Hiszpanka

Hej, na dworze jest ostatnio coraz bardziej gorąco więc można pozwolić sobie na noszenie lżejszych rzeczy. Z szafy można wyjąć T-shirty, topy i inne tego typu bluzki. Mi szczególnie podobają się teraz znane już chyba wszystkim hiszpanki, czyli bluzki bez ramion z falbankami. Wystarczy, że założy się do nich zwykłe jeansy czy szorty i nie trzeba nic więcej. Już sama bluzka daje letni efekt. Oczywiście jeśli lubicie stylizacje, które są bardzo urozmaicone to możecie dodawać jeszcze inne elementy, które uzupełnią całość. Ja już od dawna stawiam bardziej na minimalizm, chociaż nie zawsze. Moja hiszpanka ma kolor jasnoróżowy i najbardziej podoba mi się w połączeniu z jeansowymi szortami.
Jaki biustonosz zakładać do bluzki z odkrytymi ramionami?
  • Biustonosz bez ramiączek- moim zdaniem najlepsza opcja,warto taki posiadać, bo naprawdę często się przydaje
  • Wymienić zwykłe ramiączka na bezbarwne- dużo dziewczyn właśnie tak robi, mi akurat nie podobają się za bardzo przezroczyste ramiączka, bo i tak je widać
  • Opcja dla odważnych- bez stanika, zależy to już jak czujecie się wychodząc bez bielizny, niektóre dziewczyny wolą nie zakładać nic jeśli jakaś bluzka lub sukienka tego wymaga
Co przydaje się też na lato?

  • Klips ściągający ramiączka, kosztuje ok kilka złotych i można go kupić w pasmanterii
  • Delikatny biustonosz, który będzie lekko widoczny pod bluzką
  • Naklejany biustonosz bez ramiączek, według mnie najlepszy do obcisłych sukienek czy bluzek

Co myślicie o bluzkach w stylu hiszpanek?

14 komentarzy:

  1. Równie podobają mi się takie bluzeczki chociaż jeszcze sobie takie nie kupiłam. Świetnie wyglądasz.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Są prześliczne ;) Sama poluję na jakąś fajną bluzkę hiszpankę

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie bluzki strasznie mi się podobają, ale niestety nie czuję się w nich komfortowo. Mam nadzieję, że się do nich przekonam ^^

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię takie bluzeczki, muszę siebie kupić taką niedługo
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, uwielbiam takie bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poprostu zakładam taki top 'stanikowy' wtedy nie ma problemu :)
    takiego biustonosza troche sie boje kupować
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz bardziej podobają mi się takie bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam hiszpanki <3
    pozdrawiam i zapraszam :)
    http://ehyrinn.blogspot.com/2017/06/dziewczecy-look.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się bardzo podobają, są bardzo dziewczęce

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie odkrywają ramiona i obojczyki
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie Ci w tej bluzeczce :)
    Pozdrawiam
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie bluzki, są piękne i bardzo kobiece. Niestety po dwóch ciałach moje pewne części ciała potrzebują solidnego biustonosza,a niestety kiepsko wyglądają wystające ramiączka przy takiej bluzce. Jeszcze jest opcja z sylikonowymi ramiączkami, więc jest nadzieja ze kiedyś będzie mi dane założyć hiszpanke

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja własnie zrobiłam taki błąd, że zalożyłam stanik z ramiączkami i teraz mam opalone w paski :/
    Udanych wakacji :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria