Trend: Koszula we wzory

Hej, też macie tak, że lubicie kolekcjonować rzeczy,które nie są przeznaczone tylko na jedną porę roku? Ja uwielbiam takie ubrania, bo można wykorzystać je na wiele sposobów i nie leżą w szafie miesiącami. Na pewno zwróciliście uwagę, że często w stylizacjach na Instagramie czy blogach pojawiają się kwieciste naszywki i motywy. Będzie to również noszone w sezonie jesienno- zimowym, więc warto kupić coś w tym stylu, co przyda się nie tylko na upalne letnie dni.
Koszula, którą mam na sobie pasuje zarówno do krótkich spodenek jak i prostych jeansów. Jest bardzo wygodna, bo ma luźny krój i jest przewiewna. W chłodne dni można założyć coś pod spód jak i na wierzch. Mi najbardziej podoba się z połączeniu z klasycznymi dodatkami, bo i tak dużo się na niej dzieje. Geometryczne wzory będą bardzo popularnym wzorem na ubraniach w sezonie jesień-zima 2017/2018. Paski, trójkąty czy inne tego typu elementy staną się jednym z trendów. Piszcie jeśli chcecie abym zrobiła wpis o nachodzących must have, bo jest ich trochę a dawno nie było takich postów na blogu. Myślę, że jesteście ciekawi.
Koszula: Zaful
(zobaczcie również Floral Shirt Dress)
Mam również nowy naszyjnik typu choker, który fajnie wygląda natomiast od prostych bluzek. Zawieszka ma również geometryczny wzór, o którym pisałam już. 
Jeśli słyszeliście o silikonowych gąbkach do makijażu, to pewnie wiecie, że o wiele łatwiej jest utrzymać je w czystości. Jedynym minusem może być to, że nie są tak precyzyjne jak na przykład beauty blender i nie dotrą do wszystkich miejsc. Ale mimo wszystko lubię je bardziej niż inne gąbki, są też bardzo miłe w dotyku :)
Zaful mnie nie zawiódł i co najlepsze mają aktualnie dużą promocję na rzeczy szkolne w stylu Back To School.
Jak podobają się Wam te rzeczy?

17 komentarzy:

  1. Ciekawe te silikonowe gąbeczki :) Koszula bardzo ładna. Paski i kwiatek to idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jest ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo na tobie leży ta koszulka, i ogólnie stylizacja wydaje się fajna z tym motywem naszytym.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna koszula. A o silikonowych gąbeczkach słyszałam, ale ze względu na negatywne opinie skusiłam się na tradycyjną gąbeczkę typu beauty blender.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam gąbeczki i koszule i uwielbiam ♥ także uwielbiam kupować rzeczy w których można chodzić cały rok ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna koszula :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna koszula

    http://skucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula jest świetna ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula jest fajna :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/jak-to-jest-dostac-wymarzona-prace.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten choker!
    Pozdrawiam
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula świetna, sama mam podobną :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna koszula :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super koszula, mam bardzo podobną. jest naprawdę bardzo imponująca;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczy są super! A silikonowe gąbeczki to dla mnie nowość :) obserwuje i poklikalam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poluję na taką koszulę już od dłuższego czasu, jest cudowna! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sylikonowe gąbki do makijażu... Tak słyszałam. Podobno to dno o.o I nie ma co sobie nimi głowy zaprzątać. Równie dobrze można nałożyć podkład rękawiczkami z gumy. Takie jest moja zdanie o.o Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem bardzo ciekawa tych silikonowych gąbeczek, muszę je w końcu zakupić:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria