Galeria

Galeria

Dlaczego warto posiadać klasyczne rzeczy?


Często piszę na blogu o różnych trendach, jednak jak już pewnie słyszeliście moda przemija a styl pozostaje. Przez jakiś czas chodzi się z ubraniach, które są obecnie "na czasie", ale potem kiedy pojawią się nowe trendy patrzymy na stare ubrania z niechęcią. Chociaż sama kupuję różne rzeczy dlatego, że na tą chwilę po prostu się podobają i nosi się je tylko przez jakiś sezon, to i tak najwięcej mam w swojej szafie rzeczy, które nigdy nie wyjdą z mody.
Co jest dla mnie podstawą?
-biała koszulka, bokserka lub koszula
-kurtka jeansowa
-czarne spodnie rurki
-zwykłe jeansy
-czarna spódnica
-dopasowana sukienka

Te rzeczy nigdy mi się nie znudzą, mogłam nosić je kilka lat temu i wiem, że nadal będę je zakładać. Można łączyć je z tyloma ubraniami i dodatkami, dlatego tak bardzo się przydają. Chociaż często mam wrażenie, że "nie mam w co się ubrać", to pomaga mi przejrzenie różnych zdjęć dziewczyn np. na Instagramie. Nie zawsze trzeba zakładać coś wymyślnego, by przyciągnąć uwagę swoim strojem i czuć się dobrze. Oto kilka stylizacji, które stworzyłam na spontana. Rano przed wyjściem do szkoły zdarza mi się snapować jeśli mam czas i tak właśnie powstały te selfie.
Ramoneska, spodnie boyfriendy, biała bokserka i traperki.
Bluza z kapturem i spodnie z dziurami
Dopasowana, prosta sukienka
Co o tym myślicie?
                                        Bądźcie na bieżąco i obserwujcie mnie na Instagramie

25 komentarzy:

  1. Dla mnie podstawą są tak jak u Ciebie czarne rurki! Dodatkowo kocham ramoneski. Pasują do sukienki, do spodni, do tych dziewczęcych jak i bardziej odważnych stylizacji. Swoją mam już 2 lata i na nic innego bym nie zamieniła :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie podobnie. Myślę, że do klasyków warto dodać jeszcze czarne obcasy (i tutaj raczej nie szłabym w spiczaste czuby, bo są bardzo niezdrowe dla stóp)ale jakieś proste, nie za wysokie i nie za niskie, czółenka przydadzą się każdej kobiecie. No i oczywiście - czarny płaszcz zimowy, taki wełniany, elegancki. Moim zdaniem z dużym kapturem - palto idealne kiedy jesteśmy odpicowane na porządną balangę, czyli pod spodem mamy jedynie wieczorową sukienkę,a czapka raz że nam nie pasuje, a dwa że zniszczyłaby nam fryzurę! O! ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie takie rzeczy to podstawa szafy! Do tego fajne dodatki i co dziennie mamy świetną stylizację. Zazwyczaj kupuję klasyczne rzeczy, żeby do siebie pasowały <3
    Fajne zdjęcia a drugi kolaż- rewelacja :) jaka gwiazda ;*
    pudernik

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu mam u siebie kurtkę jeansową, która podobała mi się już od dawna. :) Fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarne rurki to zdecydowanie podstawa. Ponadto u mnie w szafie jest caaaała masa t-shirtów i swetrów. Rzeczy, które są uniwersalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, ze wszystko posiadam :D Moim zdaniem rurki, t shirt i jakaś narzutka
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiadomo, że są podstawy, które po prostu trzeba mieć w szafie ;) Niemniej ich nadmiar też jest niezbyt dobry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą w 100%
    Drugi outfit podoba mi się najbardziej :)
    https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam klasyki! Zawsze do wszystkiego pasują i są świetne na różne okazje :D
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie obowiązkiem są zwykłe tshirty jednokolorowe czy ramoneska i czarne rurki. Oczywiście też zwykle czarne klasyczne szpilki :) pozdrawiam i zapraszam do siebie
    https://wersonworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. obowiązkowo czarne spodnie! :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam klasyki i u mnie wgrywają ze wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  13. TOTALNA PRAWDA! Czarne rurki, biały basic [t-shirt], jeansowa katana - podstawa <3

    Zapraszam do mnie: roxyolsen.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie podstawowe rzeczy warto mieć, bo w razie braku pomysłu można wrzucić na siebie coś klasycznego. Dla mnie podstawą jest biały luźny t-shirt, czarna ramoneska i rurki, trampki, koszula w kratę, mała czarna i czarna shoperka <3

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  15. również kocham klasyki! :)
    fajny wpis!
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybrałaś świetne rzeczy! Zgadzam się z wszystkim, ale zabrakło mi jeszcze czarnej ramoneski i białego t-shirtu :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie zawsze na tak - czarne rurki i czarna skóra <3

    http://pannawsieci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak popieram posiadanie podstaw.Zawsze do nich wracam dla mnie to bokserka,jeansy i czarna skórka:-)
    P.s.Śliczna sukienka
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Np.moją podstawą w szafie jest jedna sukienka z paskami mam taką manie hehe.Z wszystkich wymienionych przez ciebie rzeczy nie mam dopasowanej sukienki ale mi sie takie po prostu nie podobaja,kazdy ma swoj gust,prawda?❤
    Pozdrawiam, DARRISKA

    OdpowiedzUsuń
  20. zdecydowanie takie rzeczy to podstawa każdej szafy :)! można z nimi tworzyć ogromną ilośc przeróżnych stylizacji :) często gdy jestem na zakupach to zazwyczaj biorę rzeczy w takich kolorach, żeby pasowały do kilku innych kolorów w stylizacjach np. czarny, biały, szary :) czasem jedynie wezmę jakąś rzecz, która pasuje np tylko do jednych spodni, albo do jednej spódniczki ze względu na krój lub kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fakt, takie klasyki ratują nas w nie jednej sytuacji. Fajny post daje mega do myślenia. Czytając go, odhaczałam z listy rzeczy i myślałam, czy posiadam każdą taką. I wiesz co? Zgadzam się z Tobą, każda rzecz z Twojej listy jest w mojej garderobie ;)
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Klasyka zawsze się sprawdza! Ja muszę teraz w końcu kupić trochę klasycznych strojów, ponieważ powoli się z nich wykrzuszam ;p
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie cala szafa opiera się na prosty klasycznych fasonach i maksymalnie czterech kolorach. nieważne, co wyciągnę z szafy, wszystko do siebie pasuje.
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię klasyczne ubrania. Nie lubię zbytniego kombinowania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger