Idealnie białe zęby

Hej, od jakiegoś czasu postanowiłam zakupić coś co wybieli moje zęby, jednak nie będzie bardzo kosztowne. Myślałam o paskach wybielający, ale kiedy dowiedziałam się o proszku, który jest tani i ma dobre opinie na Internecie, pomyślałam, że spróbuję. Powinno się go stosować raz lub dwa w tygodniu po umyciu zębów. Używam go tak od kilku tygodni i widzę lekką poprawę. Efekt oczywiście będzie zależał od koloru szkliwa oraz tego co spożywacie zazwyczaj, bo jedzenie też ma na to wpływ. Aplikacja nie jest problematyczna i nie zajmuje dużo czasu, więc warto spróbować.
zalety:
-miętowy smak, mało wyrazisty
-łatwa aplikacja
-wydajny
-tani
wady:
-proszek może się wysypać z opakowania przy nieostrożnym otwieraniu
-na widoczne efekty trzeba poczekać
cena: 5,47 zł
sklep: ezebra.pl
Domowe Sposoby
Dla osób które obawiają się o swoje zęby i nie chcą korzystać z wybielających past czy nawet domowych mieszanek z sodą są również zupełnie naturalne sposoby! Warto wykonywać je regularnie, być może akurat uda się uzyskać Wam satysfakcjonujący Was efekt. Oto one:
*Pocieranie skórki od banana jej wewnętrzną stroną o szkliwo,
*Roztarcie 2-3 truskawek i następnie nałożenie ich tak samo na zęby jak pastę.
Wybielaliście kiedyś zęby?

6 komentarzy:

  1. Ja niestety nie mogę wybielać ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przymierzam się do wybielania i zapewne zainwestuję w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. CIEKAWI MNIE TEN PROSZEK OD JAKIEGOŚ CZASU I MUSZĘ GO W KOŃCU KUPIĆ :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się ostatnio nam nim, ale jakoś mnie nie przekonuje... boję się, że to pic na wodę haha :D
    Ale za taką cenę chyba warto zaryzykować ^^ fajny wpis!
    http://easy-freaky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem bardzo ciekawa tego produktu, a długo już szukam czegoś dobrego do wybielenia zębów;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wpis,nie wiedziałam o istnieniu takiego proszku, napewno wypróbuje :) paski wybielajace były dla mnie za mocne i bardzo bolały mnie ząbki :/ proszek chyba jest delikatniejszy :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria