Szerokie rękawy- wiosna 2017 HIT

W zeszłym roku na Instagramie czy na zdjęciach z pokazów mody mogliście zauważyć wąskie rękawy, które rozszerzały się ku końcowi. Wiosną znowu zaczną się pojawiać i nawet zyskają większą popularność niż ostatnio. Będą popularne nie tylko w znanej nam odsłonie ale zobaczymy różne kombinacje.

Bluzki
Najbardziej rzucać w oczy będą się zwykłe bluzki, które potrafią urozmaicić niejedną stylizację. Takie rękawy nosić będą nie tylko trendsetterki, ale i osoby, które nie lubią wyszukanych ubrań mocno wyróżniających się. Dla bardziej odważnych fanów mody znajdą się wzorzyste bluzki z większymi zdobieniami i falbanami.


Sukienki
Świetnie wyglądają również sukienki, które mają szersze rękawy. Wygląda to dziewczęco i pasuje zarówno na co dzień jak i na wieczór. Możecie spotkać się z oversizowymi wersjami lub dopasowanymi w talii, jeśli chcecie podkreślić swoją sylwetkę to warto postawić na tą drugą opcję.



Jak nosić?
Na początku ten trend może kojarzyć Wam się ze stylem boho, ale przeglądając zdjęcia w Internecie znaleźć można wiele pomysłów z czym zestawiać szerokie rękawy. Pasują nie tylko do obcisłych spodni, ale także do szerszych czy eleganckich. Mi podobają się szczególnie z przyległą do ciała krótszą spódniczką lub szortami z wysokim stanem.Swoją bluzkę noszę też do wąskich spodni.

Co o tym myślicie?
                                        Bądźcie na bieżąco i obserwujcie mnie na Instagramie

26 komentarzy:

  1. WOW! Nam ten trend bardzo się podoba :) Już od jakiegoś czasu widzimy stylizacje właśnie z tymi rękawkami ^^ Super to wygląda! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się ten trend ;) ale sukienka w kolorze błękitnym/baby blue jest całkiem ok ;)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie wyglądają pięknie, ale ja wiecznie podwijam rękawy, a tutaj nie ma takiej opcji, więc to trend nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te rękawy przy sukienkach! :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ciekawie. :) Mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ciekawie, najbardziej przy sukienkach. Przy zwykłych bluzkach to raczej trend nie dla mnie. Zawsze podwijam rękawy, a tu nie ma takiej opcji. :)
    Zauważyłam w sklepach, że teraz będzie też moda na kwiaty. :)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przemawia do mnie ten trend:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi takie rękawy kojarzą się nieco z fantastyką, a to dobrze świadczy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W bluzkach mi się to nie podoba, natomiast jeśli chodzi o letnie sukienki, to jestem w nich zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo nie lube tego typu rękawów. Niezbyt komfortowo się wtedy czuję kiedy wiem, że mi "coś zwisa". Jednak bardzo mi się podoba zestawienie w ciemnej sukience.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre bluzki wyglądają ciekawie, ale nie jest to do końca w moim guście:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. To nie do końca coś dla mnie, ale ta pudrowo różowa bluzka ma coś w sobie, że aż chciałabym ją mieć. :D

    Pozdrawiam!
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To nie moje klimaty. Jakoś te szerokie rękawy mi się nie podobają. Chociaż widzę, że wielu osobom przypadły one do gustu ;). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta bordowa sukienka no po prostu cudo <3 Zakochałam się w niej Pozdrawiam paulina-janczura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nosilabym ta bordowa sukienke *.* meeega ^^ ta czerwona bluzka też jest piękna ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ten trend. Koniecznie coś takiego muszę sobie sprawić na wiosnę.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hehe uwierzysz że wczoraj o nich myślałam xD Hehe o sukience z takimi rękawami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten trend jest całkiem fajny ale bardziej podoba mi się na kimś po prostu sądzę, że to nie będzie pasować do mnie i nie widzę w tym siebie ale ogólnie jest jak najbardziej okej!
    ingenuity-charm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam szerokie rękawy, bo przypominaja mi mój ukochany styl bohemian <3 DLatego cieszę się, że jest to nowy trend!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja mama w takich bluzkach chodziła, ja jakieś 10 lat temu tez, piękne jest to, że moda wraca, choć nie wszystkie modele mi się podobają, to szerokie rękawy w wersji boho jak najbardziej tak :)



    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl =)

    OdpowiedzUsuń
  21. osobiscie bardzo podobaja mi sie takie rekawy i juz mam kilka rzeczy w szafie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post! Cieszę się, że szerokie rękawy wracają do łask.
    Obserwuję i będę tu zaglądać częściej!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny post miło się czyta ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja osobiście nie przepadam za zbyt szerokimi rękawami. Podobają mi się, ale podejrzewam, że bym się na nie wkurzała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria