Galeria

Galeria

Gdzie robić sesję w zimie kiedy plener odpada?

Hej, od kilku miesięcy warunki do sesji plenerowych są różne. Raz świeci słońce można wyjść, by zrobić ładne, zimowe zdjęcia, a raz robi się pochmurno czy pada deszcz ze śniegiem. Zanim nadejdzie wiosna trzeba sobie jakoś radzić w inny sposób. Nie zawsze ma się studio, które można użyć do własnych celów. Za jego wynajęcie trzeba zapłacić, więc niekoniecznie opłaca się to jeśli jesteście amatorami lub potrzebujecie zdjęć jedynie do własnego użytku. Wraz z fotografem i przyjaciółką postanowiłyśmy zorganizować sesję w budynku biblioteki, ponieważ jest tam dużo przestrzeni, którą mogliśmy wykorzystać. Dzięki temu nie musiałyśmy marznąć na dworze w lekkich ubraniach, kiedy temperatury nie pozwalały na pozowanie bez kurtek. Zdecydowanie był to dobry pomysł i okazja do zrobienia innych zdjęć niż miałam zazwyczaj. Mam wiele sesji wśród zieleni i myślę, że potrzebne było urozmaicenie w moim portfolio.






Gdzie można zrobić sesję w zimie lub kiedy jest brzydka pogoda?
-restauracja
-sklep
-muzeum
-biblioteka
-galeria handlowa
-schody w dowolnym budynku
-winda
Oczywiście wcześniej musicie poprosić o pozwolenie właścicieli lub osób, które zarządzają obiektem. Jeśli zdjęcia będą umieszczone np. na Facebooku i oznaczycie firmę może to być promocją dla niej i powinniście dostać na to zgodę. Jest wiele miejsc, które mają fajny wystrój i zawsze można się dogadać tak by przyjść wtedy kiedy jest tam najmniej ludzi i będziecie mieli pewność,że nie będziecie przeszkadzać innym swoją obecnością.

Co myślicie o efektach naszej sesji?

29 komentarzy:

  1. kurczę podziwiam za odwagę! Ja się zawsze wstydzę jak mam gdzieś zrobić sobie zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z biblioteką, ale nie wiem, czy bym przełamała swoją wstydliwość haha! :) Super, że zaproponowałaś też inne miejsca do sesji, sporo osób może z tego skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim mieście niestety w bibliotece trzeba mieć zgodę na zdjęcia :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że dobrym miejscem na sesję(nie w plenerze), jest również uczelnia wyższa(u mnie na PW - wychodzą świetnie sesja w różnych gmachach różnych wydziałów) :)

    Biblioteka to ciekawe miejsce, w którym nie dość że wychodzi się nietuzinkowo, to również "urok mądrości" towarzyszy :D

    Zdjęcia są naprawdę ładne :)

    Pozdrawiam Cię cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, bo podejrzewam ze wiele osob ma z tym problem gdzie robic zdjęcia zimą 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka to szminka? Bardzo ładny kolor :)
    https://nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam problem ze zrobieniem sesji, zwłaszcza zimą :( obserwuje i pozdrawiam :)

    https://d0ncia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam książki i moim zdaniem taka sesja w bibliotece jest cudna. Swietny pomysł, sama chciałabym w końcu tak przedstawić swoją miłość do miejsca dedykowanego wspaniałym zbiorom.
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest wiele alternatyw :)
    Wasze efekty są super!
    Genialnie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zima to problematyczny czas. A zwłaszcza złe oświetlenie ;/
    Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe propozycje. Post przydatny :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze przyznać, że naprawdę zaciekawił mnie ten post. A zdjęcia w bibliotece najlepsze :3 Super pomysł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie do wszystkiego przyznam rację, bo by robić zdjęcia w galerii handlowej trzeba mieć pozwolenie pisemne tzw. akredytację fotograficzną. Jeśli zostały zrobione na terenie galerii takie zdjęcia bez tej zgody a galeria zobaczy oznaczenie, płaci się karę w wysokości ok.1000-2000 złotych i zostało złamane prawa do upubliczniania wizerunku galerii na zdjęciach. Wiem, bo jestem fotografem i robiłam w galerii handlowej zdjęcia.
    Co do muzeum to jest zakazane robienie zdjęć....chyba że byłabyś zatrudniona do tego. Bo pokazujesz wizerunek wystawy chyba że znowu masz zgodę dyrektora. To też wiem z doświadczenia.
    Inne owszem, z tym że zawsze trzeba pytać o zgodę bo bez tego może wyrzucać ochrona bo znowuż jest wizerunek danego miejsca publicznego/prywatnego i lepiej dmuchać na zimno i mieć ową zgodę ;)
    Także na następny raz staraj się umieszczać takie informacje bo inni się podjarają, pójdą, zrobią a potem nagle jest odzew od np. ochrony że czemu tu są robione zdjecia, a gdzie zgoda itd :D Np. gdyby nie zgoda dyrektora galerii handlowej kiedy robiłam zdjęcia + plakietki, ochrona by nas wyrzuciła z galerii i z 4 ochroniarzy tak podeszło pytając o zgodę :) A skłamać nie można bo oni to sobie sprawdzają ;)
    W bibliotece super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wpisie uprzedziłam czytelników o dogadaniu sprawy z osobami zarządzającymi obiektem. Dzięki za dodatkowe informacje dotyczące galerii :)

      Usuń
  14. Na pewno przydadzą się Twoje propozycje. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zawsze nie potrafię się przełamać, żeby robić zdjęcia w miejscu publicznym.. Brawo :)
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]

    OdpowiedzUsuń
  16. ja czasem też robie po protu w mieszkaniu ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jacie Ty masz świetne miejsca <3 Aż zazdroszczę!
    Odwdzięczam się za kliknięcia jeśli bys była cheta mnie wspomóc :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Też o tym myślałam ostatnio. W jednak w zimę to tak mi się chce wychodzić na dwór, że zaliczyłam tylko jedną śnieżną sesję, ale jestem z niej zadowolona. Ważne, że już za rogiem wiosna i będzie ładna pogoda :)

    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka Ty jesteś śliczna ❤
    Zapraszam do mnie: kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zimą zawsze mam problemy ze zdjęciami (szczególnie kiedy w skład stylizacji nie wchodzi kurtka/płaszcz).
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny wpis. Zdjęcia niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mieszkam w małej miejscowości, więc mam mały wybór. Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. super! brakowało mi takiego posta, bo póki co zima się nie kończy i trzeba znaleźć miejsce do zdjęć.

    http://tuklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale jesteś śliczna! Zazdroszczę urody.

    :)

    + dodaje do obserwowanych :)

    Zapraszam również do mnie :)

    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę, że dla osób z blogami modowymi pomysły się przydadzą. Zawsze można też w domu jakieś fajne tło sobie skombinować i robić w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz cudownie!!! Pozdrawiam i miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. O proszę, o bibliotece nie pomyślałam, a też zawsze mam problem zimą gdzie działać ;)
    Obserwuję, bo widzę że dużo się dowiem nowych rzeczy które mnie interesują ;)
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger