Galeria

Galeria

Kolorowe Soczewki- Hit czy Kit?

Hej, kilka lat temu dowiedziałam się, że moja wada wzroku powiększyła się i koniecznie muszę nosić okulary. Nie wyobrażałam sobie tego więc jedyną opcją dla mnie były soczewki. Po kilku dniach przyzwyczaiłam się do zakładania i wyjmowania szkieł kontaktowych i aktualnie używam miesięcznych, ponieważ są dla mnie najwygodniejsze. Ostatnio postanowiłam wypróbować kolorowe soczewki Klenspop. Zwróćcie uwagę na oryginalne opakowanie.




Po założeniu miałam dziwne uczucie, jednak po chwili wszystko było już w porządku. Szczerze mówiąc soczewki nie wiele zmieniły kolor mojej tęczówki. Mam naturalnie zielone oczy, a te były opisane na stronie producenta jako brązowe. U mnie dało to efekt bardziej żółtego niż brązowego zabarwienia, jednak trzeba przyznać,że wyglądało to dość nietypowo. Myślę, że ciemniejszy kolor sprawdziłby lepiej. Pod koniec dnia miałam podrażnione oczy i musiałam zdjąć soczewki i w zasadzie jest to dla mnie największy minus. Szkoda, że są wygodne do noszenia tylko na kilka godzin. Jednak jeśli szukacie czegoś długoterminowego, co będzie zakładali od czasu do czasu niekoniecznie na cały dzień to myślę, że jest to fajna opcja. Zaznaczę, że te soczewki można używać aż 6 miesięcy!
Porównanie bez soczewek i z. Po prawej stronie możecie zauważyć, że oczy są bardziej żółte. Na żywo jest to trochę bardziej dostrzegalne.

Podsumowanie
Plusy:
+Duży wybór soczewek na stronie Klenspop,
+Cena 4,50$, czyli ok 18zł,
+Bardzo ładne opakowanie i dobrze zabezpieczona przesyłka,
+Okres użytkowania 6 miesięcy,
Minusy:
-Dyskomfort pod koniec dnia,
-W przypadku koloru Ashley's brown nie ma u mnie dużej różnicy w kolorze tęczówki.

Mimo wszystko cieszę się z tej paczki, bo zawsze chciałam wypróbować kolorowe soczewki i następnym razem zamówię brązowe lub niebieskie. Nie wiem jak wy, ale ja lubię eksperymentować z wyglądem i najchętniej zmieniłabym też kolor włosów, ale chyba poczekam do maja kiedy już będzie po maturach.

Co sądzicie o takich soczewkach?

22 komentarze:

  1. Mi się podobają takie kolorowe soczewki, ponieważ oko wygląda w tedy bardzo oryginalnie. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam soczewek kolorowych a chciałabym bo bardzo mi się podobaja,rzeczywiscie wielkiej roznicy nie masz po nalozeniu ale i tak fajnie to wyglada :)
    Pozdrawiam DARRISKA

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam spróbować jak to by było z kolorowymi soczewkami bo bardzo mi się podobają ale niestety przez moje problemy ze wzrokiem to nie jest zabawa dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tak wrażliwe oczy, że u mnie by to nie przeszło, łzawią mi non stop więc nawet nie myślę co by to było z soczewkami :D Ale efekt ładny :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sądzę, że takie neutralne kolory to nie kit, a fajna sprawa, która odmienia wizerunek. Sądzę, że mi pewnie sam fakt, że mam je na sobie sprawiałby dyskomfort. Sądzę jednak, że i ja je kiedyś przetestuję! Marzę o cieeeemnych oczach.

    Obserwuję i pozdrawiam :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zależy, jeśli kolory są neutralne to ok. ja bym nie skorzystała, lubię swój kolor oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie naturalne kolory świetnie wyglądają, ale te np. różowe lub fioletowe soczewki moim zdaniem nie wyglądają już zbyt dobrze :)
    Może wspólna obserwacja? ;)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. WoW! niesamowicie jak naturalnie u Ciebie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale niespotykany odcień. Ślicznie Ci w nim :/ szkoda, ze mozna je nosic tylko kilka godzin :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądają te soczewki! Pasują Ci :) Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem ci pasują, jest tak naturalnie :) Nie mam wady wzroku, ale też myslałam nad kolorowymi soczewkami, tak by uwydatnić kolor oczu. Zostaję na dłużej :)
    Pozdrawiam,
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się bardzo podobają takie kolorowe soczewki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. to jest absolutny hit, ale szkoda, że tylko na chwile

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorowe soczewki są cudowne, zwłaszcza do sesji zdjęciowych :D Niemniej, ja po prostu psychicznie nie umiem przekonać się, by sobie włożyć coś do oka.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tam nie widzę różnicy w kolorze oczu xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią zmieniłabym kolor moich oczu na brązowe, ale szczerze mówiąc trochę się obawiam soczewek ;)

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o takich soczewkach już dawno ale jakos nigdy szczególnie mnie to nie inteesowało ;)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym mieć przez jeden dzień niebieskie oczy ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger