Galeria

Galeria

Co kupiłam na promocjach w Rossmannie?

Pierwszego dnia promocji w Rossmannie udałam się tam by kupić kilka rzeczy. Długie kolejki i tłumy przy pułkach z kosmetykami wcale mnie nie zdziwiły, w końcu nie często organizowane są promocje -49% na wszystko, dodatkowo w tym roku można było skorzystać z dodatkowej promocji w klubie Rossmann pobierając ich aplikację na telefon i pokazując przy kasie specjalny kod kreskowy. Daje to możliwość zniżki aż do -55% przy zakupie trzech produktów. Wiele osób powie, że przez to niektórzy kupią o wiele produktów więcej niż naprawdę im się przyda. Ja podchodzę do tego w ten sposób, że wybieram kosmetyki, które i tak wiem, że kupiłabym w najbliższym czasie albo takie na które po prostu szkoda mi pieniędzy a chciałabym przetestować. Nie lubię inwestować w drogie kosmetyki jeśli nie wiem czy na pewno będę ich używać i chyba nie ma w tym nic dziwnego.
 Co kupiłam?





Za wszystko zapłaciłam tylko 37zł więc zakupy uważam za udane. Po jakimś czasie mogę zrecenzować Wam te kosmetyki, wszystkie kupiłam po raz pierwszy oprócz podkładu, który miałam wcześniej a to jest już drugie opakowanie.
A wy co myślicie o promocjach w Rossmannie?

33 komentarze:

  1. Świetne produkty :) Jestem ciekawa jak sprawuje ci się ten eyeliner, bo zastanawiałam się nad nim, ale w końcu go nie wzięłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi dear! You have a fantastic blog:) I really like it!
    Do you want to follow each other? Let me know!
    HAPPY WEEKEND
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  3. uwazam ze te promocje to cos swietnego :D jak na razie uzywam wylacznie tuszu do rzes i czegos tam na brwi, ale gdy bede sie bardziej malowala to bede tylko wlasnie kupowala w tym okresie- podczas tych wyprzedazy hah :D

    mogę liczyć na poklikane w linki, to dla mnie bardzo, bardzo ważne <3

    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/how-to-wear-it-can-find-it-festival.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzisiaj idę na te promocję i mam nadzieję, że uda mi się kupić ten podkład co Ty, bo kusi mnie już od dłuższego czasu :).

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też byłam wczoraj na promocji. Chciałam też kupić ten podkład z rimmela ale nie było mojego odcienia :(

    mary-jozwiak.blogspot.com - mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłam duże zakupy w rossmanie, ponieważ ostatnią promocję przegapiłam i teraz nadrabiam! :D Świetna sprawa!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wzięłam pomadkę Bourjois Rouge Edition Velvet nr 07, Million Dolar Lips z Wibo i rozświetlającą bazę z Miss Sporty. Bardzo chciałam korektor z Astora i puder bananowy z Wibo, ale niestety już nie było a poszłam pierwszego dnia o 10 ;c Dalej tego nie ma xd Może jeszcze coś mi wpadnie w ręcę, zobaczę jeszcze w tym tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja po raz pierwszy coś kupiłam na tych wyprzedażach, aż dwie rzeczy ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. To co się działo w tym Rossmanie to horror. To była totalna rzeź miewiniatek , a te kobiety dosłownie się zabijał wzrokiem by któraś z nich nie kupiła tego co już sobie upatrzyla :
    Ale ogólnie udało mi się zdobyc to co chciałam ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam 7 rzeczy, za które zapłaciłam dzięki promocji 104zł. Bez promocji wynioslo mnie ok 250 <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja do Rossmanna chodzę na raty ;-) zawsze coś dobiorę ;;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na szczęście kupiłam tylko potrzebny mi korektor i bibelot za grosze także nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten eyeliner z Miss Sporty i miło go wspominam :P

    https://lifebyshatris.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Te promocje sa mega i naprawde fajne rzeczy sa w tych niskich cenach :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/gray-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten sam podkład (sprawdza się super) oraz bronzer, ten starcza spokojnie chyba na 5 lat hehe, jest niekończący się :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też zrobiłam zakupy w Rossmanie, troche nakupowałam!
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpuściłam w tym roku te promocje :)
    Z rzeczy które kupiłaś bardzo dobrze wspominam podkład :)

    vile rose ☾

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja póki co kupiłam podkład z Max Factor oraz pomadkę do ust z Eosa, na zakupy wybrałam się wczoraj, chciałam minąć te większe kolejki, jednak są bardzo duże braki na półkach a dostawy mają być jutro

    OdpowiedzUsuń
  19. Chcialam upolowac podklad z Rimmela, ale nie bylo juz mojego odcienia, kupilam tylko 2 tusze do rzęs, z Rimmel i z Lovely.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też spbie kupiła trochę kosmetyków z tej promocji. Pozdrawiam
    jusinx.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  21. O bardzo ciekawe produkty, ja nie byłam na tej promocji :P
    Buziaki kochana,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kupialm 3 podklady, ale kolejki i te pustki w niektorych gablotach mnie przerazaly. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi niestety nie udało się kupić czegoś fajnego, spóźniłam się i tłumy w sklepach były przeogromne :( Ale ty wybrałaś super produkty. Bardzo lubię podkłady z Rimmela.
    www.darjikas.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio bardzo polubiłam podkłady z Rimmela ;) Aktualnie używam lasting finish ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Promocję są fajne, ale ostatnio były takie tłumy ludzi i większość rzeczy, które chciałam było wykupione. Pozdrawiam i obserwuję :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobry wybór! :) Jestem ciekawa jak sprawdzi się podkład :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Interesting post! Have a lovely Day! 🌻🌻🌻❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ten sam podkład. Świetne kosmetyki! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny wybór, popieram zakupowy minimalizm podczas promocji:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi się udało zdovbyć moj standardowy zestaw - tuisz do rzęs, pomadka w płynie, kredka do brwi, puder sypki i rozświetlacz ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger