Od dziś - już nic nie muszę!

Codziennie wstajemy po to by iść do szkoły, pracy, by wykonywać czynności, na które niekoniecznie mamy ochotę ale zostało to nam już odgórnie narzucone. Każdy dzień zlewa się z kolejnym i czekamy tylko na to by wrócić do domu. Taki powtarzający się scenariusz męczy bardziej niż cokolwiek, jednak wiele z nas nie wie jak wyrwać się z tego błędnego koła. Znacie to uczucie? Jeśli tak, to powinniście natychmiast zmienić coś w swoim stylu życia. Czas na to by w końcu poczuć szczęście i wolność, przecież każdy ma do tego prawo. (Na zdjęciu powyżej ja na wakacjach w Chorwacji).
Może ty też marzysz o podróżach?

Tłumaczenie: "Jeśli nie masz obsesji na punkcie życia, którym żyjesz:zmień to."

Czy to co robisz sprawia ci radość?
Często nawet nieświadomie podążamy za tłumem, a to ogranicza nas i pozbawia szansy na wybranie ścieżki życia jaka satysfakcjonowała by nas o wiele bardziej. Pójście do danej szkoły tylko dlatego, bo szli tam znajomi, kolegowanie się z kimś w obawie przed samotnością czy zrezygnowanie ze swoich marzeń, bo boimy się co inni ludzie powiedzą, to najgorsze co możemy sobie zrobić. Życie jest zbyt krótkie by je zmarnować. To bardzo banalne stwierdzenie, ale przecież i tak nie mamy nic do stracenia, no chyba, że ktoś woli być nieszczęśliwym i ciągle patrzeć z boku jak inni się realizują. 
choose happy- wybierz szczęście

Od czego zacząć?
Warto zrobić sobie listę rzeczy, które chcielibyśmy osiągnąć czy zrobić. Ja zawsze mam aż trzy: jedną na najbliższą przyszłość(miesiąc lub kilka),drugą na obecny rok a trzecia dotyczy długoterminowych celów, które zajmą mi jeszcze kilka lat. Jeśli już wiemy czego chcemy można zacząć działać, chociażby od prostych zmian. Może w końcu czas zmienić towarzystwo lub zapisać się na dodatkowe zajęcia? Nawet pójście do fryzjera lub zakupy mogą wpłynąć na to jak się ze sobą czujemy i poprawić nasze samopoczucie. Jeśli planujecie zmianę stylu albo remont sypialni na dobry początek, skorzystajcie Kodów Rabatowych Avon oraz Tchibo póki są dostępne.  
A co ja zmieniłam?
Kiedyś moje życie mnie nudziło, robiłam wiele ciekawych rzeczy, jednak nie było to do końca tym czego chciałam. Dlatego postanowiłam zmienić ludzi, którymi się otaczałam i zdecydowanie wyszło mi to na korzyść. Na początku nie było łatwo, ale opłacało się zaryzykować i dzisiaj jestem sobie za to wdzięczna. Założyłam konto na maxmodels i dzięki temu wzięłam udział w wielu sesjach, które umieszczałam też tutaj na blogu (po to go właściwie założyłam). Czas jaki poświęciłam na pisanie postów przełożył się na liczne wyświetlenia każdego dnia, czytelników jest coraz więcej, dostaje też propozycje od przeróżnych firm, co ułatwia mi poszerzanie mojej działalności. W ten sposób mogę tworzyć lepsze stylizacje do zdjęć i testować nowe gadżety. Gdybym tkwiła w tym samym miejscu co kilka lat temu nie miałabym możliwości rozwijania kariery tak jak chcę, dlatego i Wy powinniście bez zastanowienia spróbować zmienić coś w waszym życiu jeśli czujecie taką potrzebę.

Jak myślą ludzie sukcesu?
Podsumuję mój wpis tym cytatem:"Ludzie sukcesu nigdy nie martwią się o to co robią inni". Myślę, że i Wy również nie powinniście podążać za tłumem. Każdy jest w innym momencie swojego życia i to w jaki sposób żyje może go uszczęśliwiać, jednak Ciebie już nie. Warto wziąć to pod uwagę.

Jaki Wy macie do tego stosunek?
Jeśli chcecie być na bierząco obserwujcie mnie na Instagramie

29 komentarzy:

  1. Świetny post :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy blog ,świetny post ! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, to znaleźć chęć. Potem wystarczy jedynie iść do przodu.
    Bardzo podoba mi się Twój post i podejście do sprawy. Wydaje mi się, że w poruszanej przez Ciebie w tym momencie kwestii, bardzo przypominasz mnie. Nigdy nie zapominaj kim jesteś i co chcesz osiągnąć. Działaj! Ja życzę Ci tylko powodzenia :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja co roku robię sobie taka listę co chce osiągnąć i jestem mega szczęśliwa kiedy uda mi się osiągnąć to co chce :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej świetny post💖 ważne żeby się spełniać i cieszyć się dniem mamy tylko jedno życie i trzeba brac życie garściami 😘pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez kiedys zalozylam konto na maxmodels, ale stwierdzilam ze nie nadawałabym się :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo super pomysł na posta :) Jestem takiego samego zdania co Ty. Życie jest za krótkie aby żyć ciągle monotonnie , trzeba korzystać i cieszyć się z życia!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z życia trzeba wyciągnąć jak najwięcej się da!
    Super post :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post :) bardzo przyjemnie się czytało!

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że w życiu dla każdego przyjdzie taki czas, że weźmie się za spełnianie swoich marzeń i zacznie myśleć nad swoim życiem i celami :)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. motywacyjny post<3 masz talent do pisania!

    OdpowiedzUsuń
  12. oh wakacje przydałby mi się :))
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem aktualnie w takim momencie swojego życia że czas na zmiany ale trochę się boje. Wykorzystam twoje rady :) Bardzo dobry post
    zapraszam https://obsesyjnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mądry post! Od dziś robie sobie taką listę :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę jeszcze więcej sukcesów i osiągnięć! Bardzo motywujesz ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Od dziś zacznę robić taka listę :)
    Super zdjęcia :)
    Mało brakuje mi do 180 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobrze napisany post, rzadko staram się spotkać z takimi. Zachecilas mnie bardzo do zrobienia tej listy mam nadzieję że moje lenistwo mi nie przeszkodzi. Podobają mi się twoje zdjęcia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. ważne by w życiu robić to co chcemy bez patrzenia na opinię innych :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post :) Nie warto słuchać innych, bo zazwyczaj oni zazdroszczą, powinniśmy robić co chcemy nie zwracając uwagi na opinie innych. Obserwuję i pozdrawiam xnebeska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasami warto odmienić swoje życie ^^ Ostatni cytat jest świetny :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. The post is fantastic. I love it.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio mi życie tak szybko leci, że nie tragedia. Niestety praca w której pracuję nie jest pracą marzeń..

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny, motywacyjny post! :) Powodzenia w dalszym rozwijaniu :) Obserwuję :)

    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria