Galeria

Galeria

W jakiej kolejności nakładać kosmetyki?


Pamiętam, że wchodząc w nastoletni wiek, zawsze ciekawiło mnie jak używać kosmetyków i jak w ogóle zacząć się malować. Wtedy oglądanie tutoriali w Internecie nie było oczywiste, więc wszystkiego dowiadywałam się od innych lub próbowało się odtworzyć coś samemu metodą prób i błędów. Mając 13 lat zaczęłam malować rzęsy, a rok później zaczęłam wprowadzać inne kosmetyki , by wyrównać kolor cery. Jednak ciągle zastanawiałam się jak powinnam je nakładać. Nie wiedziałam czy najpierw zaaplikować korektor czy lepiej zrobić to po nałożeniu fluidu. Każda dziewczyna, która zaczyna się malować powinna zapoznać się ze wskazówkami jak wykonywać makijaż, by nie mieć wątpliwości, że zrobi go poprawnie.
Co najpierw?
Niektórzy zaczynają od pomalowania oczy, a niektórzy robią to na koniec po nałożeniu podkładu. Ja wolę najpierw narysować kreskę lub pomalować powieki cieniami, ponieważ w razie wykonania poprawki nie zniszczę sobie makijażu twarzy.
Najpierw podkład czy korektor?
Wszystko zależy od niedoskonałości które chcecie zakryć. Wypryski można zamaskować korektorem w sztyfcie lub kremie przed nałożeniem podkładu. Jeśli to nie wystarczy można ponownie nałożyć korektor, który nie będzie odróżniał się kolorem od podkładu. Natomiast korektor służący do konturowania twarzy najlepiej nałożyć na podkład.
Czy konturowanie twarzy jest konieczne?
Ten zabieg nadaje twarzy kształtów, pozwala nawet nadać nieco inne rysy. Nie wygląda się wtedy tak "płasko". Są dziewczyny, którym nie chce się spędzać dużo czasu codziennie przed lustrem ale na wieczorne wyjścia na pewno jest to must have.
Jak to robić?
Po nałożeniu korektora, podkładu i pudru można przystąpić do konturowania twarzy. Na taką "bazę" nanosi się odpowiednio do danego kształtu twarzy rozświetlacz, róż i bronzer. Jest kilka koncepcji jak powinno się wykonywać makijaż(są techniki na sucho i mokro), jednak myślę, że należy spróbować samemu jaki sposób odpowiada wam najbardziej. Po lewej stronie macie wskazówki w skrócie.
(Obrazek ze strony makeup.com)



Zdjęcia przed i po konturowaniu

Zapraszam wszystkich do obserwowania mojego Instagrama KLIKNIJ

26 komentarzy:

  1. Konturowanie to już wyższa szkoła jazdy :D
    Obserwuję na insta! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jest to wyższa szkoła jazdy:) Ale wcale nie uważam, że jest to must have na wieczorne wyjście. Ja nigdy ne konturowałam twarzy, a jednak wieczornych wyjść trochę zaliczyłam i wszystkie były super:D Nie mniej jednak, zgadzam się, że konturowanie może lekko poprawić rysy twarzy:)

      Usuń
  2. Konturowanie daje cudowne efekty :) Na co dzień przeważnie nakładam bronzer na kości policzkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście się nie maluję jakoś dużo, zwłaszcza nie konturuje swojej twarzy więc mi tam faktycznie obojetne co najpierw - dla mnie najważniejsze sa w makijażu oczy :D
    Pozdrawiam :)
    Lov:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero uczę się konkurowania. Muszę zakupić najpierw odpowiednie do tego kosmetyki.
    Ja najpierw maluje oczy, a podkład, puder i róż nakładam na końcu.
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najpierw konturuje a dopiero pozniej namladan roz, tak poza tym nakladam wszystko w takij kolejnosci jak napisalas :)

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja każdemu kto używa podkładu polecam zaopatrzenie się też w róż bądź bronzer - może nie chodzi tu o super konturowanie, ale o dodanie koloru naszej buzi. Myślę, że dużo młodych dziewczyn o tym nie wie albo zapomina, że sam podkład sprawia, że nasza buzia jest taka płaska i aż się prosi o dodanie koloru :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  7. Również najpierw maluję oczy a później twarz - tak jest wygodniej :) Z konturowania tylko bronser, ale już zaczynam zaprzyjaźniać się z rozświetlaczem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że wykupiłaś prawa do użycia tych zdjęć w swoim poście.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne porady, osobiście powoli uczę się konturowania i faktycznie widać różnicę, jeżeli odpowiednio nałoży się bronzer, róż oraz rozświetlacz.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szczęście ja nie maluje się :) ograniczam się do korektoru i czasami jakiegoś kremu maskujacego ze względu na trądzik :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. KOnturowanie to juz dla mnie wysoki poziom :D Boję się, że z moimi zdolnościami mogłabym przekombinować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja maluję się po swojemu i dobrze mi z tym :D zresztą nie robię dużego makijażu tylko lekki make up no make up i też zaczynam od oczu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przydatny post :)
    może wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Druga buźka - wow!
    W ogóle przyznam szczerze, że to bardzo fajny wpis, który może przydać się wielu osobom :) Sama planuje dodać coś w podobnej tematyce, jednak chcę się skupić typowo na okrągłej buzi, bo taką właśnie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post, który przyda się niejednej osobie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł na post, rzadko kto pisze o takich podstawach, a są bardzo ważne!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny post, przydatny dla początkujących ;)
    http;//kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo przydatny wpis - zapisany w ulubionych zakładkach :)
    dziękuje! :)

    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Może kiedyś spróbuje sobie zrobić mocniejszy makijaż :D


    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tego nigdy nie umiem robic :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/gray-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Konturowanie zupełnie odmienia twarz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger