Galeria

Galeria

Welur- Must Have

Nie wiem jak Wam, ale mi welur na początku kojarzył się z kiczem i dziwnymi ubraniami z lumpeksu. Kiedy ostatnio popularność zyskały ubrania z tego materiału byłam zaskoczona, ponieważ nie pomyślałabym, że może to na nowo podbić świat mody. Zawsze odstraszał mnie połysk i sama tekstura, która wydawała mi się mało elegancka. Do dzisiaj nie mam w swojej szafie ani jednego ubrania z weluru, jednak trzeba przyznać, że niektóre rzeczy wyglądają całkiem fajnie.
Szpilki na słupku w modnym pastelowym kolorze są według mnie idealne

Płaszcz jako dodatek do codziennej stylizacji
Bluzka o ciekawym kształcie
Coś dla fanów mody
 Ten odcień bordowego jest moim ulubionym jeśli chodzi o welur


Jak widzicie materiał ma wiele zastosowań. Może być nie tylko przeznaczony do jednego fasonu, ale sprawdza się jako dopasowana lub nieco szersza sukienka, kobieca bielizna czy piękne buty. Gdybym miała wybierać, to zdecydowałabym się na coś eleganckiego na wieczorne wyjście. 
Jednak najwygodniejszy musi być welurowy dres, który pokochały blogerki i celebrytki. Paparazzi nie raz przyłapali Kim Kardashian w takim właśnie wydaniu.
Co prawda niektóre kreacje z wybiegów są dość nietypowe i większość osób nigdy nie odważyła by się tak wyjść na ulicę, jednak myślę, że jeden element z weluru może przydać się do jakiejś codziennej czy imprezowej stylizacji każdej dziewczynie.  W pewnym sensie jest to urozmaicenie od innych materiałów, które wyglądają zwyczajnie. Szukajcie inspiracji na Instagramie czy Pintreście, a przekonacie się, że jest mnóstwo wielbicieli weluru i noszenie go nie jest wcale niczym dziwnym. 

Co o tym myślicie?
                                        Bądźcie na bieżąco i obserwujcie mnie na Instagramie
***

34 komentarze:

  1. Ciuszki piękne! Welur prezentuje się mega, bardzo podoba mi się ten płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubrania są prześliczne. Ten materiał wydaje się fajny. Chociaż nie mam żadnych rzeczy z weluru.

    OdpowiedzUsuń
  3. I love welur, it`s s chic! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się welurowe buty *O*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre rzeczy ładne ale w ogóle nie mój styl.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Szpilki i dres najbardziej do mnie przemówiły :) Bielizna też cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi osobiscie welur nie przypadł do gustu aczkolwiek bardzo ładnie prezentuje się na zdjęciach które pokazałas ;)
    Pozdrawiam wildgiirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely trends ♡

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  9. Też podobają mi się welurowe ubrania, a te pierwsze buty są wprost idealne :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem szczerze, że kompletnie mi się nie podoba, chyba dziwnie bym się czuła nosząc ubrania właśnie z tego materiału
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam welurowy dres, jest świetny :)
    Lubię ten materiał, myślę nad kupnem jeszcze jakiegoś ciuszku z właśnie niego.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mam bluzkę na ramiączkach z tego wlasnie materialu :)
    zawsze wydawal mi sie taki elegancki

    http://alexwberry.blogspot.com/ - przepis na zielone smoothie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też bardzo się zdziwiłam, że rzeczy wykonane z weluru stały się tak popularne ;)

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post.

    www.pink-purpledots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post dear! :)
    vesnamar.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  16. JA OSOBIŚCIE KOCHAM WELUR! <3 SUPER ZDJĘCIA!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Great selection!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podobaja mi sie te szpile <3 boskie

    OdpowiedzUsuń
  19. Moda wraca... mogę wyciągac z szafy stare sukienki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szpilki na prawdę fajnie się prezentują :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś miałam podobne zdanie jak Ty jeśli chodzi o welur, teraz coraz bardziej się do niego przekonuje. Tak chyba działa moda ;) ➥ przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też miałam kiedyś takie zdanie! Jednak teraz zaczęło mi się to nawet podobać. Zależy pod jaką postacią. :)
    ZAPRASZAM DO MNIE:

    BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio polubiłam Welur, mam jedną taką sukienkę <3

    OdpowiedzUsuń
  24. I loved the burgundy underwear <3
    Thanks for such a nice comment in my blog!

    Walking Freckle

    OdpowiedzUsuń
  25. Nic z tego nie jest w moim guście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post, mega mi się podoba twój styl pisania przeczytałam też kilka poprzednich wpisów :D
    A twój blog jest bardzo inspirujący <3
    Śliczny design i nagłówek

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie welurowe spodnie by mi się podobały! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. What a wonderful post! I really like this trend!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger