Sukienki Millybridal

Wesela, studniówki czy bale są świetną okazją by założyć piękną sukienkę i czuć się wyjątkowo przez cały wieczór. Zdarzyło się Wam kiedyś, że musiałyście pokazać się w czymś co niekoniecznie podobało się Wam? Mi tak. Teraz ostrożniej wybieram to w czym się pokazuje na ważnych dla mnie wyjściach. W końcu chodzi o to by czuć się komfortowo. Jeśli w najbliższym czasie wybieracie się na wesele lub podobną imprezę, musicie koniecznie zobaczyć kreacje ze strony uk.millybridal.org . Są niesamowite i dziewczyny na zdjęciach wyglądają fantastycznie.
Piękne suknie ślubne sprawią, że w ten szczególny dzień nikt na pewno nie będzie rozczarowany. Jest w czym wybierać. Bardziej klasyczne lub urozmaicone, wszystko zależy od efektu jaki chce uzyskać panna młoda.
Kliknij            Kliknij
Zawsze marzyłam o bajkowych sukniach, które wyglądają jak te z filmów. 
Kliknij             Kliknij
Dla dzieci też coś się znajdzie. Moim zdaniem w takich odświętnych strojach wyglądają uroczo.
Kliknij      Kliknij
Moją uwagę zwróciły też sukienki dla druhen. Od razu skojarzyło mi się to z amerykańskimi komediami romantycznymi. Całkiem fajny element na stylowy ślub, który będzie przemyślany przez młodą parę.
Jak dobrać sukienkę do kształtu sylwetki?
jabłko- sukienka gorsetowa, która zakryje brzuch, dobrze będzie wyglądać w krótkiej z dekoltem
gruszka-rozkloszowana zakryje masywny dół i uwydatni szczupłą górę
rożek-w tym wypadku warto postawić na rozbudowany dół, kształt tulipana, falbanki czy wzory
klepsydra- może pozwolić sobie na wszystko, może podkreślać swoje kształty przyległymi do ciała kreacjami
chłopięca-przyda się coś co nada wcięcie w talii, najlepiej eksponować nogi, które są atutem

Nie mam jednego faworyta ze strony uk.millybridal.org, ale gdybym miała wybierać to postawiłabym na długą i dopasowaną sukienkę, lubię rozcięcia na nogę i dekolty więc na pewno szukałabym czegoś w tym stylu. Musi być kobieco i elegancko. Na stronie millybridal znajdziecie przeróżne suknie, jest mnóstwo zdjęć, co ułatwi Wam wybór.

Podobają się Wam sukienki MillyBridal?

12 komentarzy:

  1. I mnie co prawda dopiero w sierpniu wesele ale na pewno zajrzę tam :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podobają :) Mam figurę typu gruszki i właśnie rozkloszowane sukienki najczęściej ubieram. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne sukienki <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham śluubne sukienki ;P
    super post ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zdarzyła mi się taka sytuacja niestety. Przepiękne sukienki!

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są te sukienki! Trzy pierwsze najbardziej przykuły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria