Kolorowe włosy- czy warto?

W wakacje wiele dziewczyn malowało włosy przeróżnymi kolorowymi piankami lub farbami,a że ja i moje włosy już wiele przeszły i w sumie to nie boję się eksperymentować, więc postanowiłam znowu coś z nimi zrobić. Piankę miałam w swoim domu już od dawna, ale nie było okazji kiedy jej użyć. Wcześniej próbowałam różowej pianki z tej firmy na ciemniejszych włosach niż mam teraz i kolor był intensywny. Efekty możecie zobaczyć z resztą TUTAJ, bo zrobiłam to na potrzeby sesji zdjęciowej. Z tego co pamiętam wtedy szybko się zmyły, jednak w tym roku pianka nakładana była na rozjaśniane włosy z pasemkami i dość dobrze się trzymała. Jeśli pomalujecie dokładnie bez prześwitów efekt na pewno przypadnie Wam do gustu. Ja jednak pierwszy raz w życiu pomalowałam sobie niedokładnie włosy i dlatego zależało mi by kolor zszedł jak najszybciej. Każdemu kto chce pozbyć się pianki polecam bardzo częste mycie głowy różnymi specyfikami, możecie nawet znaleźć o tym dużo filmików na Youtube.

Oto pianka, którą używałam:
Komu ją polecam:
Osobom, którym zależy na intensywnym kolorze, najlepiej stosować na jasne odcienie włosów. Pamiętajcie jednak, że pianka przez jakiś czas się będzie trzymać i stopniowo zmywać. Pewnie kiedyś jeszcze jej użyje jednak na razie dobrze mi w moich pasemkach.

Bądź na bieżąco i obserwuj mnie na Insta KLIKNIJ

13 komentarzy:

  1. Ja w tym roku chciałam fioletowe- cóż, mam chyba za ciemne włosy bo nie złapało, mimo, że trzymałam piankę długo. Może to po prostu znak, że jestem za stara na takie ekscesy :D
    Pozdrawiam,
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ogromną chęć zaszaleć z kolorkiem w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz w takim kolorze :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra ostatnio wpadla w ten szał😀
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pianka ja widać zdaje chyba egzamin, a pasemka do twarzy ci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super efekt! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie za bardzo chce na razie robić coś takiego z włosami, ponieważ lubię swoje naturalne. Świetnie wyglądasz w takich włosach.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz w tych włosach. Bardzo fajny post.
    Pozdrawiam
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wyglądają takie kolorowe włoski kiedyś bardzo chciałam turkusowe lub różowe końcówki:)
    obserwuję i liczę na rewanż <3
    https://klaudynkasb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie osobiście nie przekonuje farbowanie włosów wolałabym aby naturalnie (w moim przypadku) się rozjaśniły :D
    daily-dreaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie nie warto, mam zle wspomnienia :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria