Pielęgnacja włosów zimą

Przez zimę włosy ulegają zniszczeniom, gdyż są szczególnie narażone na różnicę temperatur. U każdego wygląda to nieco inaczej,moje włosy najczęściej podczas zimy są przesuszone i elektryzują się. Żeby tego uniknąć mam kilka sprawdzonych produktów, które lubię używać.
Nawilżenie
Od dawna na mokre włosy po umyciu stosuję olejek arganowy z firmy Pantene. Lepiej się rozczesują, są miękkie i lśniące. Na szczęście nie wpływa to na ich przetłuszczanie się.
Słynny olej kokosowy, najlepiej żeby był nierafinowany. Dzięki niemu włosy będą błyszczeć, wnika również w cebulki odżywiając je oraz pomaga na rozdwojone końcówki. Można wcierać go we włosy na noc, wtedy olejowanie będzie skuteczniejsze. Bez problemu zmyjecie go zwykłym szamponem, Ja robię tak co jakiś czas, natomiast co kilka dni taki zabieg na pewno nie zaszkodzi. 
Co zrobić, żeby włosy się nie elektryzowały?
Lakier do włosów również okazuje się przydatny zimą. Można popryskać nim grzebień, a następnie przeczesać włosy, albo kilka minut przed wyjściem spryskać dodatkowo swoją fryzurę.
Triki przeciwko elektryzowaniu:
  • Pomóc może również zwilżenie grzebienia lub dłoni, po to by przejechać nim po włosach,
  • Odpowiedni dobór czapki, najlepiej unikać sztucznego czy ciasnego materiału,
  • Używanie suszarki z jonizacją, 
  • Zamiast plastikowej szczotki, wybierz taką która ma naturalne włosie.
Daj im odpocząć!
W wolne dni kiedy nie muszę nigdzie wychodzić, staram się nie czesać zbyt często włosów. Po prostu spinam je spinką lub gumką invisibooble, które nie ciągną, ale za to dobrze utrzymują włosy. Chodząc do szkoły lub pracy można spróbować zrezygnować lub przynajmniej ograniczyć używanie prostownicy i lokówki. Alternatywą mogą być kucyki, koczki czy inne luźne upięcia.
Zacznij zapuszczać włosy od dzisiaj
Zima nie musi być porą roku, która sprawi, że wasze włosy będą w jeszcze gorszej kondycji. Jeśli macie problemy z wypadaniem lub chcecie mieć gęstszą fryzurę, stosujcie zwykłą naftę kosmetyczną, a w lecie będziecie miały dłuższe włosy o kilka centymetrów.

Mam nadzieję, że po zapoznaniu się z różnymi opcjami pielęgnacji włosów, nie będziecie musiały obawiać się niedogodności podczas zimy, która wcale nie jest taka straszna, pod warunkiem, że zaopatrzycie się w odpowiednie dla waszych włosów produkty. Jeśli jeszcze nie macie potrzebnych kosmetyków koniecznie skorzystajcie z  Kodów Rabatowych SephoraBądźcie na bieżąco i obserwujcie mnie na Instagramie

31 komentarzy:

  1. Przydatny post, ponieważ moje włosy się strasznie elektryzują. :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo długie włosy, ale są w fatalnej kondycji od czasu rozpoczęcia się mrozów. Stały się napuszone i w dodatku teraz mam problem z rozczesywaniem, bo szalik i czapka je plączą. Niedługo jednak idę do fryzjera na radykalne ścięcie i wtedy już zacznę bardziej dbać o włosy :)

    Pozdrowionka!
    kiedyś blackeley, teraz OBSERWATORIUM GWIAZD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszelakie olejki są świetną opcją dla włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosuję ten olejek ;) Ja stosuję jeszcze jedwab do włosów ;) Bardzo przydatne rady ;)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier do włosów jest moim codziennym niezbędnikiem :) Muszę koniecznie wypróbować olej kokosowy do włosów, słyszałam już o nim bardzo dużo dobrego. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post nigdy nie używałam olejku kokosowego :)
    Olejek arganowy uwielbiam i również polecam. Czekam na nowy post kochana i w wolnej chwili
    zapraszam do nas na nowy post http://fashion-lucky-life566.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dużo słyszałam o tym oleju kokosowym i teraz widzę go jeszcze u Ciebie na blogu! to chyba znak! Mam nadzieję, że pomoże mi trochę z tymi końcówkami ;/
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mvgdalena - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi przez zimę włosy wypadają garściami pomimo tego że nie zmieniam jakoś diametralnie swojej pielęgnacji.Post bardzo przydatny :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. ladne masz te wlosy ;3 ja takze stosuje olej kokosowy na wloski ;p

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! buuuziaczki ;3
    http://www.justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. olej kokosowy to mój ulubieniec nie tylko do pielęgnacji włosów, ale również skóry:)
    super post, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam cierpliwości do moich włosów, bo są baaaardzo gęste i żyją swoim życiem :D Marzą mi się proste, łatwe w ułożeniu włosy. Mimo to nosze dość długie, ciut krótsze od tych na zdjęciu, nie poddaję się :))
    DZiękuję za obserwację, dodałam Cię również.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie kupiłaś olejek arganowy z Pantene i ile mniej więcej kosztuje? Nie przetłuszcza włosów? Świetny post, zawiera wskazówki dla każdej kobiety. Temat aktualny i przydatny,bo włosy zimą,u mnie, to istna porażka i walka każdego dnia z tym,żeby jakkolwiek wyglądały :P
    P.S. muszę wypróbować olej kokosowy,bo nigdy nie próbowałam,a wydaje się,że to świetny pomysł.
    Zapraszam do siebie :)
    Zapraszam na bloga :) KOM/KOM LUB OBS/OBS? Chętnie się wymienię :) Zacznij :)
    https://dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Patent z olejem sama stosuję i bardzo lubię ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie przepadam za stosowaniem lakieru do włosów. Już jakiś czas temu miałam wypróbować olej kokosowy, w końcu chyba muszę się zebrać. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie zapominam o olejkach przy pielęgnacji moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje włosy zimą to porażka, są strasznie przesuszone...na pewno skorzystam z rad :D Również stosuje oleju kokosowego :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny post :) staram się bardzo dbać o moje włosy również używam olejeku arganowego z firmy Pantene:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo duzo osobpoleca ten olejek i olej kokosowy. Ja mam kilka stałych i bardzo skutecznych sposobów i kosmetykow na suche wlosy. M.in. Olejek arganowy ktory jest naprawde super! Olej kokosowy i jego działanie ba wlosy bardzo mnie ciekawi. Napewno kiedys wyprobuje :)

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli uczeszę włosy raz na dzień to będzie dobrze, haha. Zimą moim najgorszym utrapieniem jest elektryzowanie i oklapywanie (przez czapkę). Chyba najbardziej nie lubię zimy właśnie za to.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam dosyć długich włosów, rok temu ściełam i już tak urosły, że mi przeszkadzają...

    OdpowiedzUsuń
  21. Chce kupić ten olej arganowy od Pantene ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie testowałam jeszcze oleju kokosowego

    OdpowiedzUsuń
  23. tak! Olejki są niezastąpione!
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne włosy :)
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wpis mi osobiście bardzo pomógł olej kokosowy.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne włosy, moje niestety się kruszą i nie wiem co z nimi zrobić :(
    Super wpis :*
    Less & Tini

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post! JA używam słynnej maski od kallosa oraz jedwabiu z joanny. Nie elektryzują mi się wcale. Ponadto czasem kupuję w oriflame za 2,czy 3zł małą tubkę z olejkiem kokosowym, który należy podgrzać i wetrzeć we włosy. Daje nieziemskie efekty!Buziaki ;*
    paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria