Modne okulary przeciwsłoneczne

Hej, pogoda ostatnio nie dopisuje, przynajmniej u mnie, dlatego na razie można tylko czekać na słoneczne dni. Okulary kupiłam już dawno jak tylko zobaczyłam takie w sklepie. Bardzo podobał mi się model, który często przewijał się na zdjęciach na Instagramie. Wyglądają dość nowocześnie i stanowią niezły dodatek. 

Są dość delikatne, dlatego zakupiłam dodatkowo etui, by się nie połamały co już przytrafiało mi się nie raz z innymi okularami. Przyznam się, że chociaż bardzo mi się podobają to rzadko je noszę ze względu na marną pogodę. Czasami kiedy jest ładny dzień to i tak nie mogę z niego skorzystać bo pracuje więc wychodzę zazwyczaj tylko wieczorami. Na szczęście już za trzy tygodnie jadę do Francji z rodziną, więc mam nadzieję, że w przeciwieństwie do Polski tam będzie ciepło i chociaż trochę się opalę. 
Kupiłam sobie sporo nowych kosmetyków ostatnimi czasy jak na mnie, bo zawsze kupowałam  w kółko tylko kilka sprawdzonych. Zarobione pieniądze łatwiej mi się wydaje, bo wiem, że zapracowałam sobie sama na nie. Jeśli tylko je przetestuję będę dodawać recenzję, na razie jednak nie śpieszy mi się z tym, bo wolę najpierw je dobrze sprawdzić zanim napiszę coś o nich. 

A jak mijają Wasze wakacje?


31 komentarzy:

  1. śliczne okulary! u mnie również bardzo chłodno :/
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podobają mi się ostatnio te okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten model, często go widzę u różnych ytberek :)
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są, bardzo mi się podobają tego rodzaju okulary :D

    Zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Love this sunglasses :D
    https://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają takie okularki. Jednak do postu mam parę zarzutów. Zacznijmy od zdjęcia w lustrze, myślę że mogłabyś zrobić je aparatem i niekoniecznie w swoim odbiciu. Jeśli już je oceniasz może spróbuj trochę ze strony technicznej? Typu jak chronią przed UV i czy wgl to robią. Czy jest to tylko ozdoba, a może faktycznie pomagają przed rażącym w oczy słońcem. Warto też napisać gdzie je kupiłaś i w jakiej cenie. Jednak to są tylko moje rady i nie musisz ich stosować, haha. Zawsze byłam jakoś sceptycznie nastawiona do hauli blogowych.
    Buzi ;*
    qzki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie okularki! Mi wakacje póki co mijają super :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przez noszenie okularów na co dzień nie bardzo mogę nosić przeciwsłoneczne, chyba że takie na zamówienie, ale te są dość drogie.
    Pozdro.
    https://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze mam problem z okularami, bo są za duże do mojej twarzy. Świetny wybrałaś model :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie okulary! Nawet mam podobne

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne okulary, wybrałaś naprawdę ciekawy model! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Planuję kupienie podobnych okularów, bo bardzo mi się podobają.
    Dobry wybór :D

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. YASS you looks stunning!

    Follow for follow?:)

    Xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi sie taki ksztalt okularow ale jak narazie mam moje kochane okulary przeciwslonecznce ktore sa niezastapione! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też od kilku dni leje i tylko burza jedną za drugą. Udanych wakacji Życzę oby tam pogoda dopisała ! A co do okularów bardzo ciekawe :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne okulary, mam takie same tylko, że z szklanym odbiciem :)
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  17. What lovely Blog! I love it! And about the glasses, is beautiful!

    xoxox

    http://falatatii.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na recenzje! <3
    Mega podobają mi się okulary, ja niestety noszę okulary korekcyjne więc przeciwsłoneczne odpadają :(

    xxPozdrawiam, obserwuję <3

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/06/nowosci-pielegnacyjne-neutrogena-evree.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne okulary, bardzo mi się podobają! Może dlatego, że są trochę nietypowe :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post, I like it very much. I love this.
    I would be glad if you would follow. We can be a good blog friend.
    Following you.
    Follow me back <3
    Kisses

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. W takim momencie żałuję, że muszę nosić okulary korekcyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam o tych okularach ale nigdy nie miałam okazji ich kupić Niedługo czeka mnie wizyta u okulisty więc będę musiała się pożegnać z takimi cudeńkami.
    https://gosiaandbook.blogspot.com/2017/07/lokatorka-j-p-delaney.html

    OdpowiedzUsuń
  23. W sumie to też lubię ten model, jednak w tym roku wole okrągłe! :)
    Zapraszam do mnie:

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzie kupiłaś takie okularki ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja poluję już od dawna na te kocie cudenka. Jednak jeszcze nie upatrzylam idealnych :x

    OdpowiedzUsuń
  26. genialne są dla mnie te okularki, niestety swoich jeszcze nie mam:(

    OdpowiedzUsuń
  27. Marcelina Krzywińska10 października 2017 15:58

    Ja ostatnio szukałam modnych okularów i odkryłam firmę Woodworld, która produkuje drewniane okulary. Polecam, są naprawdę bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super okularki!Bardzo mi się podobają!Ja w tym sezonie nosiłam Ray Bany aviatory, które kupiłam na galeriawidzenia com!Fajnie się je nosiło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria