Galeria

Galeria

Jak używać pędzli?


Skorzystaliście już z promocji w Rossmannie? Ja tak i muszę się przyznać, że po raz pierwszy w życiu kupiłam bronzer i rozświetlacz. Żeby nauczyć się poprawnie używać tych kosmetyków przeszukałam internet by znaleźć potrzebne mi informacje. Wcześniej używałam produktów płynnych do konturowania i wyglądało to inaczej. Powyższa ściągawka ułatwia sprawę by dobrać odpowiedni pędzel do danego kosmetyku. Kiedyś dostałam pędzle od firmy Dresslink i przyznam się, że rzadko z nich korzystam, ponieważ mój codzienny makijaż nie jest skomplikowany. Ale rzeczywiście dla osoby początkującej, która uczy się jak się malować są bardzo wygodne i solidne.
Przez bardzo długi czas podkład nakładałam palcami, ale zaczęłam używać gąbkę w stylu Beauty Blender. Oryginalna kosztuje około 70 zł ale podobno jej zakup jest opłacalny. Nie mam porównania podróbki do prawdziwego Beauty Blendera, ale też daje radę i warto wypróbować czy kształt takiej gąbki odpowiada Wam do aplikacji makijażu. Minusem może być to, że szybciej rozpada się niż prawdziwy Beauty Blender ze względu na częste mycie jej.
Rodzaje pędzli

Zapraszam wszystkich do obserwowania mojego Instagrama KLIKNIJ

27 komentarzy:

  1. Ciekawy post. Nie wiedziałam, że niektóre z tych pędzli przeznaczone są do konkretnej części twarzy, kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. great post...
    have a nice day...
    Soslu Badem by Dilek

    OdpowiedzUsuń
  3. Z nieba mi kobieto spadłaś! :D Ostatnio dostałam zestaw pędzli, ale... kompletnie nie wiem, który jest do czego i tak się zbierałam, żeby poszukać w necie cokolwiek o tym, ale uratowałaś mój cenny czas wolny swoim wpisem. :)


    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wiem o jaką gąbeczkę Ci chodzi mi też się rozpadła;> a odnośnie tej ściągawki to polemizowałabym na temat pędzla języczkowego do podkładu, w mojej opinii robi straszne smugi :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wiem o jaką gąbeczkę Ci chodzi mi też się rozpadła;> a odnośnie tej ściągawki to polemizowałabym na temat pędzla języczkowego do podkładu, w mojej opinii robi straszne smugi :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatny post miło mi się czytało
    W wolnej chwili zapraszam cię do mnie na nowy post nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy artykuł, ponieważ dopiero wchodze w świat makijazu :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatne! Ja w pędzlach nie jestem specjalistką;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to zawsze mam problem z tymi rzeczami do kosmetyków, gąbkami, pędzlami itp.. :D Fajnie, że ktoś jeszcze porusza ten temat ;) przydatne! <3
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to używam trochę mniejszego pędzla do pudru, bo ten "prawidłowy" jest jak dla mnie trochę za duży i jakoś niewygodnie mi się nim pracuje :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy wpis :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing photos!

    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej dla mnie wszystkie takie same jestem w tym kompletnie zielona :D Obserwuję!

    Zapraszam :)
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja najgorzej mam z pędzlami do cieni... tyle ich mam, że nie wiem już jaki jest do czego! I dalej nie znalazłam idealnego pędzla do konturowania, nad czym bardzo, bardzo ubolewam :(
    Co do podróby beauty blendera polecam gąbeczkę blend it! Jest około 40 złotych tańsza i podobno lepssza!

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja uważam, że nie ważne do czego dany pędzel jest... Ja nie wszystkie pędzle używam zgodnie z przeznaczeniam a i tak jestem zadowolona z ich użytkowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przydatny post! O niektórych pędzlach nie wiedziałam, że są przeznaczone do danej części twarzy :)
    Obserwuje :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny post! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    instagram.com/weronikawachowiec
    facebook.com/veronicalucy

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja raczej nie trzymam się zasad i używam pędzli tak jak mi wygodnie :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/04/13-reasons-why_29.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje mi się, że zdjęcia są lekko przedawnione. Pędzel do nakładania punktowego jest absolutnie inny. Tak samo pędzel do blendowania z pierwszego zdjęcia.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger