Galeria

Galeria

Większe usta w kilka minut

Dużo dziewczyn chciałoby powiększyć sobie usta, jednak w młodym wieku ten zabieg jest zbędny. Nie warto ryzykować negatywnymi skutkami, czasem lepiej zastanowić się czy chcemy ingerować w nasz wygląd. Bezpieczniejsze są triki makijażowe, które pozwalają nadać inny wygląd i zawsze można zmyć z siebie kosmetyki. Nie jest to najłatwiejsze, bo trzeba mieć kilka odpowiednich produktów oraz poćwiczyć sobie te techniki, ale zawsze można nad tym popracować. Na Internecie jest wiele poradników i instrukcji krok po kroku.
Całe usta należy pomalować jasną szminką a potem obrysować ciemniejszą konturówką na samych brzegach. Następnie dodać linie na środku ust, które dodadzą naturalności. Na koniec wewnętrzną część ust pomalować pośrednim kolorem. Możecie robić taki "makijaż ust" w przeróżnych odcieniach jakie tylko Wam się zamarzą. Warta jednak zadbać o to, by pomadka nie była zmywalna, dzięki temu nie będziecie musieli poprawiać jej często. 

Jak już kiedyś Wam wspominałam niedawno skończyłam liceum i teraz mam już wakacje. Przez długi czas szukałam pracy w moim mieście i nie mogłam jej  znaleźć mimo,że składałam cv w mnóstwo miejsc. Na szczęście w końcu udało mi się i teraz pracuję w lodziarni, dzięki temu zarobię trochę pieniędzy na rzeczy, jakie chce sobie kupić i które będę służyć mi przez długi czas. Myślę, żeby zrobić o tym niedługo wpis, by dowiedzieć się co o tym myślicie i zapytać Was o radę.

Zapraszam Was też na blog allixaa.blogspot.com. Znajdziecie tam mnóstwo modnych stylizacji na czasie, które prezentuje na sobie autorka Allixaa
Konkurs
Każdy kto poda kilka cen w komentarzach zostanie wspomniany w następnym wpisie.
KLIKNIJ               KLIKNIJ
KLIKNIJ               KLIKNIJ
KLIKNIJ               KLIKNIJ
KLIKNIJ               KLIKNIJ

31 komentarzy:

  1. Konturówka rzeczywiście działa cuda. ;)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/05/sukienka-w-paski-kwiaty-striped-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow super post!👌
    http://pluukasiewicz.blogspot.com/2017/05/czego-zauja-umierajacy.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam takich sztuczek na optyczne powiększenie ust. Na pewno przydadzą mi się te informacje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam naturalnie duże i pełne usta, ale dla tych, co mają wąskie, to świetny patent jak widzę. Szkoda tylko, że nie pokazałaś na sobie efektu.
    Cena 1 - 17.00 2- 17.00 3- 25.00
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatne informacje, ale ile to trzeba się pobawić z tymi konturówkami, szminkami, błyszczykami... dla mnie trochę strata czasu, chyba że idzie się gdzieś na jakąś ważną uroczystość. Na co dzień wystarczy zwykły makijaż :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kilka tygodni temu odkryłam zbawienie konturówki do ust, gdy wybierałam pomadkę w Sephorze i pani zaoferowała mi przetestowanie jej na ustach. Niebo a ziemia, od razu lepiej i inaczej!

    Pozdrawiam
    https://toreador-nottoread.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super tip! Osobiście niezbyt sobie radzę z konturówkami.
    Buziaki, Mavselina (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ciekawy trik. Chociaż muszę przyznać że często zdarza mi się słyszeć od dziewczyn że własnie tak sobie powiększają usta.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami triki makijażowe potrafią zdziałać bardzo dużo :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis! Jutro idę na komunię więc na pewno skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam po prostu konturówki i pomadki. Nie bawię się w żadne cieniowania i warstwy - za dużo zachodu jak dla mnie ;) Ale trzeba przyznać, że sposób ze zdj działa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę kiedyś spróbować, tylko brak mi odpowiedniej konturówki. ;p
    Ceny:
    - spodenki: $17
    - torebka: $25

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post jakoś zawsze brakuje mi na to czasu by popracować nad swoimi ustami. Muszę częściej je malować:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię za bardzo moich ust. Na pewno wypróbuje!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny efekt tych ust!
    Fajnie, że udało ci się juz znaleźć pracę :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny efekt tych ust!
    Fajnie, że udało ci się znaleźć pracę :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny efekt tych ust!
    Fajnie, że udało ci się znaleźć pracę :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny efekt to daje :)
    Super, że znalazłaś sobie pracę :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny efekt to daje :)
    Super, że znalazłaś sobie pracę :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. O! Ale super to wygląda *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny efekt! przydatny post, bo sama myślałam nad powiększeniem ust

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja używam do tego celu konturówki :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Konturowanie zawsze daje swoje. Można fajnie powiększyć lub wyrównać usta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się na makijażu nie znam, więc kiedy sama sobie usta powiększyć próbuję wyglądam dziwnie. Zabieg powiększania ust jest permanentny, duh, więc nie trzeba codziennie nakładać fakeupu. Dużo wygodniejsze rozwiązanie, ale no... jak te usta będą wyglądać za kilkadziesiąt lat? To jest dobre pytanie. xd

    Oczyoutsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia. Obserwuję i liczę na rewanz. klabfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia. Obserwuję i liczę na rewanz. klabfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super! Mega przydatny post!
    Zapraszam do mnie! <3 Obserwuję. Pozdrawiam, Ola
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. wow, super efekt :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobry sposób i jest bardzo pomocny. Sama właśnie w ten sposób konturuję, ponieważ niestety należę do tych osób, które mają bardzo wąskie usta :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Ogólnie sposób fajny ale niektóre wersje wyglądają okropnie xD
    Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger