Jak uporządkować szafę?

Hej, w te lato noszę dużo częściej długie spodnie niż zazwyczaj. Stylizacja ze zdjęć jest typowo codzienna i wygodna. Ubieram się w podobnym stylu kiedy się śpieszę i nie mam ochoty myśleć co na siebie założyć. Ostatnio nakręciłam się znowu na ciucholandy, więc na pewno pokaże co kupiłam ostatnio. Jeśli jesteście ciekawi to piszcie w komentarzach a na pewno pojawi się taki wpis. Jeśli natomiast chcecie kupić coś ode mnie w bardzo dobrym stanie, to KLIKNIJ TUTAJ, bo mam trochę ubrań do sprzedania. Zawsze jak ubrania są przeze mnie nie używane przez jakiś czas wolę oddać je w inne ręce. Nieudany zakup każdemu może się zdarzyć. Na szczęście w Paryżu udało mi się wybrać coś co zakładam często. Przywiozłam stamtąd ze sobą dwie pary spodenek i bluzkę z Paryża, które kupiłam w H&M korzystając z promocji. Zdjęcia z wpisu był robione właśnie we Francji. Podobają się Wam takie widoki?
| Top: Cropp | Spodnie: Reserved | Buty: Nike | Kurtka: Second Hand | Okulary: Chińczyk | 

To ściągawka dzięki której można łatwo określić czy dana rzecz jest Wam potrzebna czy nadaje się tylko do oddania. Czasami trzymamy wiele ubrań nie potrzebnie zapełniając przez to miejsce w szafie, więc warto przejrzeć jej zawartość, może akurat znajdzie się coś nieużywanego w tak dobrym stanie, że będzie można je sprzedać.
Co o tym myślicie?

16 komentarzy:

  1. Przyda mi się taka rozpiska :D
    I śliczna stylizacja :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaah mi by sie przydało, super wyszłaś na zdjeciach <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/pastelowa-hiszpanka-boho.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Fajna ściągawka. Pozdrawiam :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz :) świetna ściągawka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super i pomocne :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super post, zawsze mam problem z utrzymaniem porządku w szafie;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe fajne zdj na porządkowanie szafy ;p Na pewno mi się przyda. Zawsze mam w niej bałagan ;o
    Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielu dziewczyn ma z tym problem jak zauważyłem u mojej siostry, fajnie że poruszasz takie tematy, oryginalny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz! Uwielbiam ciuchlandy i również ostatnio częściej w nich przebywam :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomocna taka ściągawka, widziałam taką na Pinterest ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja :) Ja kompletnie nie umiem szukać w takich sklepach.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj przyda mi się taka ściągawka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. róże idealnie pasują do paryskiej stylizacji :) przepiękne miejsce, już miałam nadzieję że gdzieś bliżej :x co do porządkowania szafy, zawsze mam wrażenie że wszystko będę nosić bo po jakimś czasie znów zaczyna mi się podobać więc raczej i taka mała instrukcja nie pomoże ;)

    http://skyler-blu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ta rozpiska jest świetna, pewnie musiała bym pół rzeczy wyrzucić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobre rady , na pewno z nich skorzystam. Świetne zdjęcia i stylizacja! pozdrawiam :*
    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria