Niebieskie oczy w minutę z Lenspop

Hej, jakiś czas temu pisałam o soczewkach Klenspop, które lekko zmieniają mi kolor oczu na złoty/brązowy. Mój poprzedni wpis z efektem przed i po znajdziecie >Tutaj<. Noszę je teraz cały czas i są naprawdę wygodne, dlatego też zdecydowałam się na drugą przesyłkę. Tym razem jednak wybrałam kolor różniący się od moich naturalnych oczu. Myślę, że niebieski będzie bardziej wyróżniający się. Wcześniej cały czas kupowałam na Internecie soczewki niebarwiące i mało kto wiedział, że w ogóle je noszę. Teraz nabrałam chęci by przetestować różne kolory i sprawdzić czy pasują do mnie. 



Soczewki w tym odcieniu nazywają się Ellen 3color Blue: Link Do Strony. Wyglądają identycznie jak na zdjęciu, co bardzo mi się podoba. Tak samo jak poprzednia para były dobrze zabezpieczone podczas przesyłki. Można je nosić przez aż 6 miesięcy. 




Czy koreańskie soczewki są bezpieczne?
Klenspop po raz kolejny mnie miło zaskoczyło i wiem, że mogę Wam polecić tą firmę. Pamiętajcie, że każdy ma inną tolerancję na soczewki i najlepiej jest najpierw przetestować je w domu, by w razie uczucia dyskomfortu je zdjąć. Na początku byłam sceptycznie do nich nastawiona jednak po około trzecim tygodniu noszenia ich codziennie wszystko jest w porządku.
A co jeśli ktoś chce nosić soczewki tylko od czasu do czasu?
Zdejmując soczewki na noc trzeba zalać je specjalnym płynem.Na jego opakowaniu powinno pisać jaki jest czas maksymalnego trzymania w nim szkieł kontaktowych. Jeśli nie zamierzacie zakładać soczewek to i tak trzeba wymieniać płyn w pojemniku, aby zachować higienę.

Co o tym myślicie?
                                        Bądźcie na bieżąco i obserwujcie mnie na Instagramie

17 komentarzy:

  1. Nigdy nie nosiłam soczewek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne! Nigdy nie nosiłam soczewek
    Super post!
    Pozdrawiam♥ https://livilvi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym kupić sobie soczewki ale brązowe :D
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi marzą się brązowe soczewki. Ciekawi mnie jakbym w nich wyglądała :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam zamiar przerzucić się na soczewki, bo teraz mam okulary, ale nie chce "zmieniać" koloru moich oczu :D
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślisz ze pasują do brunetki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham soczewki, to znaczy ich wygląd bo sama nie miałam okazji żadnych przetestować. Chciałabym poeksperymentować właśnie z niebieskimi oczami, myślę że to dobre rozwiązanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dzieciaka marzyły mi się ciemne czekoladowe oczy, jednak padło na błękitne. Nigdy nie wpadłam na to żeby przetestować soczewki, fajna sprawa. Świetny post! :) <3

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie noszę soczewek ale moja kolezanka je miala i byla zadowolona :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie wyglądają :D Od roku też noszę soczewki. Super post! <3
    Obserwuję i pozdrawiam :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja dziewczyna lubi często eksperymentować w soczewkach i niekiedy naprawdę ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja z natury mam niebieskie oczy, ale nie taki kolor :)
    olusky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaplanowałam sobie kupić właśnie niebieskie soczewki, zobaczymy jak to wyjdzie :)
    http://mastylle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nigdy nie testowałam soczewek. Kto wie, może kiedyś spróbuję :)


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mnie to zainteresowało. Mam wadę wzroku, a okularów nie nosze bo to dla mnie nie wygodne. Chyba się skuszę w końcu na soczewki. Zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne są te kolorowe soczewki, ale ja jednak bym się trochę ich bała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria