Galeria

Galeria

Wakacyjny niezbędnik- co kupić?

Hej, zapewne też oczekujecie lata i słonecznych dni kiedy będzie można wyjść z domu lekko ubranym. Już teraz pogoda jest całkiem w porządku, jednak w niektóre dni trzeba mieć przy sobie coś cieplejszego wychodząc na dwór. Ja już myślę o tym, co kupię w najbliższych tygodniach. Przyda się na pewno samoopalacz, bo po całej zimie potrzebne będzie lekka opalenizna na początek.
Szorty z dziurami
Wcześniej nie zwracałam na nie uwagi, ale tego lata muszę takie mieć, bo bardzo mi się spodobały. Pasują do wielu topów i stylizacji, więc można stworzyć z nimi wiele outfitów na każdy dzień.
KLIKNIJ                                KLIKNIJ
Krótkie bluzki
Od zawsze lubiłam takie zwiewne bluzki, mam ich mnóstwo w swojej szafie, jednak ciągle widzę w sklepach śliczne kroje, więc na pewno skuszę się na coś w tym stylu.
KLIKNIJ                       KLIKNIJ
Sukienki
Nie wyobrażam sobie lata bez sukienek, świetnie prezentują się te zwiewne w kwiaty. Sama nie wiem jeszcze na jaką się zdecyduję, bardziej przyległą czy rozkloszowaną, z odkrytymi ramionami  czy dekoltem. Wybór jest naprawdę duży!
KLIKNIJ               KLIKNIJ
Torebki
Z racji, że właśnie wczoraj rozwaliłam swoją ulubioną torebkę, teraz muszę poszukać jakiegoś zastępstwa. Od razu w oko wpadły mi kolorowe wzory, nie miałam jeszcze nic takiego więc myślę, że byłaby to fajna odmiana, która urozmaiciłaby proste stylizacje.
KLIKNIJ                  KLIKNIJ
Konkurs
Podajcie przynajmniej 3 ceny w komentarzach, a w następnym wpisie zareklamuje waszego bloga

14 komentarzy:

  1. Szorty z dziurami to moje must have lata:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wakacyjny niezbędnik to zdecydowanie okulary słoneczne i spodenki z wysokim stanem :)

    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  3. Szorty z dziurami muszę kupić :)
    21$, 20$, 17$ :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Szorty z dziurami po lewej są genialne! :)

    http://nouw.com/roszakmagda

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi...I follow a very nice post. I hope you follow me too
    http://www.dahamutluyuz.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez szortów nie wyobrażam sobie wakacji :D! Dobry post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam dużo szortów z dziurami, teraz musze tylko zdobyć takie zwykłe :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! What a cool and stylish wishlist!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  9. Szorty z dziurami są super, idealne na lato :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szorty z dziurami to moje must have! Ulubione od kilku sezonów

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już zaopatrzona :D Same ideały na lato :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szorty z dziurami to strzał w dziesiątkę!
    Może obserwujemy?

    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Różowa sukienka jest przepiękna!!

    OdpowiedzUsuń
  14. perfect :)


    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger