Doceń siłę Natury


Hej, coraz więcej młodych dziewczyn decyduje się na różne zabiegi, które ingerują w naturalny wygląd. Oczywiście nie ma w tym nic złego jeśli są to delikatne poprawki, gorzej jak zmiany mocno rzucają się w oczy i dają odwrotny efekt. Czasami zamiast poprawiać wygląd można go zepsuć, kiedy udamy się do nieprofesjonalnej kosmetyczki czy będziemy używać nieodpowiednich produktów. Naturalny wygląd prawidłowo podkreślony jest najprostszą i najlepszą opcją.
Jak na co dzień podkreślać swoje naturalne atuty?
Postawienie na naturalność wcale nie musi oznaczać wychodzenia z domu w takim stanie jak wstaliśmy z łóżka. Delikatny makijaż też potrafi zdziałać cuda!

  • Dobry podkład kryjący i korektor przydaje się do wyrównania kolory celu i zakrycia niedoskonałości, które każda z nas ma(Rimmel Match Perfection i Bourjois Korektor Healthy Mix)
  • Czarna kreska pasuje większości, warto poćwiczyć jej malowanie, bo nieumiejętnie zrobiona wygląda komicznie.
  • Zalotne rzęsy dodają uroku, jeśli macie krótkie i słabo widoczne koniecznie wypróbujcie odżywki Long4Lashes, która daje naprawdę dobre efekty i uwierzcie mi, że jest warta swojej ceny. Rzęsy po około dwumiesięcznej kuracji wyglądają na przedłużane, jednak co najważniejsze są naturalne!
Skorzystajcie z kodów rabatowych by oszczędzić na potrzebnych Wam produktach do codziennego makijażu czy pielęgnacji >Douglas< >Sephora< >Dr Irena Eris<
            Co w sobie lubię?
Mam duże oczy i usta, więc prosty makijaż oka i lekko pomalowane usta to wszystko czego potrzebuję. Jestem za to bardzo wdzięczna, bo dzięki naturze nie muszę poddawać się zabiegom powiększającym, które teraz są tak popularne. Kiedyś denerwowały mnie piegi, które stawały się bardziej widoczne od słońca, jednak teraz nie robi mi to większej różnicy. Wyglądają ciekawie i dodają uroku.
Pokochaj swój wygląd
Każdy powinien czuć się dobrze w swoim ciele, dlatego ważne jest by znaleźć rzeczy, które będą waszymi atutami. Spójrz na siebie i zwróć uwagę na to co możesz wyeksponować. Może masz długie włosy, szczupłą twarz, nietypowy kolor oczu czy gęste rzęsy? Podkreślaj to co podoba ci się najbardziej, jednak próbuj też eksperymentować, może akurat odkryjesz coś co sprawi, że spojrzysz na siebie z innej strony.


Czy zdecydowałabym się na jakiekolwiek ingerencje mój w wygląd?

Myślę, że nie zrobiłabym tego, ponieważ obecnie jest wiele trików makijażowych, które mogą  nawet zmieniać rysy twarzy. Nie widzę potrzeby by podejmować ryzyko skutków ubocznych różnych zabiegów czy operacji. Jest wiele różnych sposobów, które pozwalają pozostać wiernym swojej naturze jedynie ją odpowiednio poprawiając. Decydując się na jakiekolwiek trwałe zmiany trzeba się upewnić czy dany specjalista jest godny zaufania.
Jak oceniacie te transformacje?
Wydaje mi się, że zdecydowanie naturalny look wygrywa ze sztucznością, która wygląda po prostu dziwnie i daje karykaturalny efekt. Chyba nikt nie chciałby wydać pieniędzy na nową lecz zdecydowanie gorzej prezentującą się twarz.



Jaki macie stosunek do ingerencji w naturalne piękno?


23 komentarze:

  1. Nie jestem zwolenniczka ingerencji w naturalne piękno- zabiegami można sobie zrobic krzywdę. Jestem przeciwniczką botoksu. Jeśli kobieta o siebie regularnie dba zawsze będzie piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zwolenniczką jeśli ktoś jest po jakims wypadku albo ma depresję z powodu swojego wyglądu to wtedy tak, interwencja chirurga może pomóc ale oprócz tego kobieta potrzebuje tez pomocy psychologicznej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie wyobrażam sobie by moja dziewczyna robiła sobie poprawki w wyglądzie mama namyśli operacje plastyczną czy chociaż by botoks czy tam jakoś. Naturalne piękno to jednak unikat, Nikt nie jest podobny do nas. Trzeba cieszyć się tym jak wyglądamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest dla ludzi, ale myślę, że nie powinno się przesadzać z zabiegami kosmetycznymi.
    Pozdrawiam
    https://writtenbysilene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do ingerencji w naturalny wygląd to mam mieszane uczucia - czasami jest to bez sensu, a wręcz obrzydza (ogromne ilości botoxu w ustach nie zmienią nikogo w prawdziwą kobietę, a glonojada, takie moje zdanie), ale czasami może wyjść na plus. Jeżeli ktoś ma ogromne kompleksy i źle się czuje w swojej skórze to czemu nie? Nie mówię o jakiś drastycznych operacjach, które mają sprawić, że dziewczyna będzie wyglądać jak plastiki, niektóre zabiegi pomagają, i mówię to jako osóbka, która też ma pewne kompleksy (wszyscy mówią mi, że nieuzasadnione, ale mam tak już zakodowane w psychice i raczej nic tego nie zmieni).
    Pozdrawiam!
    Haniko
    http://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Stawiam na naturalne piękno. Dużo osób coś robi sobie z twarzą a to botoks albo mnóstwo makijażu.. No ale to już ich wybór. Ja rzadko się maluję a jak już to robię to nie nakładam zbyt dużo produktów :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem może na stare lata coś tam sobie zrobię, ale teraz jestem na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie nie podobają mi się takie sztuczne zmiany, które przedstawiłaś na zdjęciach. Cóż naturalny wygląd zdecydowanie jest najlepszy :)
    Pozdrawiam i bardzo fajny post!
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Delikatny makijaż to najlepszy wybór :)
    Zapraszam na nowy wpis,
    Obserwuję i liczę na rewanż!
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjecia celebrytow ktore dodalas to faktycznie karykatury! Ponoc operacje wciagaja, podobnie jak tatuaze. Tez jestem ZA natura! Plastik sie przeciez nie rozklada.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko jest dla ludzi, ale należy znać umiar i mieć dobry smak w tym wszystkim, nie lubię przesady bo dla mnie to tandeta totalna ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. moim zdaniem jak ktoś ma pieniądze i chęć to niech korzysta, byle żeby znał umiar :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. If its done a little its okay, bur I think its just better to stick with good skincare and age gracefully x

    Laura
    Pink Frenzy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy wpis; )
    Zapraszam do mnie dziś zaczęłam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak! Naturalność górą! Jesteśmy piękne bez większego makijażu i botoksów. :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny post, ostatnio coraz więcej osób chce za bardzo ingerować w swój naturalny wygląd, co zazwyczaj nie wychodzi na dobre..

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie ciężko jest siebie zaakcetować , natomiast uczę się tego w dalszym ciągu i mam nadzieję , że kiedyś przyjdzie taki czas kiedy powiem , że akceptuje siebie w 100% :)
    Super post , bardzo mądry i przydatny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z Tobą co do naturalności i prawdziwego piękna. Jeżeli chodzi o kosmetyki polecam spróbować mineralnych podkładów świetnie maskują niedoskonałości a sa w 100% naturalne i zdrowe dla cery.

    OdpowiedzUsuń
  19. ahaha te transformacje mnie rozwaliły hahah. Ogólnie ost bardzo mądry :)

    Pozdrawiam

    Zapraszam do siebie

    http://prostaprostotablogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Według mnie naturalne kobiety wyglądają lepiej,natura stworzyła was pięknymi a wy uparcie chcecie to doskonalić,poprawiać...Ślicznie wyglądasz. Pozdrawiam serdecznie. Stasiek z www.stanislawgorny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uważam że każda kobieta jest piękna naturalna ale oczywiście można się malować na jakieś większe wyjścia :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria