Galeria

Galeria

Sekret Prostych Włosów

Hej, czy znacie to uczucie kiedy budzicie się z niewyjściowymi włosami? Szykując się do pracy czy szkoły potrzebne jest zazwyczaj coś co na szybko wyprostuje włosy, ale jednocześnie nie popali ich. W jednym z moich wpisów wspomniałam o szczotce do prostowania IrresistibleMe. Jest to teraz gadżet, z którego często korzystam. Zawsze na noc wiążę włosy, by nie przeszkadzały mi ale niestety powoduje to, że widać na nich odciśnięcia od gumki. Wystarczy, że podłączę szczotkę do prądu i poczekam, aż się trochę zagrzeje i jest już gotowa do użycia. Przeczesuję się kilka razy i to wystarcza, by pozbyć się efektu powyginanych włosów w różne strony.
Na zdjęciu możecie zobaczyć lekkie loki. Czasami robię takie do szkoły, jednak na drugi dzień nie wyglądają już tak ładnie, dlatego potrzebuję szybkiej interwencji. Rano nie mam czasu na oddzielanie pasm i dokładne prostowanie, dlatego tak bardzo spodobała mi się szczotka IrresistibleMe.
Myślę, że to całkiem niezły rezultat. Może nie jest to tafla mega prostych włosów, ale wygląda  za to bardziej naturalnie. Im dłużej przeczesujecie włosy tym są prostsze. Nie bądźcie rozczarowane działaniem szczotki, ponieważ to nie to samo co prostownica. Jeśli zależy Wam na podobnym efekcie, który mi opowiada, będziecie zadowolone z zakupu.
Co o tym myślicie?
                                        Bądźcie na bieżąco i obserwujcie mnie na Instagramie

17 komentarzy:

  1. Nie dla mnie. Ja jak już prostuję włosy to lubię mieć proste "druty" :)
    Lepiej się w takich czuję, dlatego dobra prostownica to dla mnie podstawa.
    Sądzę jednak, że ta szczotka jest na pewno o wiele wygodniejsza :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie słyszałam o takiej szczotce,ale jednak wolę standardowo prostownica. Zawsze mi się podobały takie długie i proste włosy oj *o*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej szczotce, polecała mi ją ciocia ze względu na to, że mam niesamowicie zniszczone włosy.
    Jednakże nie jest dla mnie, uwielbiam proste albo loki nic pomiędzy. :d

    Poczekam aż wymyślą coś co pozwoli mi zaoszczędzić trochę czasu i nie zniszczy mi włosów.

    http://czarnaklittle.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tą szczotkę, dobry efekt :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że taka szczotka jest w sumie dobra, ale jakie ma skutki uboczne? Bo chyba jakieś ma, takie jak suszenie włosów przesusza włosy to ona też musi je jakoś niszczyć... ale czego się nie robi, żeby mieć piękne włosy :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdę mówiąc nie słyszałam o takiej szczotce, ale efekt wygląda ciekawie :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie stosowałam, ale myślę, że z czasem to też może mieć wpływ na włosy :) Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Slyszalam o tej szczotce same dobre slowa, wiec kurcze chyba sobie sprezentuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ratunek dla długich włosów, na moich krótkich by się nie sprawdziło. :) Super post!

    Zapraszam:
    paniantosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny post! <3
    Śliczne włosy! SUper! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dosłownie przed chwilą widziałam tę szczotkę na innym blogu. Jestem nią coraz bardziej zainteresowana.

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam naturalnie proste włosy, więc nie borykam się z tym problemem, jednak osoby mające pofalowane włosy na pewno będą zadowolone z nowego gadżetu!
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. w sumie już czytam drugą recenzję tej prostującej szczotki i ... jestem na tak, wygląda super zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam kilka razy tą szczotkę, uważam, że jest ciekawa. Być może i ja kiedyś będę ją posiadała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger