Galeria

Galeria

How to wear: Denim jacket

Hej, pokazywałam Wam już kiedyś jak zrobiłam kurtkę z naszywkami, a właściwie efekt przyszycia naszywek, bo nie było to żadną filozofią. Tutaj możecie zobaczyć ten wpis KLIKNIJ. Akurat ostatnio można ubrać się lżej, chociaż lepiej mieć pod ręką coś dodatkowego gdy zrobi się chłodniej. Ja pod kurtkę wiosenną często zakładam jeszcze coś oprócz bluzki, bo nie lubię marznąć. Zawsze jak tylko można zrzucić z siebie zimowe ubrania, lubię przerzucać się na spódnice czy sukienki, Jedną z moich ulubionych sukienek jest ta, w której jestem na zdjęciach w kolorze khaki.
Za miesiąc kończę już szkołę i ostatnio czas bardzo szybko mi leci. Na razie w ogóle mnie to nie przeraża i cieszę się, że będę miała więcej czasu, bo będę mogła podjąć jakąś pracę na wakacje, żeby sobie dorobić i aż po października nic nie będzie mnie trzymało w jednym miejscu. To oznacza też, że będę prawdopodobnie robić sesje zdjęciowe i mam nadzieję, że każda następna będzie jeszcze lepszej jakości. Przestały mnie już interesować "ładne" zdjęcia do wrzucenia na Facebooka, więc zapewne skupię się na czymś bardziej kreatywnym. Piszcie co myślicie o sesjach zdjęciowych, które mają swój klimat. Chętnie zapozowałabym w innym looku niż zazwyczaj, charakteryzacja byłaby ciekawym pomysłem na zdjęcia.

Bądźcie na bieżąco i obserwujcie mnie na Instagramie
Jakie sesje uważacie za najbardziej atrakcyjne? Czy pamiętacie jakie zdjęcie ostatnio wpadło Wam w oko?

29 komentarzy:

  1. Thank you ^^ and I know, I use them all the time x they look so nice! At this place, you can see more fashion things.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka skradła moje serduszko! Śliczne zdjęcia i świetna stylizacja:)
    Pozdrawiam :*
    angelikamichalak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    Super sukienka <3

    a tego dłuuuugiego wolnego, ktore Cię czeka mega zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta sukieneczka mi się tak spodobała. po prostu się zakochałam + bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sukienka 🙄🙄 just-wiktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne połączenie te sukieneczki z kurteczką. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja. Wszystko do siebie pasuje :) Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz! <3 :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna ta kurteczka, idealnie pasuje do całej stylizacji!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wpadło w oko zdjęcie z mamą! Widziałam świetną sesję i mam zamiar zrobić taki prezent mojej mamie na Dzień Matki!
    Sukienka świetna, masz piękną figurę! :)
    http://veersonblog.blogspot.com/2017/03

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze świetnie. Bardzo ładne zdjecia! Blog powala na łopatki. Jest u Ciebie coś innego niż na innych blogach, dlatego jestem tu już kolejny raz, już tak szybko nie uciekne;) Perfecto! http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie! Śliczna jest ta sukienka :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem!
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog ;) Będę zaglądać a kurtka z naszywkami to fajny pomysł, myślę, że też sobie taką zrobię. Mnie podobają się takie niezwykłe sesje, tematyczne nie umiem tego dokładnie powiedzieć ale zdjęcia muszą przyciągać oko być inne od wszystkich ;) ja niestety takich zdjęć robić nie umiem ale tobie życzę powodzenia :D
    Pozdrawiam i dodam na listę polecanych.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wygladasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna stylizacja, wszystko idealnie do siebie pasuje! :D Jednak najbardziej spodobała mi się ta kurtka z naszywkami <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach jeansowe kurtki z naszywkami :D Właśnie tworze swoją sama i mam nadzieję, że efekt będzie znośny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna ta kurtka, podobnie jak sukienka! Cudownie wyszłaś na tych zdjęciach. :)
    Co do sesji, to lubię wiele rodzai, ostatnio w oczy rzuciło mi się zdjęcie, które było czarno-białe, przedstawiało dziewczynę w przepięknym upięciu, odwróconą bokiem, z niecodzienną stylizacją i makijażem, było bardzo klimatyczne, jak kadr z filmu, jakieś dawne zdjęcie. *.*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurteczka bardzo mi się spodobała ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wygląda ta kurtka w połączeniu z sukienką. Stylizacja skradła moje serducho. <3

    MÓJ BLOG - POWROT PO DLUGIEJ PRZERWIE

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne połączenie. A kurteczka bardzo fajna ;p
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger