) wesołego Nowego Roku!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  11. extra pomysł :) warto czasem z czegos starego zrobić coś zupełnie nowego i oryginalnego :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. do mnie naszywki nie przemawiają jakoś;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zwolenniczką minimalizmu, więc mówię nie dla naszywek. Jednak bez nich kurteczka super! Pozdrawiam i obserwuję, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. To tylko pokazuje, że można zrobić coś z niczego. Kurtka wyszła świetna. Niby tylko zwykła naszywka, a robi robotę :)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kurtki i inne ubrania z naszywkami. Ostatnio nawet zajęłam się moim plecakiem i próbowałam na nim zrobić coś ciekawego. Pozdrawiam! ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Niedawno jakaś youtuberka robiła podobną metamorfozę. Bardzo fajny efekt końcowy.
    Odwdzięczam się za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie naszywki też świetnie wyglądają na spodniach!
    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super to wygląda, kocham naszywki! Ja osobiście szaleje za naszywkami na spodniach, mam kilka par spodni z nimi :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł naprawdę bardzo ciekawy i prosty w wykonaniu :) ja ostatnio prsekonalam się do naszywek, a teraz poszukuje bomberki właśnie z nimi, jednak to bardziej na wiosnę :)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna jest, sama miałam też ochotę taką zrobić :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja we wakacje kupiłam sobie kurtkę jeansową z naszywkami. Podobała mi się już od dawna. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę w końcu zakupić jakieś naszywki żeby urozmaicić niektóre ciuchy. Metamorfoza na plus! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  23. To bardzo prosty i szybki sposób na zmianę wizerunku :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładnie Ci to wyszło :) faktycznie, wygląda o wiele lepiej!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś na pobudzenie zmysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie Ci to wyszło :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mała prośba: nie podawaj adresu bloga wiem jak do Ciebie trafić...

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł, jest bardzo prosty, a efekt robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze to jakiś pomysł na odświeżenie garderoby ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice :)

    http://trapeziovermelho.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny pomysł i jakie łatwe wykonanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger