Galeria

Galeria

Pomysły na spontaniczne zdjęcia

Hej, już prawie środek wakacji, już prawie zapomniałam nawet o szkole. Większość znajomych wraca do niej we wrześniu, ja natomiast idę na studia dopiero w październiku, więc jeszcze ponad 2 miesiące wolnego. Pracuję 7 dni w tygodniu od ostatniej matury i jeśli nic się nie zmieni to będę pracować aż do końca wakacji, by zarobić jeszcze trochę pieniędzy. Na szczęście w tym tygodniu jadę na wakacje na 2 tygodnie do Francji, więc spodziewajcie się relacji!
Ostatnio obchodziłam moje 19 urodziny wraz ze znajomymi. Był to bardzo udany dzień i bawiłam się dobrze, piliśmy w plenerze, chodziliśmy po dachu centrum handlowego nocą. W sumie całkowity spontan :) Na moim Instagramie mogliście zobaczyć zdjęcia z kampanii Barmańskiej w której brałam udział, pięć butelek wódki otrzymałam w zamian za to za darmo, akurat przydały się na urodziny.

Potem wraz z moją przyjaciółką, która nocowała u mnie zrobiłyśmy sobie sesję w moim ogrodzie. Nie było to planowane ale mimo to miałyśmy dużo pomysłów na zdjęcia. Teraz mam mało czasu na jakiekolwiek sesje, więc już nie mogę się doczekać kiedy w końcu odpocznę w październiku, bo mimo nadchodzących studiów mam nadzieję, że zrobi się trochę luźniej niż jest teraz.
A jak mijają Wasze wakacje?
Obserwujcie mnie na Instagramie

13 komentarzy:

  1. Moje wakacje są póki co spędzane dobrze :D
    Super wyglądasz! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wyszły świetnie! Miłego wypoczynku we Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi wakacje mijają świetnie. Śliczne zdjęcia.


    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczny wygląd bloga :*
    http://mariemysliwiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja spędzam jak na razie wakacje w domu :) Może w sierpniu gdzieś wyjadę z chłopakiem :)

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/07/wishlista-zaful-stroje-kapielowe.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zdjęcia. Kwiaty dodają uroku

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia!:)
    Bardzo ładnie wyglądasz w tej spódnicy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza fotografia najbardziej mi się podoba, jest piękna :)
    Na razie "podróżuję" blisko domu, ale czekam na sierpień, ponieważ wtedy wyjeżdżam na trochę dłużej :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie wakacje na razie w domu ;)
    Sliczne letnie zdjęcia :)
    potworek2277.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I'm following you now. Visiting you back! Thanks for your comment. Waiting for more content in the page. Greetings!
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja bym chciała wyjść tak o, beztrosko... i porobić zdjęcia. O sesji dla siebie samej już nie wspomnę. Nie mam na to czasu, a jak już, to robię to wszystko w pośpiechu :(

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger