Biała koszula

Hej, przeglądając ostatnio zdjęcia z jednej z moich sesji przypomniałam sobie o mojej koszuli, która będzie idealna do noszenia na kilka najbliższych miesięcy. Jedno ze zdjęć możecie zobaczyć poniżej, miałam wtedy chyba 16 lat i nawet nie pomyślałabym, że w przyszłości będę jeszcze dalej działać w modelingu. Więcej efektów sesji możecie zobaczyć >TUTAJ<. Być może zauważycie, że nałożyłam wtedy białą koszulę do białej spódnicy.
Musicie wiedzieć, że jest mnóstwo rodzajów koszuli. Różnią się one od siebie krojem czy długością. Mogą być rozpinane lub nie, bardziej dopasowane czy oversize. Myślę, że wszystkie wyglądają delikatnie ale zarazem elegancko.
Jak nosić?
Białe koszule można nosić na tysiąc sposobów. Przede wszystkim pasuje do nich jeans, ale także bardziej eleganckie materiały. Możecie nałożyć o niej czarne spodnie czy ołówkową spódnice jeśli okazja tego wymaga, a na co dzień mieszać z bardziej casual'owymi dodatkami. Ja często noszę koszule do porwanych rurek i jasnych boyfriendów. Na tych zdjęciach moja stylizacja była bardziej delikatna i kontrastowała z włosami, które były wtedy czerwone choć może w tym świetle tego nie widać.


Żeby być na bieżąco zaobserwujcie mnie na Instagramie

30 komentarzy:

  1. Białe koszule zawsze będą na topie :) są śliczne, bardzo eleganckie
    i kobiece i można z nich stworzyć naprawdę wiele kombinacji stylizacji :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tworzyć stylizacje z białymi koszulami <3
    chyba nigdy nie wyjdą z mody , super inspiracje
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Biała koszula zawsze hot! :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio polubiłam białe koszule, które kiedyś kojarzyły mi się tylko ze świętami czy apelami w szkole. Teraz potrafię nosić ją na wszystkie sposoby i jest jedną w moich ulubionych rzeczy w całej szafie <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię białe zwiewne koszule, ślicznie wyglądają. :)

    Pozdrawiam i Obserwuję!;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda kobieta powinna mieć w swojej szafie właśnie białką koszulę. Przydatna jest na wiele okazji :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Białe koszule mają to do siebie, że pasują praktycznie do każdej stylizacji i super się prezentują <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej, Chełm, moje miasto! <3
    ale sentymenty się we mnie obudziły :))
    Uwielbiam koszulowy trend ale bardziej na innych niż na sobie, sama w kołnierzyku czuję się raczej sztywno ;)
    przy okazji zapraszam na konkurs - do wygrania 3 chokery!
    http://purpurowakaruzela.blogspot.com/2017/03/spring-giveaway-3-choker-necklaces.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Biała koszula to zawsze dobre rozwiązanie :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda kobieta powinna posiadać w swojej szafie choćby jedną białą koszulę :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja, nie znam się za bardzo ale prezentuje się całkiem nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka koszula zawsze do wszystkiego pasuje :) Ciekawy post.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Białe koszule są super, lubię nosić na co dzień i elegancko :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny wpis, uwielbiam bałe koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No powiem Ci, że pięknie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Białe koszule to jak dla mnie taki must have w mojej szafie, chyba ta kolorystyka nawet przeważa w niej. Świetny post.

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    https://kahsdesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. aktualnie jestem w trakcie poszukiwań idealnej białej koszuli, coś podobnego jak na pierwszym zdjęciu

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Biale koszule sa super, ale ja jakos nie umiem ich prac, zawsze mi sie niszcza, albo przynajmniej nie wygladaja juz tak ladnie.

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nieprzepadam za białą, ale zaczęłam ostatnio się do niej przekonywać. Bardzo podobają mi się stylizacje z tym kolorem, ale ja nie za bardzo lubię nosić białe rzeczy. Ostarnio zaopatrztłam się tylko w biały sweterek ;3
    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam białe koszule chociaż rzadko w nich chodzę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne inspiracje! Ja noszę białą koszulę prawie do wszystkiego. Zawsze idealnie komponuję się ze spodniami, spódnicami, szortami. :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Białe koszule są cudne, szkoda, że zawsze muszę je ubrudzić :/
    Bardzo podobają mi się hiszpanki są cudne.
    Wspaniałe inspiracje.
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam białe koszule :D
    Do wszystkiego pasują :D
    Super ciuchy :)

    Zapraszam:*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy wpis! uwielbiam białe koszule. rozjaśniają twarz, są szykiem elegancji! najlepsze!


    Pozdrawiam i ślę buziaki!
    Pola z Pryzmatu Poli

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wyobrażam sobie mojej szafy bez białej koszuli!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Biała koszula pasuje do wszystkiego, niezastąpiony element w szafie! :)

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria