Galeria

Galeria

Znajdź właściwą mascarę dla siebie!

Jeden z moich wpisów był poświęcony temu jak dbać o swoje rzęsy i jak sprawić by wyglądały lepiej. Każda dziewczyna dąży do nieco innego efektu, w końcu nie wszystkie mamy inne upodobania. To jak wyglądają pomalowane rzęsy zależy w dużej mierze od rodzaju spirali. Należy zawsze zwracać na to uwagę przy kupnie nowego tuszu. Jest wiele przeróżnych modeli, dlatego jeśli wiecie na czym Wam zależy najbardziej, tutaj macie ściągawkę:



Dużym błędem jest kupowanie w ciemno nowego tuszu bez uprzedniego sprawdzenia jak wygląda szczoteczka. Potem może okazać się, że daje ona efekt odwrotny od tego, który chcemy uzyskać. Mi najbardziej podobają się grube, czarne i gęste rzęsy, jednak nie wszyscy dążą do takiego wyglądu, ponieważ wolą bardziej naturalny look. Chętnie poczytam Wasze zdanie na ten temat :)
Kilka na raz
Nie wiem czy próbowałyście kiedyś używać kilku tuszy na raz. Ja robię tak często, jedną najpierw tuszuję dobrze rzęsy, drugą rozczesuje je dokładnie a trzecią używam do dolnych rzęs. Dzięki temu mam dokładnie to czego potrzebuje.
Mascary, które używam

1. Delia Argan Lash
2. Eveline Cosmetics Extension Volume
3. Maybelline, Colossal Volum` Go Extreme!
4. Delia Cosmetics Keratin Lash Maxi Volume Mascara

Mogę śmiało je Wam polecić bo dobrze, że u mnie sprawują. Każda maluje zupełnie inaczej, dlatego lubię mieć w domu kilka rodzajów, by dostosować to do tego jak chcę być pomalowana danego dnia.

A wy jakich tuszów i szczoteczek używacie?

14 komentarzy:

  1. Lubię szczotki silikonowane, które rozdzielają moje rzęst i je wydłużają. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze używam szczoteczki do wydłużania rzęs, ponieważ swoje mam gęste i krótkie. Kiedy używam innych szczoteczek robią mi się tak zwane "pajączki" :D

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że napisałaś taki post, myślę że często niektóre z nas mają problem z dobraniem idealnej mascary. Powiem szczerze, że ja też zaczęłam używać kilku tuszów, i z moich krótkich rzęs robi się po prostu wachlarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta mascara z delii do dolnych rzęs by mi się przydała :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lash sensational czy jakoś tak urzekła mnie całkowicie, teraz tylko tej maskarze jestem wierna :)


    http://nouw.com/roszakmagda

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post. Osobiście od kilku miesięcy używam maskary Clinique High Impact, która nie tylko daje fajny efekt pogrubienia i wydłużenia rzęs, ale co najważniejsze bardzo łatwo się zmywa nawet przy ujrzycie tylko cieplej wody - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nadal szukam idealnego tuszu bo kazdy kruszy sie i rozmazuje mi sie pod oczami. Narazie przerzuciłam sie na kępki i doklejane rzesy aby odpoczac od ciaglego malowania i zmywania rzes. Buuziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za ściągawkę, przyda się. :*
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie przygotowany wpis! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam tylko jednej, ale chyba czas to zmienic :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Potrzebowałam takiego zebrania szczoteczek do rzęs. Ja bardzo lubię różową maskarę z Lovely.
    Świetnie przygotowany wpis!
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Za to ja wolę te rozczesane i wydłużone rzęsy niż grube i gęste :D Mój ulubiony tusz to 2000 kalorii wersja podkręcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię tusze z miss sporty, ponieważ maja silikonowe szczoteczki, które dla mnie są najlepsze :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger