Galeria

Galeria

Kitten heels: Hit czy Kit?

Zazwyczaj wybieramy szpilki o wysokości obcasa około 6-10 cm. Jednak jakiś czas temu popularne stały się niższe obcasy zwane "Kitten heels". Audrey Hepburn uwielbiała je! Na pierwszy rzut oka mogą wyglądać na nieco przestarzałe, ale kiedy zestawi się je z fajną stylizacją stanowią niezły dodatek. Pasują nie tylko do klasycznych ubrań, ale i bardziej codziennych outfitów. Jeansy i kitten heels to dobre połączenie.
Mają różne kolory, są matowe lub błyszczące. Takie buty mają około 2,5 do 5 cm wysokości, więc dla dziewczyn, które nie przepadają za wysokimi szpilkami a chcą założyć obcas to idealne rozwiązanie.
Mi się podobają! Lubię chodzić na obcasach, ale nie na "szczudłach". Z chęcią kupiłabym sobie takie buty w czarnym bądź cielistym kolorze.

Hit czy Kit?
Obserwujcie mnie na Insta

19 komentarzy:

  1. O rany... zdecydowanie KIT. Jeśli mam być szczera to mnie dużo ciężej chodzi się na 2,5 cm niż na 15 cm. Nie wiem czemu ale te buty kojarzą mi się z kiczem i tandetą, zwłaszcza te z wyciągniętymi czubkami. Być może z czasem się do nich przekonam. Pozdrawiam, K! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się nie podobają :/ Zawsze źle mi się kojarzył taki obcasik - z taką starszą paniusią. Na tumblr i instagramie wygląda jeszcze dosyć ciekawie, ale na swoje stopy bym ich nie założyła :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też nie przypadły do gustu - może nie kit, ale myślę, że źle bym w nich wyglądała :/.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się nie podobają, jak widzę takie buty od razu przypomina mi się moja babcia. Fakt może wygórowaną mam opinię na ich temat. Każdy ma swoje zdanie i swój styl. W każdym bądź razie ja, z własnej woli bym ich nie ubrała ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem są piękne dla tych co znają się dobrze na modzie. Pokazałaś zdjęcie firmy Chanel, oni by nie ukazali czegoś co byłoby kiczem.. :D Mi się nie podobają, ale takie jest moje zdanie. :)
    http://rooksiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podobają :) ale w szpilkach akurat chodzę tylko od święta :p
    http://coconailsbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba przyznać, że te buty źle nie wyglądają :) Może i na pierwszy rzut oka wyglądają, jak jakiś stare buty i już zdążyłaś to określić, ale z odpowiednią stylizacją i na nogach wyglądają super :) A na takim obcasie to są idealne buty dla mnie, bo nie lubię za bardzo wysokich szpilek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam tego typu buty, znacznie bardziej niż klasyczne szpilki na wysokim obcasie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama niewiem.
    Chociaż... raczej bym ich nie założyła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ohh od małego pamiętam kiedy mama chciała sobie kupić jakieś szpilki to zawsze wybierałam jej te najwyższe, sama zazwyczaj chodzę w nie mniejszych niż 10cm, może to ma związek z moim wzrostem albo tym że między moim chłopakiem a mną jest jakieś 30cm różnicy i tak jest po prostu wygodniej tańczyć. Wiem że źle bym się czuła w takich jak ja to nazywam "kaczuszkach" haha :) Choć nie ukrywam do niektórych stylizacji oraz dziewczyn pasują idealnie :)
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też się podobają! Może dlatego, że nie cierpię chodzić w wysokich szpilkach :p
    Ale mają swój własny urok :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się niestety nie podobają, wyglądają na duże a nogi już nie wyglądają ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, jak napisała dziewczyna wyżej mają one swój urok. Myślę, że gdyby je dobrze wystylizować np. z szerszymi spodniami to wyglądałyby obłędnie. Zdecydowanie hit!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Według mnie zdecydowanie HIT! Są bardzo łądne, ale na pewno nie będa pasowały do rurek, tylko do szerszych spodni ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem Kit.
    To kwestia gustu. Źle mi się chodzi na tak małym obcasie. Lżej byłoby mi na dużo wyższym. Może dlatego, że od wysokich obcasów zaczynałam swoją przygodę ze szpilkami 😉❤
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. jak dla mnie kit, nie lubię tego typu butów ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podobają mi się te buty kompletnie, może w jakiejś kompozycji by przeszły ale raczej nie na co dzień, prędzej do jakiejś sesji lub blogowej stylizacji. :)
    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie to jest to pół na pół. Nie wyglądają zbyt zachęcająco, ale plusem jest niski obcas. Mi noga, by się przynajmniej nie chwiała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Okropności. Kojarzą mi się z tandetą, kiczem i starymi babciami. Jeżeli już ktoś chce obcas, to niech zakłada szpilki. A jak ktoś woli buty płaskie, to płaskie. I koniec. Nie powinno być nic pomiędzy, bo takie buty wyglądają komicznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger