Trend: Bell Sleeve Dress

Być może zastanawiacie się nad tym, co jest modne w tym sezonie. Jeśli tak, to musicie koniecznie zapoznać się z trendem na dzwoniaste rękawy Bell Sleeve Dress nie tylko w bluzkach czy koszulach, ale także w sukienkach. Moim zdaniem wygląda to świetnie i bardzo kojarzy mi się z latem. Noszone w tym roku są nie tylko krótkie fasony, ale również długie Maxi Dress Formal.
Dzwoniaste rękawy
Maxi
Długie sukienki wyglądają elegancko, ale jest mnóstwo takich które można nosić na co dzień. Zawsze to jakaś odmiana i na pewno długa sukienka sprawi, że będziecie się wyróżniać spośród wszystkich ludzi na ulicy.
Kupon
Kupon specjalnie dla Was, który daje zniżkę 10%. Zawsze to trochę taniej więc lepiej skorzystać i zachować te kilka groszy w portfelu. Dzięki temu możecie kupić więcej jeśli macie określoną kwotę na zakupy, może jakaś biżuteria albo okulary?
Want to be the more fancy in this summer? Just do it!
Discover our newest summer arrivals!
Surprise code: ZFEN




11 komentarzy:

  1. Zielona sukienka jest śliczna! :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sukienki <3 A zielona najbardziej mi się spodobała.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne sukienki ta z dzwoniastymi rękawami w pierwszej dwójce przypomina mi nie wiem czemu taki grecki klimacik. Najbardziej mi się jednak podoba ta Zielona ♡
    potworek2277.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna jest ta czarna sukienka w kwiaty, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielona z wiązaniem jest śliczna :)
    Kliknęłam :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się satynowa sukienka!

    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ciuchy, ale mogę tylko pomarzyć, kiedyś bym wyglądała świetnie, a teraz jestem gruba :(. Ale takie posty zawsze poprawiają mi samopoczucie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi sie ta sukienka zielona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria