Galeria

Galeria

Zalety noszenia okularów

Przez większość czasu nie miałam ochoty pokazywać się w okularach jakie miałam, dlatego wolałam wybierać soczewki na co dzień. Testowałam już nawet kolorowe, które są fajnym sposobem na szybką zmianę wyglądu. Jednak stwierdziłam, że ładne oprawki mogłyby mnie przekonać do noszenia tradycyjnych szkieł.
Wpadłam na pomysł żeby poszukać okularów, które będą pasowały do mojego kształtu twarzy. Wiele razy przymierzałam w sklepach różne oprawki, jednak te które mi się podobały wyglądały u mnie źle. Na stronie glassesshop.com znalazłam opcję gdzie można przeglądać różne modele podzielone na kształty oprawek, tworzywo z jakiego są wykonane i dopasowanie do kształtu twarzy. Sklep ma duży asortyment i można bez problemu zamówić moce jakie tylko chcecie.
 Jakie są zalety noszenia okularów:

  • są wygodne, nie trzeba zachowywać szczególnej higieny przy ich władaniu i zdejmowaniu jak w przypadku soczewek,
  • tańsze, inwestycja w dobre okulary opłaci się na kilka najbliższych lat,
  • oczy w nich nie męczą się,
  • nadają inny wygląd,
  • trudniej je zgubić lub sprawić żeby spadły.

    Tak prezentuję się w moich okularach 

Glasses online- zamówienie okularów przez internet
Część osób może obawiać się zamawiania okularów w sklepie internetowym. Musze przyznać, że też na początku byłam sceptyczna, że będą niedopasowane albo przyjdą za małe lub duże. Jednak są idealne. Wszystko dzięki dobrze podanym parametrom. Sklep wymaga zmierzenia odległości źrenic, a wszystko by każda para była dopasowana do danego klienta.
Prescription sunglasses okulary korekcyjne przeciwsłoneczne 
Może macie ochotę na korekcyjne okulary przeciwsłoneczne? Świetne rozwiązanie dla osób, które wolą chodzić w okularach niż w soczewkach podczas lata. Zakładanie dwóch par, jednych korekcyjnych a drugich chroniących oczy przed słońcem byłoby męczące.
Specjalnie dla Was dostałam kod rabatowy na okulary od firmy Glassesshop.com aż na 50%
GSHOT50 

19 komentarzy:

  1. Bardzo Ci pasują te okularki :) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Kochana, naprawdę do twarzy Ci w tych okularach ^^ Bardzo nam się one podobają :) Potwierdzamy te zalety! Jedna z nas nosi okulary i może z ręką na sercu powiedzieć to samo co Ty ^^ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama noszę okulary od wielu lat ale (mimo oczywistych zalet) ich noszenie bardzo mnie denerwuje. Myślę też, że nigdy bym nie zamówiła okularów przez Internet głównie przez moją sporą wadę wzroku. :) Ślicznie wyglądasz w tych okularach, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz w okularach :) Też przez jakiś czas nosiłam soczewki,ale masz rację,okulary są znacznie wygodniejsze ;)
    http://loveonthebrain-bykinga.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie! Ja także noszę okulary, chociaż czasami mam już ich dość :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo do twarzy Ci w okularach. Ja sama muszę nosić od 10 roku życia czyli już w sumie 11 lat. Na początku nie lubiłam siebie w okularach, ale teraz kupiłam sobie takie, które podkreślają rysy mojej twarzy i wyszczuplają ją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja okularów nosić na codzień nie muszę, jedynie do czytania, ale muszę przyznać, że jakoś tak od początku lubiłam je nosić i nie sprawiało mi problemu zakładanie ich :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już nie noszę swoich okularów, które kupiłam ponad 5 lat temu ;) Ważne jest, aby je dopasować tak jak Ty zrobiłaś ;)
    http://rooksiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pasują ci okulary, ja tak samo jakiś rok temu zacząłem nosić okulary, witaj w klubie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za moimi nie przepadam, ciągle mi spadają i zsuwają się z nosa, bo nie mam w tych drugich już "skrzydełek"... Nie znoszę moich okularów i przypłacam potem bólem głowy i oczu na wieczór, ale no... jak mus to mus, czasami zakładam. I.. ciągle je gdzieś gubię, albo nie spakuję do torebki, albo gdzieś położeęi potem szukam ich tydzień...

    Bardzo Ci do twarzy w okularkach, obyś nie miała z nimi żadnych problemów.:)

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami sam element może dużo zmienić. Okularki są bardzo ładne jeżeli są dobrze dostosowane i dopasowane do naszej twarzy :) Bardzo fajny post.
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz w okularach! Sama mam wadę wzroku, gdy byłam młodsza wolałam nic nie widzieć cały dzień niż pokazać się znajomym w okularach. Teraz noszę soczewki, ale ciągle szukam idealnych oprawek. Jak je już znajdę to na pewno przekonam się do okularów.

    chrominskawiktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne te okulary! Ja nigdy nie miałam problemów ze wzrokiem, choć zdarza mi się nosić zwykłe zerówki, lecz to raczej tylko do zdjęć.
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ci pasują te okulary :) Są świetne! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak byłam mała nie znosiłam okularów. Dzieciaki się ze mnie przez to śmiały. Dopiero w szkole średniej (kiedy to już siedząc w 1 ławce miałam problem z zobaczeniem tego co jest na tablicy)do nich wróciłam. Rodziców mam staroświeckich, więc nawet nikt nie wspominał o soczewkach.
    Teraz się przyzwyczaiłam, a ze względu na to, że kosmetyki, które mają za zadanie podkreślać oczy często mi je podrażniają, ich używanie jest dla mnie kłopotliwe, a okulary sprawiają, że mam wyraźniejsze oczy niż bez nich. Bez nich wyglądam jakbym dopiero co wstała z łóżka po nieprzespanej nocy.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też kiedyś nie lubiłam nosić okularów, chyba każdy tak ma...
    Ale w tych oprawkach bardzo Ci do twarzy :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie wyobrażam sobie siebie bez okularów! Nosze moje "binokle" już tyle lat i gdy tylko je ściągam czuje się jak kret. :/ Ale cieszę się z tego, że jestem okularnicą, bo moim zdaniem okulary dodają dużo uroku. Kiedyś ludzie się śmiali, a teraz jest multum osób chodzących w zerówkach. :) Ogólnie nie mogę zgodzić się tylko z tym, że okulary są tańszą opcją. Ja niestety co 2 lata muszę wydawać po ponad 1000zł na ich wymianę. . :/

    Pozdawiam,
    ModnaXL- mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger